lingben lb50qt-16 80ccm problemy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #142312 Reply
    Fubukimaster
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Witam. Posiadam skuter marki lingben i nie byłem zbyt zadowolony z osiagów. Zdecydowałem że wsadze tam cylinder 80 ccm. Osiągi są znacznie lepsze i wystarczające lecz skuter zaczął dymić dość intensywnie w niebieskim kolorze. Do tego dochodzi spalanie. Dziś przejechalem się ok. 20 km i z pełnego baku została połowa. Do tego dochodzą szarpniecia podczas przyspieszania. Gdy rozpedze się do ok 35 km wszystko wraca do normy lecz nadal czasami dymi. Gdy odkrecilem pokrywę filtru powietrza czus było dość mocno bezyne. Proszę o pomoc. Co mam zrobić?

    #142314 Reply
    Artur Medard Adelson-Domagała
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Jak dymi to połyka olej. Coś musiało zostać źle złożone w cylindrze albo siadły łożyska wału i tamtędy dostaje się olej. Co do spalania, stawiałbym albo właśnie na łożyska ( większe obciążenie silnika ) albo rozregulowane dysze w gaźniku. Do tego może jeszcze dojść blokada ssania. Ciężko coś powiedzieć na odległość.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #142319 Reply
    Fubukimaster
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Cylinder zmieniłem sam. Jest możliwe że coś jest źle. Co do dyszy oraz saania nic przy gazniku nie robiłem. Jeżeli dysze to jaki rozmiar byłby odpowiedni? A o ssanie to jest ten kruciec ssacy i trzeba co z nim zrobić? Jeżeli o wał chodzi to raczej sam tego nie zrobię. Ile mechanik może sobie zarzyczyc

    #142321 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Jak zalozyles pierścienie na tłoku? ja jak zmieniłem cylek to u mnie przy regulacji Gaznika trzeba było tylko podnieśc iglice o jeden przy dyszy 85 i stożku i Gaznik wyregulowany. Co do wymiany wału to mechanik sobie policzy około 100-150 zł.

    #142326 Reply
    Fubukimaster
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Pierścienie nie pamietan dokładnie jak ale chyba na dole czarny na środku ta sprezynka i na górze taki srebrny. Zastanawiałem się nad tym filtrem i czy jest to zauważalne podczas jazdy gdy się go założy? Czyli muszę przy gazniku trochę pomajstrowac. Jest jakąś instrukcja co do tego jak wyregolowac gaznik do cylindra 80 ccm?

    #142329 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    źle masz pierścienie ułożone. Na dole ta sprężynka i 2 cienkie. A wyżej jak będą pasowały , bo nie pamiętam w jakiej kolejności były te 2 pozostałe. ale sprezynka napewno musi być na dole.

    #142331 Reply
    Vezyr
    Użytkownik
    • Postów: 2 406

    Od góry:

    -srebrny
    -czarny
    -i na 3 miejscu masz jeden cienki, sprężynkę i kolejny cienki

    #142333 Reply
    Fubukimaster
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Ok. Jak zobaczę później czy coś pomoże. A jeżeli chodzi o gaznik to te dysze chyba są 3 tak? I jakie rozmiary czy numerki muszą mieć?

    #142335 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Dysze są 2. Jedna główna a druga od wolnych obrotów. Kup dysze główne 85 i 90 tylko sprawdź jaki masz rozmiar gwintu. I potem reguluj Gaznik.

    #142336 Reply
    Fubukimaster
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Ok. Dziś zobaczę te pierścionki. A żeby dysze zmienić i tak trzeba gaznik wyjąć więc co można jeszcze zrobić przy nim oprócz tego ssania?

    #142337 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Tak musisz wyciągnąć Gaznik ze skutera i odkręcić dolną pokrywę 😉 A co chcesz zrobić z ssaniem ?

    #142338 Reply
    Fubukimaster
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Chodzi o blokadę saania. Nic przy gazniku nie robiłem i jest możliwe że blokada taka się tam znajduje. A czy ten filtr stozkowy gdy jest założony daje jakieś różnice wyczuwalne? Wiem że pod ta kopulka mam srobeczke ale jakoś nie miałem odwagi jej zdejmować aby nie rozlegolowac gaznika ale teraz muszę

    #142339 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    Na ssaniu nie ma żadnej blokady, kto ci takich głupot naopowiadał? Mam rozumiec że masz cylinder 80 cc i masz jeszcze blokadę na Gazniku ? wykręc tą śrubke, a potem po zmianie dysz reguluj go. Masz stożek ? Więc dysza 85 powinna wystarczyć 😉 Ewentualnie możesz później pobawić się igilca, ale to już jak kto woli 😉 Stożek przy większej pojemności daje dużo. Nie ma porównania do seryjnego filtra.

    #142343 Reply
    Przemao
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Many a ty wiesz że jak się zmienia cylinder na większy to trzeba zmienić też gaźnik na większy lub dysze wymienić na większą i jak jeździsz na seryjnym wydechu to się nie ma co dziwić że tyle ci pali

    #142344 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    przemao co ma wydech w 4t do spalania ?

    #142346 Reply
    Fubukimaster
    Użytkownik
    • Postów: 8

    W 4t to na pewno nic. Można tylko dźwięk poprawić. Za jaką cenę można kupić nowy wał? Czy też same łożyska do niego?

    #142347 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103

    wał to koszt okolo 200 zł

    #142485 Reply
    Fubukimaster
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Rozebralem cylinder i poprawilem te pierścienie. Łożyska na wale są w porządku. Nie chodzą ciężko. Zmieniłem przy okazji olej na 15w40 mineral. Za gaznik się wezmę w następnym tygodniu. Narazie działa. Lekko kopci ale można te 80 Km/h jechać spokojnie jak sądzę. Ale to za jakieś 100 km.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: lingben lb50qt-16 80ccm problemy
Twoje informacje:




Back to top button