Kymko like 125 v max

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #177298 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Kupiłem kymko like 125 lx,chodzi mi o jego v max.Na skuterowo podczas testów mówioni ze rozpędza sie do 100 i ma ochote na wiecej.Tymczasem ja wyciągam z górki czy pod górke max 90.Mam pytanie czy jest przyblokowany.

    #177303 Reply
    panczo
    Użytkownik
    • 2
    • 192Postów:

    I tyle wystarczy,zacznij się martwić jak cie objedzie łepek na tuningowane 50tce chrl.

    #177304 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Ok jak dla mnie 90 jest spoko , ale jestem ciekaw czy da się np po odblokowaniu wycisnąć więcej.

    #177306 Reply
    panczo
    Użytkownik
    • 2
    • 192Postów:

    Zawsze się da ,pytanie tylko po co?Skuter to nie ścigacz jego przeznaczenie jest całkiem odmienne z punktu a do punktu b i tyle.

    #177360 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Ja znam przeznaczenie skutera,to pytanie było czysto techniczne

    #177361 Reply
    panczo
    Użytkownik
    • 2
    • 192Postów:

    nie wątpię że znasz,serwis ci usunie po zakończeni gwarancji a jak na razie to bardzo dobrze ze leci tylko 90 dobrze to wpłynie na żywotność silnika.

    #177367 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Dzięki za informacje

    #177379 Reply
    WodzuWGK
    Uczestnik
    • 4
    • 422Postów:

    Pierwszy raz słyszę żeby motocykl 125 cc miał blokady które ewentualnie można by zdjąć po gwarancji …. – przecież to nie ma najmniejszego sensu, to nie 50 cc.

    #177381 Reply
    panczo
    Użytkownik
    • 2
    • 192Postów:

    sensu to niema twoja wypowiedź.blokady są po to żeby do końca gwarancji dotrwał.

    #177421 Reply
    WodzuWGK
    Uczestnik
    • 4
    • 422Postów:

    panczo napisał:

    sensu to niema twoja wypowiedź.

    Możesz wskazać w którym miejscu ?

    panczo napisał:

    blokady są po to żeby do końca gwarancji dotrwał.

    Jasne, potem niech się rozleci. Za zabiegi tego typu (blokowanie aby do końca gwary) producent nie opędziłby się od pozwów sądowych

    #177422 Reply
    rLy
    Użytkownik
    • 3
    • 109Postów:

    90 km/h to faktycznie troszke mało jak na 125 ccm, a ile Ci pali l na 100 km?

    #177426 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    3,3 litra

    #177427 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Kontaktowałem sie z serwisem kymko,tam powiedzieli ze 125 nie mają zadnych blokad.Natomiast w salonie tam gdzie go kupiłem,stwierdzili ze jak jedzie tylko 90 to musi byc zblokowany.

    #177430 Reply
    rLy
    Użytkownik
    • 3
    • 109Postów:

    no to faktycznie coś jest nie teges, albo taki już jest ten silnik. Aprilia SR 125 MAX wyciąga lekko ponad 130 km/h i pali podobnie co twój, i nieco większy i wygodniejszy, ale też i nieco droższy…

    #177431 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Aprilia SR 125 ma 15km a kymko 9,5km

    #177433 Reply
    rLy
    Użytkownik
    • 3
    • 109Postów:

    no fakt, ale te 15 km osiąga dopiero przy 9250 obrotów, a twój te 9,5 km przy 7500 obrotów. U siebie mam cylinder 72 ccm, mały gaźnik, zablokowany moduł, seryjny (już lekko pordzewiały i dziurawy) wydech i przy 80 km/h osiąga 7000 obrotów… Więc jak bym kupił większy gaźnik, lepszy wydech i odblokował moduł to by leciał szybciej od twojego… Więc sądzę, że te 90 km/h w twoim skuterku to troszke za mało, w trasie raczej nie da rady jechać bo byś musiał trzymać cały czas max p’zde, chyba że byś złapał jakiegoś tira i za nim jechał, żeby nie było oporów powietrza ^^

    #177439 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Musze jeszcze sprawdzić czy nie przekłamuje licznik km/h .W dokumentach jakie dostałem przy zakupie , widnieje v max 85 km/h, na skuterowo.com podają ze w specyfikacji ze 90 km/h. Ale jak testowali to było powiedziane cytuje z rozpędza się do 100 i ma ochote na więcej. Co prawda testowali zwykłego like a nie lx,ale przecież to to samo , morze moja masa ma tu znaczenie 103 kg

    #177440 Reply
    panczo
    Użytkownik
    • 2
    • 192Postów:

    Masa kierownika zawsze znaczenie jak i jego budowa[opór powietrza]

    #177442 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Ale aż 10 do 20 km/h

    #177446 Reply
    rLy
    Użytkownik
    • 3
    • 109Postów:

    no znaczenie ma, ale bez przesady, na swoim jak jade w 2 osoby to jedzie tyle samo, bo jest zablokowany, tylko że wolniej się rozpędza i troszkę więcej pali…

    #177450 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Jeszcze jedna uwaga rozpędzam go do 90 i czuje lekki zapas,daje do końca a tu nic nie przyspiesza.

    #177451 Reply
    rLy
    Użytkownik
    • 3
    • 109Postów:

    no to tak jak ja u siebie, bo mam zablokowane max do 7 tys obrotów ;d
    A ile wtedy obrotów masz, masz obrotomierz

    #177456 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Nie mam jak sprawdzić mam licznik kontrolke paliwa

    #177725 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Jade niebawem na pierwszy przegląd,tam cos doradzą.

    #177900 Reply
    sszz
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    zebrowski33 napisał:

    Jadę niebawem na pierwszy przegląd,tam coś doradzą.

    Lepiej żebym był złym prorokiem, albo wyszedł na ignoranta – ale czy dobrze rozumiem, że kupiłeś NOWY skuter i na pierwszych 300km (w moim Kymco People One po 300km jest _pierwszy_ przegląd) testujesz v-max ?????
    Może jestem starej daty i robię to niepotrzebnie, ale uważam, że każdy silnik musi się choć delikatnie dotrzeć – dlatego pierwsze 300 km jeździłem łagodnie (łagodne przyspieszenia, max do 70km/h), a do 1000 nie zamierzam go specjalnie żyłować , no poza mocniejszymi przyspieszeniami, żeby jednak się fajnie dotarł.
    Wg zasady – „jak dbasz, tak masz” – może lepiej mieć 5km/h mniejszy max, ale większą trwałość….
    Podobnie robiłem z posiadanym poprzednio Vitality i dojeździłem do 19tys bez remontu silnika, czy wymiany paska (co nie znaczy że przy tych 19tys się rozleciał – ot, czeka teraz na kupca….)

    #177901 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    zebrowski33 napisał:

    Kupiłem kymko like 125 lx,chodzi mi o jego v max.Na skuterowo podczas testów mówioni ze rozpędza sie do 100 i ma ochote na wiecej.Tymczasem ja wyciągam z górki czy pod górke max 90.Mam pytanie czy jest przyblokowany.

    Kolego, a czy przypadkiem ten Like nie posiada systemu SLS, i katalizatora w tłumiku?

    #177902 Reply
    rLy
    Użytkownik
    • 3
    • 109Postów:

    sszz napisał:
    Lepiej żebym był złym prorokiem, albo wyszedł na ignoranta – ale czy dobrze rozumiem, że kupiłeś NOWY skuter i na pierwszych 300km (w moim Kymco People One po 300km jest _pierwszy_ przegląd) testujesz v-max ?????
    Może jestem starej daty i robię to niepotrzebnie, ale uważam, że każdy silnik musi się choć delikatnie dotrzeć – dlatego pierwsze 300 km jeździłem łagodnie (łagodne przyspieszenia, max do 70km/h), a do 1000 nie zamierzam go specjalnie żyłować , no poza mocniejszymi przyspieszeniami, żeby jednak się fajnie dotarł.

    Dzisiejsze małe silniczki są robione tak, że nawet jak dotrzesz to różnica będzie niewielka, moze 1, 2%. Ale podczas docierania najlepiej przed jazdą dobrze jest chociaż troszkę rozgrzać silnik i jeździć na wszystkich obrotach i nie ze stałą prędkością np 70 km/h max, żeby nie zamulać. Najlepiej przyspieszać spokojnie do tych maksymalnych obrotów i to samo w drugą stronę, albo puścić gaz, żeby się troszkę schłodził. Ważne, żeby nie robić tego za długo (nie przegrzewać go) i nie przeciążać go (nie wjeżdzać pod strome podjazdy, nie wozić pasażera, bagaży itp.) No i lać ciut więcej oleju.

    #177953 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    Z tym docieraniem to sprzedawca zasugerował żeby rozpędzic go na maksa kilka razy, potem jeździć maksymalnie na 80 procent Małe silniczki to 49 i 125 ?

    #177954 Reply
    zebrowski33
    Użytkownik
    • 1
    • 14Postów:

    System SLS, i katalizatora w tłumiku,szczerze mówiąc nie wiem.

    #177973 Reply
    B4rtek
    Użytkownik
    • 0
    • 257Postów:

    Nie wiem po co pisać o docieraniu fabrycznego silnika 4T. Je bardzo łatwo dotrzeć w fabryce i zwykle są wstępnie całkiem nieźle dotarte. Kupując nowy samochód w serwisie myslicie że ktoś myśli o docieraniu ? Nawet skody czy ssang yong ? Dwusów – owszem, ale to kompletnie inna konstrukcja.
    Jeszcze by się można pokusić o „docieranie” gdy nie ma wtrysku paliwa tylko prosty gaźnik.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymko like 125 v max
Twoje informacje:




Back to top button