Kymco Vitality 2T. Tuning

Witam. Mam aktualnie w swojej vitalitce pełną serię. Czy jakbym zmienił cylek, nie 70, tylko 50 tyle, że sportową to będzie jakaś różnica? Chciałbym na 70, tylko nie wiem co na to rodzice xD. Jakie cylindry zalecacie do kymco? Bardzo chciałbym malossi, podobno nie do zajechania ;D. Jednak słyszałem, że Kymco do tuningu zaleca Airsale, które, jak słyszałem są bardzo delikatne. Co polecicie? :)

Chłopie co miałeś z fizyki ???

Czwóreczke xd no sorka, nie znam się aż tak bardzo, jakiś gościu mi mówił że te sportowe o kilka koni mogą być mocniejsze ;p

Pomyśl ... Jeżeli założyłsz sportową 50 to napewno będziesz mial większą moc i moment. Oczywiście najlepiej było by odrazu kupić jakąś markową 70, ale jeżeli rodzice nie pozwolą to zostanie tylko 50. Wracając, wymienisz cylinder, do tego trzeba nowy tłumik, bo seria nie pociągnie takiego cylka, najlepiej było by też wymienić wał, ale przy 50 wystarczą same łożyska. Gaźnik też by wypadało wymienić na jakieś 17.5 . Jeżeli chciałbyś mieć dobre osiągi mógłbyś pokusić się o nowy wariator i pasek. Po wszystkim, trzebaby było wszystko wyregulować i cieszyć się jazdą :)

Napis "SPORT" na pudełku od zestawu cylinder-tłok o takiej samej pojemności np. 50cm3 nie dodaje ani trochę mocy.
Fizyki nie oszukasz !!!
Słyszałeś o czymś takim jak - "marketing" , "reklama"
"eżeli założyłsz sportową 50 to napewno będziesz mial większą moc i moment." - wyjaśnij mi Kubuś w jaki sposób ta większa moc się zrobi ???

Padalec. Tak 50 ccm to zawsze 39 mm średnicy tłoka. W sportowych cylindrach są inne kąty kanałów ( lub coś w tym stylu. Ponieważ nie znam się zbytnio na 2t) Właśnie dlatego te kity nazywane są "sportowymi"

EDIT ..

Pozwolę sobie skopiować recenzje cylindra mallosi sport 50 z scooterkingz