! Forum Tuning Kymco Super 8 2T

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe mikef mikef 5 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #155235
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 562

    Witam.
    Czy zakup kompletu (cylinder,tłok,dysza) ma sens przy fabrycznym tłumiku i gaźniku??

    #155236
    Zdjęcie profilowe mikef
    mikef
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Mam malossi sport przy tłumiku leo vince touring
    i bardzo ładnie się zbiera. Tłumik teoretycznie zbliżony do seryjnego. Malossi może jeździć na seryjnym gaźniku.
    Dolewam trochę oleju do baku. Max poza zegarem. Obroty do 9200.

    Na 50-ce z tecnigas trek podobna prędkość, ale gorszy start.
    70cc jednak ma dużo więcej momentu. Ustawiłem rolki na 7500 obrotów.
    Bez hałasu ładnie się zbiera.

    Na odblokowanej serii jechało mi kymco super 8 2t 70 licznikowe.
    Więc nie wiem na ile seryjny tłumik dławi obroty. Różnica będzie duża i tak. Z quasi-seryjnych tłumików tecnigas silent pro lubi obroty.

    Na mocniejszych cylindrach na pewno trzeba zmieniać gaźnik.
    Na przykład hebo manston pewnie będzie kręcił na silent pro
    10 000 a na snake’u z 11 500. Moc zamiast 8-9 km będzie z 10-11.

    na uk.pedparts blogu masz wykresy różnych cylindrów i tłumików
    wprawdzie na aeroxa, ale nie jest aż tak źle na słabszych tłumikach.

    Pozdr,

    MG

    #155250
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 562

    Chciałem kupić ten kit 70ccm:
    http://www.racing-planet.pl/722-cylinder-naraku-v2-sport-70cc-do-kymco-horyzontalny-ac.html
    do tego większą dysze i nowy wariator np. Top Racing
    Da rade??

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wypróbuj nowego Triumpha podczas Targów Motor Show

    Wybierz jeden z motocykli Triumph i zapisz się na bezpłatną jazdę testową podczas Targów Motor Show w Poznaniu 28-31.03.2019
    #155266
    Zdjęcie profilowe mikef
    mikef
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Trudno powiedzieć.

    Można znaleźć na niemieckich forach:

    17,5 mm Vergaser empfohlen aber nich Pflicht.

    Ryzyk fizyk.

    U mnie cały sezon na seryjnym gaźniku cylinder pojeździł.
    Jak tłumik nie pozwala kręcić,chyba nie ma ryzyka.
    Przyrost momentu będzie duży.

    Ja chcę i tak założyć większy gaźnik, żeby zobaczyć czy robi różnicę. Plus max 1km i lepsze chłodzenie.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie