KYMCO SUPER 8 Blokada ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #42944 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    Witam !
    Posiadam w pełni<chyba> odblokowanego KYMCO SUPER 8 [odcięte kable od modułu obok aku, zmieniona dysza na 82, ztoczona tuleja z wariatora] Gdy jadę po prostym to przy ok 68 km/h odcina mu obroty, tak samo jest gdy jade z góry, na zapalonym nie pojedzie więcej niż 68km/h a na zgaszonym gdy jadę z góry to idzie ponad 80. Co może być przyczyną odcinania obrotów ?

    #42946 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Skoro odcina obroty to masz zablokowany moduł CDI. Z tego co mi wiadomo to odcięcie kabli działa tylko w niektórych skuterach które mają czujnik obrotów dzwonu sprzęgła. Jedynym ( chyba ) wyjściem jest kupić odblokowany moduł.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #42963 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    Ale chciałbym wiedzieć czy to jest na 100% wina modułu bo nie chcę wyrzucić 300zł w błoto. Ma ktoś podobną sytuacje ?

    #42970 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    Moduł CDI do skutera nie kosztuje 300 zł, najlepszy sportowy naraku kosztuje coś około 110 zł, jedynie lepszy jest racingowy malossi za około 230 zł ale on nie jest ci w niczym potrzebny. Wystarczyłby nawet taki za 30 zł z allegro

    #42971 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Postaw skuter na stopce centralnej aby tylne koło było w powietrzu i odkręć na maxa manetkę. Jak będzie odcinało na wysokich obrotach to moduł jest zablokowany.

    #42977 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    P_A_T – jak nie wiesz o co mi chodzi to się nie wypowiadaj nawet.. Ja mam CDI 8 pinowy i takiego nie ma na allegro poniżej 200zł ..

    #42986 Reply
    pleban242
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 28
    • Postów: 28

    witam wlasnie zalozylem odblokowany modul naraku cena z pzesylka to 290zl jest to modul do skuterow o podwyszonej pojemnosci ja mam zalozony cylinder 80cc po zalozeniu tego modulu smigam okolo 95km ale to nie koniec modyfikacji jeszcze mam zamiar zmienic glowice i pare innyh zeczy jak mialem orginalny cylinder to smigalem w okolicah 70km ale mialem modul odblokowany ktury daje wyrzsze obroty iskuter jest silniejszy i lepiej zbiera sie ten modul jeszcze posiadam ,zaplacilem za niego 115zl polecam

    #42987 Reply
    P_A_T
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 136
    • Postów: 137

    Masz rację aras, nie doczytałem że super 8 ma cdi 8 pinowy co za tym idzie jest on chyba tylko na racing-planet za 320 żł

    #43005 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    pleban242 a skąd jesteś ?

    #43029 Reply
    pleban242
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 28
    • Postów: 28

    jestem z Gorzowa wlkp

    #43032 Reply
    pleban242
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 28
    • Postów: 28

    panowie modul cdi do super 8 jest osmio pinowy ,i nigdzie nie kupicie go za 30zl ia posiadam modul odblokowany do pojemnosci 50cc i kupilem go za 115zl a modul do podwyzszonej pojemnosci kosztuje 272zl z pzesylka ups 290zl obydwa moduly zwiekszaja obroty ale maja tez wady ,wada jest podwyzszone spalanie ja na litsze paliwa robie okolo 35km niestety cos zacos

    #43079 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    a na oryginalnym ile robiłeś na litrze km ?

    #43139 Reply
    pleban242
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 28
    • Postów: 28

    na orginalnym module i cylindze robilem okolo 43km na litrz wiem bo kazde tankowanie mam odnotowane

    #110924 Reply
    Turboo
    Użytkownik
    • 5
    • Postów: 6
    • Postów: 11

    Widzę że temat stary ale dodam tylko ze na 90% odcięcie odwrotów było spowodowane gumową „tulejka” w filtrze powietrza.
    Gdy zmieniamy dysze na wieksza trzeba pamietac aby ja wyciągnąć, przynajmniej w moim Super 8
    Odkrecamy obudowę filtra w luźniej cześć od wewnątrz jest tulejka gdy sie jej pozbedziemy śmiga ładnie 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: KYMCO SUPER 8 Blokada ?
Twoje informacje:




Back to top button