Kymco zx 50 muli z filtrem stożkowym
- This topic has 11 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 4 years, 4 months temu by
Wombat.
- AutorWpisy
- 29 czerwca 2019 dnia 15:05 #666428
Cześć po zmianie filtra na stożkowy skuter jadąc przerwa i nie chce się rozpędzić cały czas szarpie i nie da się wkręcić na obroty, a na luzie nie trzyma obrotów. Po ściągnięciu filtra trzyma równe obroty i idzie bez problemu mogę osiągnąć maksymalna prędkość bez żadnych szarpniec czy coś. W czym problem ze z filtrem nie jedzie a bez idzie jak strzała??
29 czerwca 2019 dnia 15:36 #666429Jaki filtr? Gąbkowy czy pucha? Musisz wyregulować gaźnik pod stożek
29 czerwca 2019 dnia 16:20 #666431Nie da się regulować go kręcę tymi śrubami i nic a bez filtra normalnie reaguje na kręcenie.
30 czerwca 2019 dnia 14:16 #666450Kręcenie a ustawianie to dwie różne rzeczy. Moto może reagować z opóźnieniem
30 czerwca 2019 dnia 15:07 #666451śrubkami regulujesz WOLNE OBROTY a ty potrzebujesz wyregulowac cały pozostały zakres obrotów – czyli regulacja średnicą dyszy i iglicą
30 czerwca 2019 dnia 16:33 #666453Regulacja i powinno być ok taki sam problem miałem muliło go na starcie i po dotarciu się pierścieni jest kozak.
7 lipca 2019 dnia 21:12 #666920Jak ściągnę filtr to kółeczka robię buta ma że asfalt zrywa a z filtrem nie chce się rozpędzić gdy wciskam gaz odcina go. Bez filtra pięknie chodzi wkręca się a moc taka że z butów mnie wyrywa.
7 lipca 2019 dnia 22:14 #666928tak, regulacja
8 lipca 2019 dnia 19:46 #667102Jak to wyregulowac mistrzu?
8 lipca 2019 dnia 21:57 #667115dobierać dysze, kręcić śrubkami, sprawdzać świece i znowu dobierać dysze, kręcić śrubkami, sprawdzać – aż nie ustawisz
9 lipca 2019 dnia 17:19 #667178Majster a o co chodzi z dobieraniem dyszy?
9 lipca 2019 dnia 17:51 #667180naprawde nie możesz sobie znaleźc w necie artykułu o regulacji gaźnika? to jest opisane 400 razy. Koniecznie specjalnie dla ciebie trzeba to jeszcze raz napisac?
Dysze mają większe i mniejsze dziurki. Przez te dziurki poleci więcej lub mniej paliwa – w zalezności od ich średnicy. Trzeba dobrać taką która bedzie dobra do potrzeb twojego cylindra. Do tego trzeba stopień odsłonięcia tej dziurki w dyszy jest regulowany kształtem iglicy- im szybciej zwężająca sie część iglicy bedzie sie wysuwać z dyszy tym wieksza dawka paliwa poleci. Dlatego czasem sie dysze podnosi a czasem opuszcza – a czasem montuje taką o innym skosie i w innym miejscu.
To wszystko trzeba zgrać. - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.