KYMCO SUPER 8 Blokada ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #42944
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Witam !
    Posiadam w pełni<chyba> odblokowanego KYMCO SUPER 8 [odcięte kable od modułu obok aku, zmieniona dysza na 82, ztoczona tuleja z wariatora] Gdy jadę po prostym to przy ok 68 km/h odcina mu obroty, tak samo jest gdy jade z góry, na zapalonym nie pojedzie więcej niż 68km/h a na zgaszonym gdy jadę z góry to idzie ponad 80. Co może być przyczyną odcinania obrotów ?

    #42946
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Skoro odcina obroty to masz zablokowany moduł CDI. Z tego co mi wiadomo to odcięcie kabli działa tylko w niektórych skuterach które mają czujnik obrotów dzwonu sprzęgła. Jedynym ( chyba ) wyjściem jest kupić odblokowany moduł.

    #42963
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Ale chciałbym wiedzieć czy to jest na 100% wina modułu bo nie chcę wyrzucić 300zł w błoto. Ma ktoś podobną sytuacje ?

    #42970
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • 137Postów:

    Moduł CDI do skutera nie kosztuje 300 zł, najlepszy sportowy naraku kosztuje coś około 110 zł, jedynie lepszy jest racingowy malossi za około 230 zł ale on nie jest ci w niczym potrzebny. Wystarczyłby nawet taki za 30 zł z allegro

    #42971
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Postaw skuter na stopce centralnej aby tylne koło było w powietrzu i odkręć na maxa manetkę. Jak będzie odcinało na wysokich obrotach to moduł jest zablokowany.

    #42977
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    P_A_T – jak nie wiesz o co mi chodzi to się nie wypowiadaj nawet.. Ja mam CDI 8 pinowy i takiego nie ma na allegro poniżej 200zł ..

    #42986
    pleban242
    Użytkownik
    • 0
    • 28Postów:

    witam wlasnie zalozylem odblokowany modul naraku cena z pzesylka to 290zl jest to modul do skuterow o podwyszonej pojemnosci ja mam zalozony cylinder 80cc po zalozeniu tego modulu smigam okolo 95km ale to nie koniec modyfikacji jeszcze mam zamiar zmienic glowice i pare innyh zeczy jak mialem orginalny cylinder to smigalem w okolicah 70km ale mialem modul odblokowany ktury daje wyrzsze obroty iskuter jest silniejszy i lepiej zbiera sie ten modul jeszcze posiadam ,zaplacilem za niego 115zl polecam

    #42987
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • 137Postów:

    Masz rację aras, nie doczytałem że super 8 ma cdi 8 pinowy co za tym idzie jest on chyba tylko na racing-planet za 320 żł

    #43005
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    pleban242 a skąd jesteś ?

    #43029
    pleban242
    Użytkownik
    • 0
    • 28Postów:

    jestem z Gorzowa wlkp

    #43032
    pleban242
    Użytkownik
    • 0
    • 28Postów:

    panowie modul cdi do super 8 jest osmio pinowy ,i nigdzie nie kupicie go za 30zl ia posiadam modul odblokowany do pojemnosci 50cc i kupilem go za 115zl a modul do podwyzszonej pojemnosci kosztuje 272zl z pzesylka ups 290zl obydwa moduly zwiekszaja obroty ale maja tez wady ,wada jest podwyzszone spalanie ja na litsze paliwa robie okolo 35km niestety cos zacos

    #43079
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    a na oryginalnym ile robiłeś na litrze km ?

    #43139
    pleban242
    Użytkownik
    • 0
    • 28Postów:

    na orginalnym module i cylindze robilem okolo 43km na litrz wiem bo kazde tankowanie mam odnotowane

    #110924
    Turboo
    Użytkownik
    • 5
    • 11Postów:

    Widzę że temat stary ale dodam tylko ze na 90% odcięcie odwrotów było spowodowane gumową “tulejka” w filtrze powietrza.
    Gdy zmieniamy dysze na wieksza trzeba pamietac aby ja wyciągnąć, przynajmniej w moim Super 8
    Odkrecamy obudowę filtra w luźniej cześć od wewnątrz jest tulejka gdy sie jej pozbedziemy śmiga ładnie 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button