Kymco Super 8 50 2T pytania.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #296584 Reply
    Erlus
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 4
    • Postów: 7

    Witam. Mam kilka pytań do znawców tematu. Mam zdjęte blokady (ale czy wszystkie ? ) na pewno odcięta kiszka, tulejka na wariatorze itd. Możecie napisać jakie są wszystkie blokady w tym modelu, absolutnie wszystkie jakie mogą występować ? Tłumik mam fabryczny, co powinienem zmienić, aby Kymuś zamykał licznik (tzn. cylinder 50 zostaje fabryczny, bo ma ledwie 5000 km) co trzeba zmienić/usunąć aby leciał te licznikowe 80 km/h, bo na razie 70 licznikowe nie da się przekroczyć…Nie chce oczywiście ciągle tak śmigać, ale czasami jednak muszę na pewnych drogach którymi się poruszam.Gdzieś czytałem że po usunięciu blokad, a bez zmiany cylindra na 70, powinienem licznikowe 80 śmigać….
    Drugie pytanie, czy da się zamontować silnik od Super Ósemki 4t /125 ccm , w miejsce mojej 50-tki ? czy to operacja nie wykonalna w moim modelu ?, napiszcie co wiecie.

    #296594 Reply
    Krupek
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 1 119
    • Postów: 1 126

    Kolego nie odpowiem na Twoje pytania ale sam jest zadam gdzie widziałeś silnik 125ccm od S8?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #296623 Reply
    Erlus
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 4
    • Postów: 7

    Ano widzisz kolego, były S8 125 w 4T i o taki swap właśnie mi chodzi

    #296625 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 319
    • Postów: 21 374

    tak, tylko rama jest wtedy inna. Bo z tego co kojarze to na 99% silnik ma inne mocowania

    #296627 Reply
    Krupek
    Uczestnik
    • 7
    • Postów: 1 119
    • Postów: 1 126

    Ja wiem że były bo nawet jednego takiego obserwowałem na OLX nazywał się chyba Super Sport
    Wombat mocowania są najmniejszym problemem

    #296629 Reply
    Erlus
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 4
    • Postów: 7

    Dzięki za konkret, czyli raczej odpada, a coś o blokadach możesz skrobnąć ?

    #296635 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Wlaśnie te mocowania to problem bo u Krupka są dolne bo 4t i swap trzeba by pasować od p/g 125 a Erlus ma s8 w 2t silnik z gornym mocowaniem jak w s8 125 i w tym przypadku juz można coś działać.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Super 8 50 2T pytania.
Twoje informacje:




Back to top button