kymco super 8 4t Odblokowanie modulu a zywotnosc silnika
- This topic has 10 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 10 years, 4 months temu by
KrzysiekP.
-
AutorWpisy
-
22 marca 2012 dnia 10:54 #53127
czesc mam pytanie ogolnie pewnie do kazdego rodzaju skutera otoz zalozylem cylek 80 ale pozywej 65 nie idzie mysle nad odblokowanym modulem choc dosc drogi jest do tego skuterka stad pytanie jak z waszych doswiadczen zmiana modulu wplywa na zuzycie silnika ?
22 marca 2012 dnia 17:31 #53159Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
Nie ma różnicy – większa jest w 2T
22 marca 2012 dnia 19:08 #53175dzieki aras tzn nie ma roznicy miedzy odblokowanym modulem a zwyklym ?czy w jakim sensie nie ma roznicy ? bo koszt modulu dosc znaczny okolo 250 zeta
22 marca 2012 dnia 19:57 #53188Przy odblokowanym module żywotność silnika może się zwiększyć jak i zmniejszyć- zależy od kierowcy. Jeśli na odblokowanym module będziesz ciągle cisnął na v-maxie to oczywiste że żywotność się zmniejszy jeśli natomiast przy odblokowanym module będziesz jeździł z prędkościami jak na zablokowanym to silnikowi będzie lżej bo na zablokowanym module musisz ciągle trzymać gaż na max żeby jakoś jechać. Jeśli kupisz odblokowany moduł i nie będziesz używał manetki w pozycji 0-1 to żywotność silnika wydłuży się a i spalanie trochę spadnie.
22 marca 2012 dnia 20:45 #53194a orientujecie sie moze czy lepiej dolozyc ten modul czy moze cylinderkit naraku 80 bo mam jakis noname co da lepszy efekt ten modul do tego co mam czy zamiast modulu ten zestwa naraku?
23 marca 2012 dnia 15:52 #53233Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
Cylindra NONAME W ŻADNYM WYPADKU NIE KUPUJ ! POJEŹDZISZ NA NIM MAX MIESIĄC I USZKODZI CI JESZCZE SILNIK ! Lepiej doskładaj i kup markowy 90cc jakto ja zrobiłem
23 marca 2012 dnia 18:11 #53242AraS chodzi o to ze jak dalem do odblokowania zalozyli mi jakis cylinder noname 80 i w porownaniu do orginalnej 50 zyskalem moze 8 km)h wiecej i zastanawialem sie czy do tego nie zmienic modulu .
A teraz zastanawiam sie nad
1)kit cylinder naraku 80
2) modul odblokowany naraku
3) swieca irydowa
4)sprezyna centralna naraku +1500
5) sprezynki do sprzegla +1500 bo mam zalozone sportowe naraku
6)twist control naraku sport
7)odpowietrzacz naraku
cos takiego myslalem choc nie mam dosw w skuterach moze proponujecie cos innego?23 marca 2012 dnia 18:34 #53243misiopodhale to cie nabili tylko na kase. w 4t standard to blokada na wario, ograniczony gaźnik i wydech. Moduł top rzecz drugorzędna. ja u siebie tylko po zdjęciu blokady na wario i daniu ciut szerszego paska zyskałem ponad 20km/h przy v-maxie.
23 marca 2012 dnia 19:03 #53251Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
KrzysiekP napisał:
misiopodhale to cie nabili tylko na kase. w 4t standard to blokada na wario, ograniczony gaźnik i wydech. Moduł top rzecz drugorzędna. ja u siebie tylko po zdjęciu blokady na wario i daniu ciut szerszego paska zyskałem ponad 20km/h przy v-maxie.
W Kymco Super 8 4t ?
23 marca 2012 dnia 20:23 #53259a co sadzicie o tym zestawie czesci ktore wypisalem?
23 marca 2012 dnia 22:11 #53270aras ja „latam inca street 50 2t z 80 na zegarze czasem jak chce sobie poszalec i szybko dojechac gdzies
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.