Kymco zx 50 muli z filtrem stożkowym

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #666428
    Kris
    Uczestnik
    • 2
    • 9Postów:

    Cześć po zmianie filtra na stożkowy skuter jadąc przerwa i nie chce się rozpędzić cały czas szarpie i nie da się wkręcić na obroty, a na luzie nie trzyma obrotów. Po ściągnięciu filtra trzyma równe obroty i idzie bez problemu mogę osiągnąć maksymalna prędkość bez żadnych szarpniec czy coś. W czym problem ze z filtrem nie jedzie a bez idzie jak strzała??

    #666429
    Hiro
    Uczestnik
    • 1
    • 3Postów:

    Jaki filtr? Gąbkowy czy pucha? Musisz wyregulować gaźnik pod stożek

    #666431
    Kris
    Uczestnik
    • 2
    • 9Postów:

    Nie da się regulować go kręcę tymi śrubami i nic a bez filtra normalnie reaguje na kręcenie.

    #666450
    Hiro
    Uczestnik
    • 1
    • 3Postów:

    Kręcenie a ustawianie to dwie różne rzeczy. Moto może reagować z opóźnieniem

    #666451
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 480Postów:

    śrubkami regulujesz WOLNE OBROTY a ty potrzebujesz wyregulowac cały pozostały zakres obrotów – czyli regulacja średnicą dyszy i iglicą

    #666453
    mamadhd
    Uczestnik
    • 1
    • 3Postów:

    Regulacja i powinno być ok taki sam problem miałem muliło go na starcie i po dotarciu się pierścieni jest kozak.

    #666920
    Kris
    Uczestnik
    • 2
    • 9Postów:

    Jak ściągnę filtr to kółeczka robię buta ma że asfalt zrywa a z filtrem nie chce się rozpędzić gdy wciskam gaz odcina go. Bez filtra pięknie chodzi wkręca się a moc taka że z butów mnie wyrywa.

    #666928
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 480Postów:

    tak, regulacja

    #667102
    Kris
    Uczestnik
    • 2
    • 9Postów:

    Jak to wyregulowac mistrzu?

    #667115
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 480Postów:

    dobierać dysze, kręcić śrubkami, sprawdzać świece i znowu dobierać dysze, kręcić śrubkami, sprawdzać – aż nie ustawisz

    #667178
    Kris
    Uczestnik
    • 2
    • 9Postów:

    Majster a o co chodzi z dobieraniem dyszy?

    #667180
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 480Postów:

    naprawde nie możesz sobie znaleźc w necie artykułu o regulacji gaźnika? to jest opisane 400 razy. Koniecznie specjalnie dla ciebie trzeba to jeszcze raz napisac?
    Dysze mają większe i mniejsze dziurki. Przez te dziurki poleci więcej lub mniej paliwa – w zalezności od ich średnicy. Trzeba dobrać taką która bedzie dobra do potrzeb twojego cylindra. Do tego trzeba stopień odsłonięcia tej dziurki w dyszy jest regulowany kształtem iglicy- im szybciej zwężająca sie część iglicy bedzie sie wysuwać z dyszy tym wieksza dawka paliwa poleci. Dlatego czasem sie dysze podnosi a czasem opuszcza – a czasem montuje taką o innym skosie i w innym miejscu.
    To wszystko trzeba zgrać.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button