LED H4 HS1 zakupiony dzisiaj - jest mega!

Wyświetla 31 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #663841
    Maks Rider
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 10
    • Postów: 11

    „Biorąc pod uwagę cytowany Regulamin EKG ONZ oraz wyjaśnienia ITS, za legalny można uznać montaż poniżej lub nad światłem głównym dodatkowego lightbaru mijania lub drogowego, bądź też spełniającego obie te funkcje.”

    #663845
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320
    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #663849
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 195
    • Postów: 195

    Spodobała mi się wasza… dyskusja. Sobota jest, liczę zatem na nieco więcej, w afekcie, oczywiście. 😉

    #724849
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 052
    • Postów: 1 070

    W Polsce legalne oświetlenie to takie, które zahomologował producent. Każda dokładka jest nielegalna. Żadne ledy w skuterach czy dołożone światła legalne nie są. Dołożyłem kiedyś do Chińczyka reflektor led 8W odpowiadający żarówce HS 1 55W i dowód poleciał. Tak szczerze nawet dokładane światłą do jazdy dziennej w autach nie są legalne tyle, że Policja się nie czepia ale zawsze mogą zacząć. Po za tym każdy mający xenony z pseudo poziomowaniem to zwykły frajer…choć może ustawodawca, który to dopuścił jest frajerem. Już raz nogę złamałem…górka z jezdnią z dwoma spadami po obu stronach górki spad drogi. Facet wjeżdża pod górkę jakimś nowym hundaiem, ja z drugiej strony. Spotykamy się na szczycie, reflektory wyjebane w kosmos i nie zauważyłem, że służba drogowa wykopała 1m dziurę…może śmieszne ale zawsze przeklinam xenony. Poziomowanie nie jest na tyle responsywne jak sytuacja na drodze. Jedzie po dziurach taki xenonowiec a światła dostają pierdolca. Kierowca z xenonami widzi zajebiście a ja NIC! Już lepiej wzmocnić prądnice i założyć 35w żarówki pod aku.

    #724853
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 052
    • Postów: 1 070

    I co ciekawe mam sam xenon w speedfight 2 na światłach mijania. W oryginale soczewka. A tak prezentują się koszta aby było to legalne i bezpieczne. Polerka i kształtowanie soczewki 1200zł. Xenon + przetwornica 275 zł. Przeróbka reflektora pod xenon 700zł. Silnik stabilizacji świateł 350 zł bezszczotkowy. Czujnik poziomu światłą 450 zł. Ecu do sterowania na bazie Rapsbery 250zł (niskie opóźnienia w poziomowaniu) Spryskiwacz z pompką 150zł. Przeróbka prądnicy na DC aby żarnik zapłonął 550zł. Akumulator 9Ah 150 zł. Homologacja tego zabiegu 2300zł ze wszystkimi badaniami i ekspertyzami. Razem ok 6 tysięcy złotych Polskich. Czy się opłacało ? Pewnie nie ale ja wiem, że ten skuter zostanie u mnie na długo więc zainwestowałem. Przykro mi…nie ma półśrodków

    #724857
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    a gdzie to homologowałes i dlaczego tak tanio?
    przecież u nas homologacje może ci wydac tylko Zakład Oświetlenia i Wyposażenia Elektrycznego Pojazdów dziłający w ITS. A tam to wór kasy kosztuje

    #724863
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 052
    • Postów: 1 070

    Wombat…PZMOT i ich opinia. Sama Homologacja w urzędzie 245 zł. Ale musi być full legit

    #724864
    Szumek811
    Uczestnik
    • 18
    • Postów: 1 052
    • Postów: 1 070

    I nie kosztuje wór kasy. WSKP przybija Ci zgodność z przepisami, idzie przez PZMOT dostajesz kartę pojazdu i tam masz pieczątkę o homo xenonów. Ale musi być full legit. Wiązka musi być idealna, sprawdzają poziomowanie i spryskiwacz i tyle. Całkowity koszt 6-7k. Podobno można taniej i szybciej z lampą E4 i E6 od innych skuterów i przechodzi przegląd bez problemu. I podobno policja się nawet nie czepia jak jest znak homo na lampie.

    #724865
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 265
    • Postów: 21 320

    wydaje mi sie że to nie jest homologacja tylko indywidualne dopuszczenie do użycia w ruchu – analogicznie jak z lampami przerobionymi z wersji USA albo np jak przerabiasz 50cm na 125cm. Wtedy na podstawie opinii rzeczoznawcy z PZMOT ty i tylko ty na tym jednym pojeździe mozesz się poruszać z daną modyfikacją.
    Łaska rzeczoznawcy z PZMOT jednak na pstrym koniu jedzie – jednemu puści innemu nie.
    Badania homologacyjne to jednak coś znacznie więcej i mocniejszy papier. Dostajesz nie pieczątke a Świadectwo Homologacji (i ew. całą dokumentacje z testów na życzenie). Takie badania robi Laboratorium fotometryczne Zakładu Homologacji i Badań Pojazdów przy ITS.
    Taki papier co najmniej:
    sdsdd
    sds
    sdd

    Za to z takim kwitem rozwiązanie można powielać w wymienionych w homologacji pojazdach…itd. To twoje to raczej tzw „dopuszczenie jednostkowe”.
    To Philips modelem Ultinion swoich żarówek LED sie nie zdecydował na badania homologacyjne a Osram z Nightbreaker LED H7 zdecydował sie tylko w konkretnych lampach konkretnych pojazdów (z bieżącej produkcji w zasadzie – takie najbardziej popularne.. mondeo, passaty, peugeoty bo to drogie w cyc.

    Możesz zrobić zdjęcie tego kwitu co dostałes? zamaż wszystkie dane. Interesuje mnie głównie co to za stempel i co on zaświadcza.

Wyświetla 31 wpisów z $
  • Temat ‘LED H4 HS1 zakupiony dzisiaj - jest mega!’ jest zamknięty na nowe odpowiedzi.
Back to top button