Kymco zmiana na 70

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? Kymco zmiana na 70

Ten temat zawiera , ma i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Sikor Sikor 11 miesiące, 4 tygodnie temu.

Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 16 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #667225 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Sikor
    Sikor
    Participant
    • Postów: 7

    Siema
    w moim skuterze zatarł się tłok wiec postanowiłem wymienić ale na 70ccm. Kupiłem CYLINDER KIT POLINI SPORT 70CC,
    Skuter od nowości zrobił 11tys km i zastanawiam się czy wymiana wału jest konieczna. Jeśli tak to co polecacie ( myśle o WAŁ KORBOWY 12MM TOP RACING STD KYMCO ) a i nie kupiłem jeszcze świecy ma ona jakieś większe znaczenie?

    #667226 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Franek Moto
    Franek Moto
    Participant
    • Postów: 96

    Nie, przy zmianie na 70 nie musisz kupować nowego wału. Jeżeli chodzi o świece to irydowe są po prostu bardziej trwałe

    We włosach wiatr, w oczach łzy na liczniku 43
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #667227 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Sikor
    Sikor
    Participant
    • Postów: 7

    a jak jest z gaźnikiem i olejem ?
    czytałem że do gaźnika trzeba większą dysze a czy pompe oleju się jakoś reguluje ?

    #667231 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Franek Moto
    Franek Moto
    Participant
    • Postów: 96

    Tak, gaźnika nie musisz całego zmieniać wystarczy dysza większa i wyregulować zapewne trzeba. A z pompą to nie wiem 🙁

    We włosach wiatr, w oczach łzy na liczniku 43
    #667237 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 103

    Ja bym taki pewny nie był – to jest 2T. Nie wymieniać wału to sobie można jak wsadzasz w chińskie 4T cylinde z 50 na 80 – bo tam jest wciąż tyle mocy co kot napłakał.
    Tutaj jednak człowiek ładuje prawie 9KM cylinder na wał i łożyska ze sporym przebiegiem. Te 9KM to blisko granicy kiedy wymiana wału ma sens. I wał i łożyska.
    Tylko ten cylinder wymaga już 17-19mm gaźnika (bo inaczej go przegrzejesz) i odpowiedniego wydechu (next R, LeoVince TT Pro replica, Arrow..itd).

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #667242 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Sikor
    Sikor
    Participant
    • Postów: 7

    Polecisz mi jakiś konkretny gaźnik i wał ?
    Tłumik jest konieczny czy to tylko dodaje mocy ?

    #667244 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Rider
    Rider
    Participant
    • Postów: 391

    Bez sensu jest montowanie takiego cylindra jeśli nie zamontujesz odpowiedniego wydechu. Oryginalny będzie działać jak blokada i nie odczujesz zbytniej różnicy w porównaniu do oryginalnego cylindra . Dobrym gaźnikiem będzie Dellorto 17.5 lub 19 . Wał jakiś wzmacniany np .Top Racing HQ czy inny wzmacniany z topowych firm 😉

    Gerard Furmanek
    #667246 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Sikor
    Sikor
    Participant
    • Postów: 7

    problem w tym że nie znam topowych firm.
    jeżdżę tym do pracy więc nie zależy mi jakoś szczególnie na mocy. chciałem żeby to było trwale i troszkę lepiej latało.
    poszukam jakiegoś gaźnik z tej firmy o której wspomniałeś i tego wału. A wydech zostawię na następną wypłatę. łożyska jakieś konkretne ? czy wszystkie są takie same ?

    #667248 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 103

    no to przede wszystkim: jakie to kymco? bo kymco też ma modele tańsze na chińskich klonach, chłodzone powietrzem – i droższe na silnikach hondy lub bardzo hondopodobnych (SH10)

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667250 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Franek Moto
    Franek Moto
    Participant
    • Postów: 96

    Na jego profilu napisane że Agility. A jeżeli chodzi o zwiększenie pojemności w 4T to osiągi poprawia niewiele (powiedzmy z 70 do 75km/h) ale silnik się tak bardzo nie męczy. Ja osobiście bym się bał jechać 90 km/h skuterem ważącym 100 kg albo i mniej 🙃

    We włosach wiatr, w oczach łzy na liczniku 43
Oglądasz 10 posty - 1 przez 10 (z 16 łącznie)Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
Odpowiedz do: Kymco zmiana na 70
Informacje o Tobie: