Kymco Vitality. Tuning

Witam. Przymierzam się do tuningu Vitalitki 2T. Chcę zostać przy oryginalnym cylku (50ccm). I powiedzcie mi, co najlepiej zrobić, żeby zyskać na przyspieszeniu i v-maxie. Ile zyskam po zmianie wydechu i wariatora? Chce to zrobić dość tanio (wydech używany, wariator nowy). Tecnigas qtre czy next r? A może coś innego? :P Wysokoobrotowy czy niskoobrotowy? I jeszcze jedno. Czy taki tunning jest zdrowy dla silnika? Nie strace dużo na żywotności, jeśli jeździłbym normalnie? :)

No widzę że chcesz zjeść ciastko i mieć ciastko a tak się nie da.

No chce po prostu tanim kosztem stuningować i dowiedzieć się, czy duzo stracę na żywotności ;p

ok postaram się tanio;
Cylinder Kit Airsal Sport 50cc[jak znajdziesz to t6]
gaźnik 17-19
wydech wysokoobrotowy pod ten cylek
wariator malossi multivar
dzwon sprzęgła Polini Speed Bell
Sprzęgło RMS Race
Pasek napędowy Dayco

A gdybym został przy seryjnym cylku, dał tylko wydech i wariator (oczytwiście z regulacją napędu) to dużo da? :)

niedużo