Kymco Super 8 2T problem, może ktoś pomoże

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Kymco Super 8 2T problem, może ktoś pomoże

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Michał 6 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #137294
    Zdjęcie profilowe jacman
    jacman
    Użytkownik
    • Postów: 1

    witam,
    posiadam KYMCO Super 8 2T z 2009r.
    mam taką sytuację:
    odpalam skuter chodzi na wolnych obrotach z 2 minuty (w tym czasie zakładam kask i inne)
    wyjeżdżam z domu z mojej miejscowości (bardzo duża wieś 😉 oddalona od Gliwic jakieś 10km do centrum) skuter świetnie chodzi, ładnie się wkręca na obroty,
    przejeżdżam jakieś 2 km, wjeżdżam pod bardzo małe wzniesienie i czuję już że skuter słabnie a prędkość spada do ok 40km/h,
    przejeżdżam przez Gliwice na drugi koniec (wiadomo światła, ruszanie, znowu światła itp.) jadę tak przez jakieś 10km.
    Po czym wracam (czasem wyłączałem skuter na 5 minut i wracałem a czasem od razu powrót, nie ma to znaczenia to i tak ten sam objaw)
    skuter coraz bardziej słabnie i potrzeba więcej dystansu żeby go rozpędzić.
    Do czasu jak w pewnym momencie próbuję ruszyć i nie można
    tj. skuter na pełnej manetce gazu nie wchodzi na pełne obrotu jakby go coś dusiło (przydławiało).
    Koło tylnie nie da rady obrócić,
    trzymam na pełnym gazie przy zdławionych obrotach około 2 minuty,
    puszczam manetkę gazu, skuter schodzi do niskich /wolnych obrotów
    chodzi tak z 10 sekund daję gazu i obraca kółkiem tylnym i wchodzi na wysokie obroty.
    wsiadam na maszynę i jadę
    Skuter jest słabszy ale jedzie
    czasem do następnego skrzyżowania dojadę i sytuacja się powtarza
    a czasem jadę dalej słabszym skuterem do domu
    (dobrze że mam prosty odcinek potem ok 5 km).
    co jest przyczyną tego zachowania skutera?
    wymieniłem moduł CDI na nowy oryginalny nic to nie dało
    wymieniłem pasek napędowy na Malossi Kevlar nic to nie dało
    czyściłem 2x gaźnik sprężonym powietrzem nic to nie dało
    sprawdzałem hamulec w tylnim bębnie i tam jest wszystko ok nic to nie dało
    wymieniłem świecę na nową NGK oryginalną nic to nie dało
    sprawdziłem napięcie na ssaniu w skuterze, ok 14,3 V ale nie wiem czy na 100% jest sprawne ssanie.
    sprawdzałem sprzęgło, rolki są dobre, podobnie jak dzwon i sprzęgło z okładziną cierną, sprężynki też (stan bardzo dobry, okładzina gruba) nic to nie dało
    w skuterze nie pali żarówek.
    w październiku 2012r. wymieniłem tłok+cylinder+pierścienie (AIRSAL całość) przebieg od tego czasu.
    a problem nadal jest.
    jest ktoś w stanie pomóc?

    #137298
    Zdjęcie profilowe kuba90876
    kuba90876
    Użytkownik
    • Postów: 1 103
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #137300
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Czyli rano, gdy jest chłodno, jest ok? A gdy jest cieplej już nie bardzo? Jakiego oleju do mieszanki używasz i jakiego symbolu świecy?

    #137308

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    Katowałeś go przy docieraniu? Jak docierałeś nowy cylinder?

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie