Kymco super 9, nie zbyt dobre osiągi?

Witam mam kymco super 9, zdjęte są blokady z wydechu, i stoczona tuleja. Pozostał moduł i dysza. Problem w tym, że skuter z bólem serca dochodzi do 80 km/h, tzn norma to około 75 km/h. Trochę mu zajmuje to, żeby doszedł do 75-80 km/h. Mój kolega ma kymco ZX i ma podobną moc, pali kapcia na asfalcie, a ja nie mogę, czuc ze ma wieksza moc. I ledwo co jade szybciej od niego, może 2-3 km/h szybciej. Słyszałem, że ten skuter ma dobre osiągi ( Kymco super9 ). Myślicie, że załozenie odblokowanego modułu coś da? Czy to wina dyszy ? Proszę o pomoc ;c!

założenie modułu napewno coś da ponieważ zablokowany kręci od 6tyś do 7,5tyś a odblokowany od 8,5tyś do 11tyś wiec na przyśpieszniu i v-maxie da od 5-10km/h

No włanie zapomniałem dodać, że dochodzi do max 7,5 tys obrotów i więcej nie chce ;c

no to wymień moduł na odblokowany bo ci ten odcina zapłon w moim jak składali to dali 3 razy zablokowany ale blokował do 3tyś wiec za mało i dali odblokowany i kręci na stopkach do 12tyś obr i jade na prostej 60km/h i to bardzo szybko przyśiesza a v-max to 70km/h i jeszcze jedna blokada na wariu pewnie jak ją zdejme to pojedzie 80km/h ale ten licznik przekłamuje pewnie z 5km/h

Ktoś jeszcze się wypowie? I podaj mi ktoś link do odblokowanego modułu do mojego skuterka, nie drogiego ;d

dobra łap http://allegro.pl/modul-zaplonowy-kymco-super-9-vitality-odblokowan-i2575944062.html to nietety najtanszy jaki znalałem a na mielochu jest za 160zł

Już sam nie wiem, czy da coś ten moduł, czy nie ..

da da np mó kolega miał skuta zablokowanego do 45km/h i dcine przy 6tyś dał sobie doblokowany i jedzie na prostej 60km/h a z górki 75km/h a boroty max to 11tyś na nużkach a na kołach to 9tyś zmień i to szybko jeśli chcesz jechać szybciej i mieć lepsze przyśpiesznie bo więcej obrotów lepsza przyśpiecha

W s9 przy seryjnym module kręci obroty do 10000 tyś, nie robisz tuningu wymiana modułu nic nie da, wymien dyszę na większą.

Do 10000 tys? To czemu mi do 7,5 tys max kręci?

Czytałem trochę o tych skuterach ( Kymco ) i z tego co wiem, to ten model dokładnie na oryginalnych częściach maksymalne obroty ma w granicach 7.4 tys. a dokł. mówiąc to 7411. Odblokowanie modułu da i to wiele, jeszcze całkiem nie dawno miałem chinola bez blokad na odblokowanym module, dyszy 100 stożku Polini air box i nowym sprzęgle- jechał prawie 90 km/h ( GPS'em - 87 ) także jeżeli kolega powyżej twierdzi, że kręci do 10tys. obrotów, to jest w sporym błędzie ;]

Radzę Ci zmienić:
Filtr powietrza na stożkowy + dyszę 90/100 zależy na jakiej bd lepiej ;]

Modul na odblokowany, nie kupuj tego gówna z allegro, bo tam jest banda naciągaczy, każdy sklep jest super ekstra nie do pobicia, zapłać 20zł więcej, ale miej pewność i gwarancję, ja części kupowałem w mielochu i nawet do chińczyka 139QMB wszystko pasowało, także..
Polecam sklep: mieloch.pl

Wymień również filtr paliwa najlepiej kupić jakiś za 7zł i zamontować,

Zmień rolki w wariatorze oraz pasek wzmacniany kevlarem, bo jak odblokujesz moduł, założysz dyszę, stożek i filtr, to będzie miał wyższe obroty i szybciej jechał oraz przyspieszał, także wymiana paska na mocniejszy jest ważna, nie jest może i tak bardzo potrzebna, ale radziłbym Ci wymienić.

Rolki najlepiej 6g załóż, bo jeżeli będą lżejsze, to będzie nie co wolniej jechał i będzie miał niestety większe obroty, co przekłada się na spalanie, jak i żywotność wału, także myślę, że 6g będą optymalne, koszt takich rolek db firmy to ok 10-20zł.

Po takim tuningu i dobrej regulacji, skuter bez problemu powinien chociaż 90km/h jechał, co do 100 nie jestem pewien, ale te 90+ na pewno. Samo przyspieszenie będzie kosmicznie większe, na takim stożku, jaki Ci napisałem, dyszy 90/100 dobrze wyregulowanym gaźniku to będzie latał, a nie jechał, także ze świateł problemu nie będzie.

andrzej2310 napisał:

W s9 przy seryjnym module kręci obroty do 10000 tyś, nie robisz tuningu wymiana modułu nic nie da, wymien dyszę na większą.

Jeżeli wymieni dyszę, na większa, to będzie musiał kupić albo stożek albo odblokować seryjkę i kombinować z gaźnikiem, a im większa dysza i im mniej powietrza, tym skuter się będzie bardziej dławił, niż jechał. Także sama wymiana dyszy nic nie da, skuter będzie miał muła, a nie zryw. Tak jak już wyżej napisałem, co i jak, jeżeli tak zrobi i zaufa mnie, jak i tym częścią, to nie będzie żałował, gwarantuje mu to.

Póki co mogę tylko moduł zmienić.

kup moduł i zobaczysz jak będzies ćisnął

120 zł to nie tak mało, nic tańszego nie ma ;c?

niema moduły kymco kosztują z chinczyka nie podejdzie mogłeś kupić chinczyka bo wiesz że części tanie

No dobra, chodzi mi o to, że jak dam te 120 zł, żeby dostał tej mocy i km/h. A boje się, że nic nie da, a kasa pójdzie się ....

MrJakub654 napisał:

andrzej2310 napisał:
W s9 przy seryjnym module kręci obroty do 10000 tyś, nie robisz tuningu wymiana modułu nic nie da, wymien dyszę na większą.

Jeżeli wymieni dyszę, na większa, to będzie musiał kupić albo stożek albo odblokować seryjkę i kombinować z gaźnikiem, a im większa dysza i im mniej powietrza, tym skuter się będzie bardziej dławił, niż jechał. Także sama wymiana dyszy nic nie da, skuter będzie miał muła, a nie zryw. Tak jak już wyżej napisałem, co i jak, jeżeli tak zrobi i zaufa mnie, jak i tym częścią, to nie będzie żałował, gwarantuje mu to.

Teoria nie zawsze idzie z praktyką, nie miałeś tego skutera a dajesz rady jak byś był jego użytkownikiem, do Kymco przy kupnie nowego przeważnie dają zestaw odblokowujący, tuleja wariatora + większa dysza,(wg Twojej teorii powinni dawać jeszcze stożek) jak żeś taki pewny to Mu zafunduj ten moduł, jak sie sprawdzi to Ci zapłaci.
Jeszcze jedno-dużo czytałeś o tych skuterach a nawet nie wiesz jaka jest w nim seryjna dysza, jak coś to 92.

Mam zamęt w głowie :D Nie wiem, co w końcu robić ...

Kup ten moduł nie pożałujesz myślisz że dlaczego większość ludzi kupuje moduły odblokowane po to aby mieć większą przyśpieche i v-max