Lepszy nowy tłok z pierścieniami czy same pierścienie?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Lepszy nowy tłok z pierścieniami czy same pierścienie?

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 8 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #221236

    Anonimowy
    • Postów: 0
    #221237

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ani na tym ani na tym to ty nie polatasz będzie puchło jak wściekłe osobiście prędzej bym kupił tłok z pierścieniami ale na sekcje B

    Chociaż nominał też lepiej uszczelni niż trochę wylatany użyty

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #221238

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Pierścienie RMS będą puchły ? Przecież to dobra firma ( chyba )

    #221239

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Rozwiązania tymczasowe są najgorsze uwierz zrób szlif i kup pożądny tłok i będzie ci latać jak miło wiele tys km bez awari.

    #221240

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Kup vertexa, meteora lub cos z tej klasy i będziesz zadowolony raz a pozadnie ;D

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #221241

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Po co mam robić szlif jak cylinder nawet ryski nie ma …

    #221242

    Anonimowy
    • Postów: 0

    adi97 napisał:

    Po co mam robić szlif jak cylinder nawet ryski nie ma …

    Po to że lepiej dać te 50zł więcej i mieć cylinder idealny niz kupować tłok pod cylinder który jest zużyty i może mieć próg, nie ma śladów honowania które umozliwiają doatracie pierścieni w cylindrze.

    #221243

    Anonimowy
    • Postów: 0

    od dupy strony robic takie cos. To tak jakbys lewe lozysko na wale wymienil bo mialo luzy a prawe zostawil bo nie mialem. Po huju tak nowa części do uzywanej spasowac. Przemas jakie 50zl xD za 30zl szlif nie więcej do tego tlok za 170zl i za 200 masz jak nowke 🙂

    #221244

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Czyli polecasz mi kupić nadwymiarowy tłok z pierścieniami tak ?

    I jak to założe to mogę jeździć długo długo czy to się po jakimś czasie wymienia, bo na Allegro pisze 1 szlif, 2 szlify ;|

    #221245

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak kupi tłok pokroju Vertex, Asso, Mahle to jeździsz do końca i do końca nic się nie stanie. Jak w silniku jest wszystko ok to spokojnie zrobisz 20 tys km

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie