Kymco Super 8 50 2T pytania.

Witam. Mam kilka pytań do znawców tematu. Mam zdjęte blokady (ale czy wszystkie ? ) na pewno odcięta kiszka, tulejka na wariatorze itd. Możecie napisać jakie są wszystkie blokady w tym modelu, absolutnie wszystkie jakie mogą występować ? Tłumik mam fabryczny, co powinienem zmienić, aby Kymuś zamykał licznik (tzn. cylinder 50 zostaje fabryczny, bo ma ledwie 5000 km) co trzeba zmienić/usunąć aby leciał te licznikowe 80 km/h, bo na razie 70 licznikowe nie da się przekroczyć...Nie chce oczywiście ciągle tak śmigać, ale czasami jednak muszę na pewnych drogach którymi się poruszam.Gdzieś czytałem że po usunięciu blokad, a bez zmiany cylindra na 70, powinienem licznikowe 80 śmigać....
Drugie pytanie, czy da się zamontować silnik od Super Ósemki 4t /125 ccm , w miejsce mojej 50-tki ? czy to operacja nie wykonalna w moim modelu ?, napiszcie co wiecie.

Kolego nie odpowiem na Twoje pytania ale sam jest zadam gdzie widziałeś silnik 125ccm od S8?

Ano widzisz kolego, były S8 125 w 4T i o taki swap właśnie mi chodzi

tak, tylko rama jest wtedy inna. Bo z tego co kojarze to na 99% silnik ma inne mocowania

Ja wiem że były bo nawet jednego takiego obserwowałem na OLX nazywał się chyba Super Sport
Wombat mocowania są najmniejszym problemem

Dzięki za konkret, czyli raczej odpada, a coś o blokadach możesz skrobnąć ?

Wlaśnie te mocowania to problem bo u Krupka są dolne bo 4t i swap trzeba by pasować od p/g 125 a Erlus ma s8 w 2t silnik z gornym mocowaniem jak w s8 125 i w tym przypadku juz można coś działać.