Loncin 250 cross - kilka pytań.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #127585 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 325
    • Postów: 340

    Mam dla Was kilka pytań odnośnie Loncina 250.
    Zanim jednak zacznę, odpowiem Wam na kilka przyszłych prób poniżenia mnie, ewentualnie „wskazywania mi drogi”, a więc:
    1. Forum jest od tego, aby pytać, więc nie piszcie mi „wujek google, kolego” i tym podobnych, ponieważ, zanim ktoś to znajdzie w googlach, takie tematy muszą powstać.
    2. Nie piszcie mi nic na temat kupowania markowej Yamahy czy Hondy oraz tego, że Loncin to „shit”. Proszę Was tylko o odpowiedzi na kilka pytań. Jeśli nie potraficie mi na nie odpowiedzieć, nie piszcie.

    Okey, więc teraz już mogę przejść do konkretów.
    1. Czy przy wzroście 175cm, ten motocykl (w końcu 250ccm, ok. 20-23 km) będzie dla mnie okey? W sensie, czy nie będę za wysoki lub za niski?
    2. Jak ze spalaniem w tym 4-ro takcie?
    3. Rama ponoć czasami pęka (chociaż nikt jeszcze tego nie poparł choćby zdjęciem ze swojego lub wujka taty dziadka koleżanki kolegi wypadku), więc które miejsca należałoby wzmocnić? (pytam na zaś)
    4. Jaki jest skok amortyzatorów tył/przód?

    Więcej pytań nie mam. Proszę Was o odpowiadanie tylko na te pytania, a nie prowadzenie dyskusji na temat tego, że Loncin to szajs.

    Dziękuję, pozdrawiam porządnych ludzi 🙂

    #127587 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    Po pierwsze nie wiem czy kolega ma świadomość że ten motocykl jest bez prawa rejestracji.Możesz sobie tylko gdzieś po wertepach pojeżdzić.Po drugie koledze pomyliły sie fora,ten pojazd nie ma nic wspólnego ze skuterami.Przypominam że to jest portal skuterowo.com.

    #127588 Reply
    Shyem
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 83
    • Postów: 85
    #127589 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    Nie zmienia to faktu że piszemy i wymieniamy się poglądami o skuterach.Właściciel portalu robi sobie co chce,pewnie wziął za to kasę – co mi się nie specjalnie podoba.

    #127590 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 325
    • Postów: 340

    Dziadek100 napisał:

    Po pierwsze nie wiem czy kolega ma świadomość że ten motocykl jest bez prawa rejestracji.Możesz sobie tylko gdzieś po wertepach pojeżdzić.Po drugie koledze pomyliły sie fora,ten pojazd nie ma nic wspólnego ze skuterami.Przypominam że to jest portal skuterowo.com.

    A więc… Prosiłem o odpowiedzi tylko na temat, a nie o próby poniżania mnie. Nie mniej jednak:
    1. Jestem świadomym tego, że to motocykl bez homologacji, dlatego nie widać u mnie w pytaniach pytań typu „gdzie to ma kierunkowskazy” czy „pojeżdżę tym na karcie?”
    2. Portal skuterowo.com ma także dział offtopic, czyli mogę tutaj napisać nawet o tym, co zjadłem wczoraj na obiad, bo od tego offtopic jest.

    PROSZĘ o odpowiadanie TYLKO I WYŁĄCZNIE na moje pytania.
    NIE PROSZĘ o próby przekonywania mnie o tym, że to „szajs”, a także o próby poniżenia mnie w jakikolwiek sposób.
    Pozdrawiam.

    #127592 Reply
    Hanita
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 723
    • Postów: 724

    DeelBeat nie zamierzam Cię poniżać ale….Twoje posty prezentują formę roszczeniową lub co najmniej mało hmmm miłą?
    Może Ci ktoś odpowie ale… szanowny kolego coś z Tobą nie tak – bo na dwa Twoje wpisy sporo miejsca „broń Boże mnie nie poniżajcie” skąd takie przekonanie, że wszyscy tu czyhają aby Ci dopieprzyć???? hmmm miłego popołudnia

    #127594 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    Kolego DeelBeat Oftopic – jeśli nie możesz znależć innego działu.Działu o skuterach ma się rozumieć.Widzę że masz jakiś problem ze zrozumieniem tego co czytasz.Nikogo nie interesuje treść twojego zołądka,a za to że jesteś taki przemądrzały to wątpię aby ktokolwiek Ci odpowiedział na twoje pytania.Jak koleżanka Hanita zauważyła to nie jest twój pierwszy post o takim rozczeńiowym zabarwieniu.Nikt na pewno nie chce Cię poniżać,mam wrażenie że wogóle nie wiesz co ten wyraz oznacza.To że ktoś ma inny pogląd niż ty nie oznacza że Cię poniża.

    #127595 Reply
    DeelBeat
    Użytkownik
    • 15
    • Postów: 325
    • Postów: 340

    Hanita napisał:

    DeelBeat nie zamierzam Cię poniżać ale….Twoje posty prezentują formę roszczeniową lub co najmniej mało hmmm miłą?
    Może Ci ktoś odpowie ale… szanowny kolego coś z Tobą nie tak – bo na dwa Twoje wpisy sporo miejsca „broń Boże mnie nie poniżajcie” skąd takie przekonanie, że wszyscy tu czyhają aby Ci dopieprzyć???? hmmm miłego popołudnia

    Sporo się oczytałem w internecie tematów, gdzie, gdy ktoś zauważył, że jest mowa i chińskim sprzęcie, od razu poniżał autora wątku i „kup 20 letniego markowca, a nie chiński szajs debilu, bo tylko stracisz. Wiem, bo kolega dziadka taty brata miał takiego i pękła mu rama, jak skakał pierwszego dnia po kupnie”.
    Stąd moje przekonanie, że ktoś zaraz wyskoczy do mnie z podobnym tekstem. Dodatkowo, kilkoro użytkowników jest mi tutaj znanych, co tylko poniżać potrafią.

    Nie róbmy offtopu. Ja liczę jedynie na to, że ktoś zdoła odpowiedzieć mi na pytania.

    #127598 Reply
    Hanita
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 723
    • Postów: 724

    „Stąd moje przekonanie, że ktoś zaraz wyskoczy do mnie z podobnym tekstem. Dodatkowo, kilkoro użytkowników jest mi tutaj znanych, co tylko poniżać potrafią.”
    bez komentarza ale nieustająco miłego popołudnia 🙂

    #127646 Reply
    OstRy
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 455
    • Postów: 465

    DeelBeat napisał:
    <br /

    1. Czy przy wzroście 175cm, ten motocykl (w końcu 250ccm, ok. 20-23 km) będzie dla mnie okey? W sensie, czy nie będę za wysoki lub za niski?
    2. Jak ze spalaniem w tym 4-ro takcie?
    3. Rama ponoć czasami pęka (chociaż nikt jeszcze tego nie poparł choćby zdjęciem ze swojego lub wujka taty dziadka koleżanki kolegi wypadku), więc które miejsca należałoby wzmocnić? (pytam na zaś)
    4. Jaki jest skok amortyzatorów tył/przód?

    1: Spokojnie ogarniesz

    2: Tzn jak mamy ci wyliczyć spalanie crossa w terenie , hee ? ile zalejesz tyle spali . Jeżdżąc po asfalcie łyknal by ci okolo 3-3,5 , tylko ze jeżdżąc w terenie liczy sie motogodziny a nie km ,

    W markowcu jedziesz jedziesz jedziesz nabija ci 25 motogodzin* , zakladasz nowy tlok i smigasz dalej bez docierania na pelnej pizdzie przez kolejne 25 motogodzin*

    *- W ŚM byl raz o tym artykuł , jakas KTeMka tak miala wiec dane czysto przykładowe

    3- W 250 rama pęka nie czasem lecz zawsze… za mocny i ciezki silniczek jak dla tak wiotkiej ramy

    W 125 ccm przy skokach rama peka lecz predzej szprychy sie łamia bo sa lipne,

    A jesli chcesz wzmocnic tą tame to w kazdym rogu powinieneś wspawać solidne wzmocnienie

    4: nie mam pojecia

    I nie obrażając cie , jeśli chcesz sie wkurwiac to bierz 250 ccm

    Sam na to chorowałem lecz gdy oddawałem Cebre na warsztat to stał tam jeden 250ccm , spytalem sie jak sie sprawuje bo takiego planuje kupic

    odpowiedz brzmiala tak:

    „Chopie on tu stały klient jest , co tydzien tu podbija bo to mu sie ciagle sypie , a rame 3 razy juz spwaliśmy , jo bych sie boł na tym jeździć”

    ale zrobisz jak uważasz Pozdro 🙂

    #127657 Reply
    belebele
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 239
    • Postów: 258

    Poradzisz sobie z nim bez problemu.
    Nie jest za duży, w fajnym terenie też nie polatasz bo lubi się zepsuć. Trochę się pobawisz, ale bez przesady.
    Ze spalaniem niestety Ci nie pomogę.
    Od siebie dodam… Szukaj dt 125

    #182615 Reply
    ToJathc
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Wczoraj przyszedł mi paczce Cross Loncin 250. Złożyłem go odpaliłem, Runde zrobiłem, staje a tu kapeć! okazuje się że koło się skrzywiło aż 10 szprych wyrwało. Już w drodze jest druga felga , ale do interesu musze dołożyć 140zł. Jak ktoś zamówi to niech przed jazdą sprawdzi dokładnie wszystkie śruby i szprychy.

    #182619 Reply
    H2SO4
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 244
    • Postów: 245

    Powiem więcej. Warto sobie poświęcić nawet całe dwie godziny lub dwa popołudnia (w zależności od tego czy jest to pilarka 2T, kosa spalinowa 2T lub jednak nasz nowy motong), żeby to coś, co jest jeszcze zupełnie nowe, ale przecież jest chińskie, nieco poprawić po swojemu (czytaj. trzydzieści podkładek sprężynowych, dwadzieścia zwykłych, kilka lepiej wykonanych śrub i nakrętek, np. o twardości 8,8). Słowem, zwykły banał po-montażowy i troszku dodatkowego zachodu z każdą chińską sztuką-nówką, a klepaną tam w opór w setkach egzemplarzy każdego kolejnego dnia.
    I robisz to zawsze wyłącznie w swoim własnym interesie. I zrobić to jest zawsze warto. Zawsze, bo dla siebie samego to już przecież robisz. 🙂

    Polski SERWIS jest potem mocno zawiedziony (ba, sfrustrowany, bo nie przetrzyma sobie danego egzemplarza w opór i nie zarobi kokosów na importerze-konfekcjonerze, zamawiając i wymieniając wiele części, często na tzw. pałę).

    A nie, sorry, bo to są dwa oddzielne organizmy. Autoryzowany Serwis Producenta oraz tzw. Producent. I każdy sobie swoją rzepkę skrobie. 😉

    Naprawiaj, poprawiaj co się tylko da i ciesz się swoim (nadal prawie nowym) chinolem. Przyczepności i szerokości zarazem. 🙂

    #682199 Reply
    Janek 00
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    chce sobie kupić loncina 250 i przy moim wzroście 142 cm nie jest on na mnie za duży i czy to dobry sprzęt i co się w nim najczęściej psuje mam 12 lat

    #682201 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 103
    • Postów: 21 158

    jak masz 12 lat i nie jeździsz w jakims klubie to to nie jest dla ciebie.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Loncin 250 cross - kilka pytań.
Twoje informacje:




Back to top button