LED H4 HS1 zakupiony dzisiaj – jest mega!

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery LED H4 HS1 zakupiony dzisiaj – jest mega!

Ten temat zawiera 32 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe ZOW ZOW 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 21 przez 30 (z 33 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #663806

    Maks Rider
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Widzę, że się dobrze znasz. A jakbym takie LED DRL zamontował https://bit.ly/2JVu7aB , to efekt lepszy by był? Oczywiście uruchamiane na włącznik, żeby nie używać ich na ulicy. Dużo pozytywnych opinii mają, pełno ludzi je kupuje, no i cena 60 zł za 2 szt.

    LED DRL

    Maks
    #663807
    Zdjęcie profilowe Nortos
    Nortos
    Użytkownik
    • Postów: 376

    @up, dołączam się do pytanka.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Nortos Nortos.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Nortos Nortos.
    Router Grande 50/90
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Nortos Nortos.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Nortos Nortos.
    #663810
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 617

    DRL nie są po to żeby cokolwiek oświetlac tylko żeby było je widać
    i w motocyklu nie można mieć 3 lamp z przodu. a masz obowiązek jechac na mijania (co najmniej jedna lampa). poza tym to jest 60W poboru prądu STAŁEGO – skąd tyle weźmiesz żeby to zasilić?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Odkryj Stylowe Jeansy Motocyklowe City Nomad

    Polska marka, polska produkcja! Zero kompromisów. Najwyższa jakość i zaawansowane technologie. Wykonane z użyciem włókien 100% DuPont™ Kevlar®. Komplet certyfikowanych protektorów SAS-TEC® z regulacją położenia. Dopasowany krój i nowoczesny design. Poczuj styl, bezpieczeństwo i komfort!
    #663811

    Maks Rider
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Mogę sobie zamontować, żeby oświetlać pola jak jeżdżę, a jeżeli nie będę ich używał na ulicy, to nikomu nic do tego, mogę mam prawo mieć zamontowane i nic mi nie zrobią jeżeli nie użyję ich na ulicy. Na las i pola są idealne. I to właśnie do oświetlenia.

    Kolega ma zamontowane w Junaku 905 i jest bardzo zadowolony. Po to jest wyłącznik, żeby można było mieć 3 lampy z przodu, nie wolny ich tylko używać na drogach publicznych. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.

    1

    2

    Maks
    #663812
    Zdjęcie profilowe Nortos
    Nortos
    Użytkownik
    • Postów: 376

    mógłbym wrzucić drugi akumulator, mam akurat na zbyciu jeden + miałbym gdzie go włożyć, podłączyłbym kablami do pierwszego, cały czas i tak jest przeładowany – po powrocie z trasy ma 16~voltów a po 20 sekundach schodzi do 13~ więc myślę, że miałoby to jakiś sens, ogólnie to strasznie rzadko i tak bym je włączał, nie jeżdżę często w nocy, zazwyczaj późnymi wieczorami mi się zdarzy na bardzo mało ruchliwych drogach. pisałeś chyba, że nie można mieć 4 więc pomyślałem, że może bym ją ukrył gdzieś tutaj, jedną – asd
    jesteś pewien, że nie można mieć trzech? ewentualnie mógłbym wyjąć lewą BA20D i tam jakoś zamontować tego leda pod przycisk osobny, czyli większość czasu bym jeździł z jedną prawą – jest to legalne?

    ogólnie to naprawdę jest to chyba jeden z bardziej możliwych sposobów na poprawienie świateł w mym skuterze więc jeżeli jest jakaś legalna opcja na to aby je zamontować to daj znać.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Nortos Nortos.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Nortos Nortos.
    Router Grande 50/90
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Nortos Nortos.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 miesięcy temu przez Zdjęcie profilowe Nortos Nortos.
    #663813

    Maks Rider
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Cyt: „DRL nie są po to żeby cokolwiek oświetlac tylko żeby było je widać” HAHA normalnie padłem. W życiu większej bzdury nie słyszałem. To równie dobrze możesz zamontować światła od choinki jak chcesz być widoczny.

    Maks
    #663816

    Maks Rider
    Użytkownik
    • Postów: 11

    P.S. „Nie wolno mieć 3 lamp”. Fabrycznie mam ich 5 od nowości i to zgodnie z prawem 🙂 Także kolego „fachowcu od 10 lat” – mit obalony.

    1

    Maks
    #663832
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 617

    człowieku przestań sie zapowietrzać i pisać głupoty.
    1. DRL to jest Day Running Light – światła do jazdy dziennej – wiec siłą rzeczy w sytuacji kiedy jest JASNO. Służą bardziej do zaznaczenia pozycji samochodu na drodze niż efektywnego oświetlania czegokolwiek. Dlatego nie wymaga sie od nich zasięgu tylko odpowiedniej ICH widoczności.

    2. Zaprzyjaźnij sie z kodeksem oraz warunkami technicznymi pojazdów i dowiedz sie co to jest w pojeździe „PUNKT ŚWIETLNY” (od razu ci podpowiem że nie jest to to samo co lampa lub klosz który widzisz lub dwie żarówki pod w jednej lampie to nie są „dwa punkty” – wbrew temu co sie WYDAJE na chłopski rozum).
    Doczytaj sie kiedy mają i mogą być włączane oraz jak mogą być montowane/rozstawiane kiedy jest ich więcej niż jeden.
    Inaczej szkoda czasu na głupie pyskówki z tobą.
    Dlatego nie można u nas mieć led barów i innych tego typu wynalazków bo jest problem z ilością świateł. ich rozmieszczeniem i ew. „dostępnością” w czasie jazdy – chyba że masz motocykl szerszy niż 1.3m.

    Dochodzi jeszcze sprawa tego typu że jakiś producent połozył odpowiedniej instytucji kase na badania dopuszczające swoich lamp (ok. 9 tys zł netto od każdej żarówki w lampie) i otrzymał odpowiednie dopuszczenie. Wtedy nawet jakby tą lampe miał w różowe kwiatki i niebiskie słoniki to ma na nią kwit LEGALIZACYJNY a ty na swoje wynalazki NIE MASZ – i to wasze rozwiązania odróżnia. Jego 4 lampy są legalne a twoje nie.
    I 10 patroli cie puści a 11 sieknie ci dowód w majestacie prawa a „że kolega ma” nie jest tu żadnym argumentem.

    Dokształć sie wstępnie zanim sie nwou zaczniesz sadzić (kliknij w obrazek):

    Lightbary i halogeny w motocyklach – czy i kiedy dodatkowe oświetlenie jest zgodne z prawem?

    a wiec to jak napisałem -kodeks i warunki techniczne pojazdów.

    i to nie jest też tak że możesz sobie napierdolić lamp i miec je „wyłączone guziczkiem” na drodze publicznej i już jesteś w pożo. To tak samo jakbys miał niebieskiego koguta ale „wyłączonego guziczkiem” albo np antyradar ale „wyłączony guziczkiem”. Możesz sobie wyłączyć nawet dziewięcioma guziczkami i nic to nie da bo po prostu nie możesz ich mieć.
    Tutaj jest śmiesznie bo:
    – są lampy których nie możesz mieć.
    – ale jeżeli już je masz to muszą działać zgodnie z wymogami prawa
    – ale nawet jak działają to i tak nie możesz ich mieć wiec nie ma to znaczenia.
    Są nieliczne sprzęty wyposazone fabrycznie w HOMOLOGOWANE lampy przeciwmgłowe i/lub DRL (mój GTS, ze dwa modele BMW) ale to są na prawdę wyjątki. GTS ma nawet lampe homologowaną na xenon bo i w takiej wersji wychodziły.

    Nie ma za co.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #663839

    Maks Rider
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Ty człowieku dalej nie potrafisz zrozumieć, że będę jeździł na tylko jednej głównej lampie dziennej, a 2 DRL będą wyłączone. Naucz się czytać ze zrozumieniem. Nie rozumiesz po prostu, że jest takie coś jak wyłącznik i wiem, że nie mam prawa poruszać się z 3 światłami po drodze publicznej, ale za samo zamontowanie nikt mi nic nie zrobi, jeżeli ich nie będę używał. Chłopie pomyśl!

    Maks
    #663840
    Zdjęcie profilowe Nortos
    Nortos
    Użytkownik
    • Postów: 376

    czyli jak zamontuję Lightbary przeciwmgłowe (typ B lub F3): to grozi mi tylko mandat, tak? orientujesz się jaka to jest kwota?

    Router Grande 50/90
Oglądasz 10 postów - 21 przez 30 (z 33 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie