Kymco Vitality po odblokowaniu co dalej?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco Kymco Vitality po odblokowaniu co dalej?

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Pietro Pietro 6 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #54015
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Witam wszystkich!Mam Vitalkę od nowość,teraz ma przejechane 3500km i pół roku prawie.Wszystkie blokady pozdejmowałem w serwisie autoryzowanym.Teraz chcę coś dalej podziałać,słyszałem że teraz zmiana tłumika i rolki wario.Czy mam rację że ta kolejność a dopiero potem mogę coś z cylkiem,gaznikiem i resztą?Jeśli tłumik teraz i rolki to jakie najlepiej?Po odblokowaniu śmiga mi 78 v-max.Czy zmiana samego tłumika i rolek podniesie mi v-max i o ile około?Ile gramowe rolki mam założyć do wario?Teraz mam standardowe-8,5gr chyba.Z góry serdecznie dziękuję za podpowiedzi skuterowa Brać ;)Pozdro

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #54019
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Skoro śmiga 78, radzę nic nie grzebać, szkoda sprzętu

    #54020
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    Dokładnie.

    „Po odblokowaniu śmiga mi 78 v-max” i tyle powinna jeździć odblokowana Vitalka, szkoda kasy na tuningi po których silnik nie wytrzyma tylu km co seryjny. Jak chcesz jeździć ponad 80 km/h to prawo jazdy + 125 i więcej – to jest najlepsze rozwiązanie a nie żyłowanie i tak wysilonego, małego silniczka.

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wypróbuj nowego Triumpha podczas Targów Motor Show

    Wybierz jeden z motocykli Triumph i zapisz się na bezpłatną jazdę testową podczas Targów Motor Show w Poznaniu 28-31.03.2019
    #54029
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    A zmiana tylko tłumika ma jakiś sens czy dać sobie spokój?Wiecie ja nie mówię że chcę szybciej śmigać,mi te prawie osiem dyszek starczy.Tym bardziej że dbam o czystość filtra,stosuję STP Formuła jak jest bardzo zimno i leję dobry olej „Castrol Racing Formuła” full syntetyk.Więc start i wkręcanie na obroty ma o.k. Ciekawy jestem czy ten tłumik podwijany bardzo by mi żywotność silnika zmniejszył jak bym dał go?

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #54031
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    Na pewno spalanie wzrośnie, osiągi z całą pewnością też, choć po wymianie samego tłumika nie będzie to jakaś radykalna zmiana. Jak nie szkoda Ci wydawać kilkaset zł na tłumik i potem więcej na paliwo to czemu nie, montuj 🙂

    Router WS 50 2013
    #54032
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Vitalka ma taki ładny fabryczny tłumik, po co go zmieniać i szpecić sqta?

    #54036
    Zdjęcie profilowe Robertonos
    Robertonos
    Użytkownik
    • Postów: 537

    Nie jestem jeszcze Brać zdecydowany,na razie się zastanawiam-dlatego pytam.Wiecie co jest dziwne Vitalkę mam od Września i już w Listopadzie pojawiły się pierwsze małe ogniska rdzy na tłumiku.Zimą nie miałem garażu i stała na parkingu,mimo że była okryta cała dokładnie wielką plandeką to i tak ognisk rdzy jest więcej,a te co były są już większe.Jak tak dalej pójdzie to i tak za max.rok ten tłumik będzie złom.Ciekawe czemu tak szybko rdzewieje,zupełnie jak w chińczyku 🙁

    YAMAHA T-MAX 500 STARY GRAT I ŚMIGA A ROBERTONOS NA POKŁADZIE.Nazwa własna:”JEBACZ WSCHODNIEJ SWOŁOCZY I JEJ POBRATYMCÓW”.
    #54037
    Zdjęcie profilowe Pietro
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Rdzewieje bo stała pod plandeką (wilgoć z otoczenia). W mojej jak zardzewiał wydech, to malowałem czarnym matowym sprayem odpornym na wysokie temperatury.

    #54038
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    Ja mam pordzewiały dość mocno ale mi to nie przeszkadza 🙂 Nawet fotkę zrobię i Ci pokażę żebyś zobaczył jak wygląda prawdziwa rdza na tłumiku 🙂

    Oto fotki, miłego oglądania 🙂

    Router WS 50 2013
    #54052
    Zdjęcie profilowe Whistler
    Whistler
    Użytkownik
    • Postów: 271

    Pod koniec lutego oczyściłem swój tłumik ile się dało i pomalowałem farbą do kominków (niby wytrzymuje do 800°C). Nie liczę, że to coś zmieni na więcej niż jeden sezon, ale moja Vitality ma już ponad 3 latka a to za wcześnie na nowy tłumik moim zdaniem. Też miałem pękająca farbę i ogniska korozji bardzo szybko po zakupie, ale stal nierdzewna to to nie jest i natury nie oszukasz. Mimo tego 3 lata bez problemu wytrzymał i był by w znośnym stanie gdyby nie korodujące spawy po wyciętym zawirowywaczu spalin. W pierwszej kolejności zabezpiecz właśnie je. Jak okrywasz plandeką, to zostaw mały otwór do wentylacji ale taki, żeby woda się tam nie lała.

    ____________________________________
    Kymco Vitality 2t
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/33748] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/33748/icon3.png[/IMG][/URL]
    [img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://pl.wikipedia.org/wiki/Bykom_stop][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie