Kymco Vitality 50 2t nie zapala z rana…

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #76570 Reply
    BUZZER
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    Witam,

    Posiadam jak w temacie Vitalkę, przejechane 5125km, serwisowana, garażowana cały rok, jednak już od bodajże półtorej roku mam jeden jedyny problem z tym modelem, a mianowicie dziad nie zapala z rana jak mam jechać do pracy, a po powrocie pali na przysłowiowy „dotyk”. Nie pali z „czerwonego”, a z kopniaka to bym prędzej się do Chin dokopał. W przypadku kiedy zapali, po minucie tudzież odrobinie dłuższej chwili gaśnie i już potem to jedynie pozostaje mi komunikacja miejska.
    Jako, że dopiero zaczynam brać się za „majsterkowanie” przy nim wszelkie dotychczasowe problemy rozwiązywałem kierując skuter do „serwisów”, jednak wszelkiej maści „fachowcy” jedynie wymieniali co nóż to nowe w nim podzespoły zmuszając mnie do wydawania pieniędzy, że zdecydowałem się powiedzieć stanowcze DOSYĆ i poszperać po forach by dowiedzieć się co może być przyczyną ww. problemu.
    Otóż koledzy poczytałem, że w tym modelu może chodzić o wyregulowanie gaźnika.
    „Instrukcję” dotyczącą regulacje już podrukowałem sobie, dodatkowe informacje również pokopiowałem by się nimi wspomóc, mam jednak pytanie czy ww. problem może być jedynie związany z regulacją, czy też może w jakimś sensie dotyczyć czegoś innego.
    Dodam tylko, że po ostatnim serwisowaniu, 2 tygodnie temu, skuter palił od razu i to nawet w nocy co kiedyś również graniczyło z przysłowiowym cudem. Natomiast „fachman” po poinformowaniu go, że dalej są problemy i skierowaniu jego toku myślenia na regulację powiedział, że regulował i jak widać, „ten typ tak ma”, oraz, że może „skuter mnie po ludzku nie lubi” zbył mnie śmiechem.
    Na zakończenie wspomnę, że co tylko było do wymiany po eksploatacji (która jak widzę po Kolegach jest śmieszna w stosunku do tego ile Wy przejechaliście) zostało wymienione więc problem musi być albo w w ww. regulacji albo jakiejś innej przysłowiowej pierdółce.

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pomoc,

    #76573 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Moja Vitalka pali za każdym razem,mam przejechane ponad 30.000km,akumulator był nie wymieniany. Nie wiem co to może być. A odkręcasz trochę gaz przy odpalaniu rano?

    #76576 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    .

    #76579 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    serafinq napisał:

    może zawory się rozregulowały…

    Zawory w Vitality 2T?? :))

    #76580 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 788Postów:

    No proszę, czego to się o swoim skuterze dowiaduję… 🙂

    #76583 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 22
    • 398Postów:

    no pietro to mnie złapałeś;d,
    no cóż w mojej głowie zawsze siedzi 4t..

    #76584 Reply
    BUZZER
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    Witam,

    HugoBoss staram się odpalić i chwilę poczekać by się rozgrzał bo podobno to bardziej wpływa na żywotność, ale wiem z doświadczenia, że czasami to pomagało a czasami odwrotnie – szybciej zdychał i znowu czekała mnie podróż MZK…

    #76586 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Może za niskie masz wolne obroty,filtr powietrza wyczyszczony?

    #76589 Reply
    BUZZER
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    Witam,

    Filtr czyszczony. Wszystko pod tym względem sprawne, wyczyszczone i wymienione. Skupić się może na tej regulacji?

    http://www.motor-land.nazwa.pl/ksiazki_serwisowe/vitality%2050_2t_4t/VITALITY_50-03.pdf

    Na 11 stronie jest to ukazane dokładnie. Jak uważasz?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Vitality 50 2t nie zapala z rana…
Twoje informacje:




Back to top button