Kymco Xciting 500 – stuki – uderzenie przy przyspieszaniu w napędzie

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #166423 Reply
    ps81
    Użytkownik
    • 1
    • 2Postów:

Witam,kupiłem dzisiaj Xciting 500 i jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne. Proszę Was zatem o pomoc w diagnozie a także uspokojenieu, bo w serwisie pierwszy wolny termin to czerwiec a tu serce się rwie do jazdy a rozum mówi stop 🙂
    1. Podczas jazdy przy raptownym przyspieszaniu stuka coś w napędzie,( jednorazowe łup, nie zawsze słychać to uderzenie) – poprzedni właściciel zaklinał się że wymieniał pasek napędowy oraz jakąś przekładnie biegów czy tarcze ( no nie mam pojęcia co ) i powiedział mi że takie stukanie w maxiskutrerach to normalne….taaaa.
    2. Przy uruchamianiu silnik zapala się kontrolka oleju na czerwonu, przy zgaszaniu dodatkowo zapala się na czerowono – oil srevice ( czy coś tam) – dolałem oleju .Po dolewce nie znikają zapalające się kontrolki. Poziom oleju jest wysoki. Podczas pracy silnika kontrolka nie pali się.

Proszę o wskazóki jeździć czy czekać, co to może być, przewidywane koszty.

Z góry serdeczne dzięki.
    Nowy Na Drodze

#166424 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 82
    • 3 102Postów:

Po pierwsze nie spodziewał bym się na Twoim miejscu tutaj odpowiedzi, bo większość to właściciele 50-tek.
    Po drugie, stukanie w przekładni to na pewno nie jest norma w maxi 🙂
    Po trzecie taka moja prywatna rada – sprzedaj go szybko i lepiej poszukaj Downtowna, jeśli musi być Kymco 🙂

#166426 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

ad 1 => serwis, tym bardziej że było coś grzebane
    ad 2 kontrolka oleju zawsze się świeci po przekręceniu kluczyka i gaśnie po uruchomieniu pojazdu w momencie osiagniecia odpowiedniego ciśnienia oleju, „Oil Service” to kontrolka mówiąca o tym, że minął przebieg przewidziany na wymianę oleju , żeby zgasła musisz wyzerować na liczniku przebieg miedzyserwisowy.

#166433 Reply
    ps81
    Użytkownik