kymco super 8 4t Odblokowanie modulu a zywotnosc silnika

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #53127
    misiopodhale
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    czesc mam pytanie ogolnie pewnie do kazdego rodzaju skutera otoz zalozylem cylek 80 ale pozywej 65 nie idzie mysle nad odblokowanym modulem choc dosc drogi jest do tego skuterka stad pytanie jak z waszych doswiadczen zmiana modulu wplywa na zuzycie silnika ?

    #53159
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Nie ma różnicy – większa jest w 2T

    #53175
    misiopodhale
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    dzieki aras tzn nie ma roznicy miedzy odblokowanym modulem a zwyklym ?czy w jakim sensie nie ma roznicy ? bo koszt modulu dosc znaczny okolo 250 zeta

    #53188
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Przy odblokowanym module żywotność silnika może się zwiększyć jak i zmniejszyć- zależy od kierowcy. Jeśli na odblokowanym module będziesz ciągle cisnął na v-maxie to oczywiste że żywotność się zmniejszy jeśli natomiast przy odblokowanym module będziesz jeździł z prędkościami jak na zablokowanym to silnikowi będzie lżej bo na zablokowanym module musisz ciągle trzymać gaż na max żeby jakoś jechać. Jeśli kupisz odblokowany moduł i nie będziesz używał manetki w pozycji 0-1 to żywotność silnika wydłuży się a i spalanie trochę spadnie.

    #53194
    misiopodhale
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    a orientujecie sie moze czy lepiej dolozyc ten modul czy moze cylinderkit naraku 80 bo mam jakis noname co da lepszy efekt ten modul do tego co mam czy zamiast modulu ten zestwa naraku?

    #53233
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    Cylindra NONAME W ŻADNYM WYPADKU NIE KUPUJ ! POJEŹDZISZ NA NIM MAX MIESIĄC I USZKODZI CI JESZCZE SILNIK ! Lepiej doskładaj i kup markowy 90cc jakto ja zrobiłem

    #53242
    misiopodhale
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    AraS chodzi o to ze jak dalem do odblokowania zalozyli mi jakis cylinder noname 80 i w porownaniu do orginalnej 50 zyskalem moze 8 km)h wiecej i zastanawialem sie czy do tego nie zmienic modulu .
    A teraz zastanawiam sie nad
    1)kit cylinder naraku 80
    2) modul odblokowany naraku
    3) swieca irydowa
    4)sprezyna centralna naraku +1500
    5) sprezynki do sprzegla +1500 bo mam zalozone sportowe naraku
    6)twist control naraku sport
    7)odpowietrzacz naraku
    cos takiego myslalem choc nie mam dosw w skuterach moze proponujecie cos innego?

    #53243
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    misiopodhale to cie nabili tylko na kase. w 4t standard to blokada na wario, ograniczony gaźnik i wydech. Moduł top rzecz drugorzędna. ja u siebie tylko po zdjęciu blokady na wario i daniu ciut szerszego paska zyskałem ponad 20km/h przy v-maxie.

    #53251
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • 795Postów:

    KrzysiekP napisał:

    misiopodhale to cie nabili tylko na kase. w 4t standard to blokada na wario, ograniczony gaźnik i wydech. Moduł top rzecz drugorzędna. ja u siebie tylko po zdjęciu blokady na wario i daniu ciut szerszego paska zyskałem ponad 20km/h przy v-maxie.

    W Kymco Super 8 4t ?

    #53259
    misiopodhale
    Użytkownik
    • 6
    • 26Postów:

    a co sadzicie o tym zestawie czesci ktore wypisalem?

    #53270
    KrzysiekP
    Użytkownik
    • 14
    • 2 166Postów:

    aras ja „latam inca street 50 2t z 80 na zegarze czasem jak chce sobie poszalec i szybko dojechac gdzies

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button