Kymco Vitality. Tuning

Tagi: ,

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #183194
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    Witam. Przymierzam się do tuningu Vitalitki 2T. Chcę zostać przy oryginalnym cylku (50ccm). I powiedzcie mi, co najlepiej zrobić, żeby zyskać na przyspieszeniu i v-maxie. Ile zyskam po zmianie wydechu i wariatora? Chce to zrobić dość tanio (wydech używany, wariator nowy). Tecnigas qtre czy next r? A może coś innego? 😛 Wysokoobrotowy czy niskoobrotowy? I jeszcze jedno. Czy taki tunning jest zdrowy dla silnika? Nie strace dużo na żywotności, jeśli jeździłbym normalnie? 🙂

    #183200
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    No widzę że chcesz zjeść ciastko i mieć ciastko a tak się nie da.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #183204
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    No chce po prostu tanim kosztem stuningować i dowiedzieć się, czy duzo stracę na żywotności ;p

    #183249
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    ok postaram się tanio;
    Cylinder Kit Airsal Sport 50cc[jak znajdziesz to t6]
    gaźnik 17-19
    wydech wysokoobrotowy pod ten cylek
    wariator malossi multivar
    dzwon sprzęgła Polini Speed Bell
    Sprzęgło RMS Race
    Pasek napędowy Dayco

    #183391
    skuterek123
    Użytkownik
    • Postów: 292

    A gdybym został przy seryjnym cylku, dał tylko wydech i wariator (oczytwiście z regulacją napędu) to dużo da? 🙂

    #183399
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 896

    niedużo

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button