! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) łapie muła

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #240254

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a mianowicie wczoraj rozkreciłem przekładnie bo chciałem sprawidzic jak wygląda pasek czy jest dobry i czy jest blokada na wariaturze nic w nim nie grzebałem potem skreciłem i dzisiaj wyjezdzam zaczał bardzo kopcic i złapał bardzo muła potem dodaje gazu i szedł normalnie jak zawsze po 5 min gy dałem 3/4 gazu tak jak by paliwo nie dochodziło i nie chciał jechac wiec manetke muszę dodac do połowy dlaczego tak jestą

    #240255

    Anonimowy
    • Postów: 0

    czyscenie i regulacja gaźnika się klania 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #240256

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no tak tylko ze ja nic nie majstrowałem w nim tylko odkreciłem przekładnie

    #240257

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ale to nie ma nic do rzeczy że odkręciłeś przekładnie, poprostu co jakis czas trzeba przeczyścić gaźnik

    #240258

    Anonimowy
    • Postów: 0

    okeej no to pytanie ile moze mechanik za to wziąć? poprawi się predkosc ? zmniejszy spalanie poprzez wyczyszczenie gaźnikaż

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #240259

    Anonimowy
    • Postów: 0

    najlepiej jak zrobisz to sam przynajmniej się czegos w zyciu nauczysz. nie jest to jakas trudna sprawa. musisz wyjac gaźnik i przemyc/przeczyscic go benzyna a potem założyć wyregulować i git 🙂

    #240260

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nic w tym trudnego wielgo, jeszcze jak masz 2T to już naprawdę.
    Odpinasz wszystko z gaźnika – wykręcasz gaźnik cały.
    Następnie rozkręcasz go i wszystko płuczesz np.(tak jak ja robię) w benzynie ekstrakcyjnej.
    Czekasz chwile aż wyparuje, najlepiej jeszcze przedmuchać kompresorem ,lecz jak nie masz to postaraj się aby po czyszczeniu nic się nie dostało do środka.
    No i potem tylko skręcasz i podpinasz wszystko dokładnie i tyle. 😉
    A z filtrem to chyba nie trzeba pisać, bo co to wyczyścić gąbke;p

    #240261

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja przeważnie czyszczę pędzelkiem normalną benzyną, chociaż ostatnio płukałem go wodą, później 20min suszenia suszarką do włosów 🙂

    #240262

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no to tak wyczysciłem tylko filtr powietrza i juz nie ma tego muła. o wiele lepsze osiagi. wiec na razie nie bede czyscił gaźnika ale z gory wielkie dzieki za posty jak bede miał czas to się wezmę za gaźnik jeszcze raz dzieki

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie