Kymco Stryker 125ccm

Witam wszystkich. Jakiś czas temu kupiłem Kymco Stryker 125 fajny dość duży motocykl ale od jakiegoś czasu mam taki problem ze motor nie chce jechać więcej niż 60km/h odpala normalnie nie gaśnie na wolnych obrotach… nie wiem czy to możliwe ale ostatnio myślałem że to przez moją wagę mam ok 95kg… znajomy mówił że może gaźnik do czyszczenia i wydech zawalony? Proszę o jakiś konkret. Dziękuję pozdrawiam

konkret to ci poda ten co go zobaczy na własne oczy i zdiagnozuje. My to sobie na forum możemy gdybać że może gaźnik do czyszczenia i wydech zawalony, a może do regulacji, a może cylinder pada… itd

Czy wymiana cylindra i tłoka jest trudna czy lepiej samemu się w to nie bawić

źle zadajesz pytanie. Dla jednych jest trudna dla innych nie. Jak pływanie.
Zobacz sobie jakis film z wymianą cylindra na youtube, pomnóż trudnośc razy 3 (bo zrobisz to samodzielnie) i oceń sam.
Trzeba wiedziec co smarować, jak pierścienie ułożyć, na co uważac żeby mie uszkodzić, co można wbijać a co trzeba wciskać.

Witam ponownie. Mam pytanie czy w Kymco Stryker 125 4T są jakieś blokady? Chodzi np. moduł zapłonowy lub gaźnik? I jak takie blokady wyglądają Motocykl nie chce jechać więcej niż 60km/h nie wkręca się na maksymalne obroty?

może jednak najpierw sprawdź podstawowe rzeczy zamiast szukać spraw których raczej nie masz

Podstawowe czyli jakie… Z mechanika motocyklowa dopiero się uczę więc mam braki w wiedzy…

i tych braków nie nadrobisz na forum przez 2 godziny na tyle żeby się brać za diagnozowanie silnika.
szukaj ogarnietego mechanika OD MOTOCYKLI. Bedzie szybciej i wbrew pozorom taniej.
Możesz sobie szukać informcji o weryfikowani stanu cylindra, czyszczeniu i regulacji gaźnika, regulacji zapłonu, znaleźć i wdrażac się w dokumentacje swojego silnika i po drodze ogarniając takie niuanse jak np to że coś sie zacina… np linka przepustnicy w pancerzu…itd. Kupić narzędzie i robić eksperymenty na żywym organizmie.