Kymco Pulsar s 125

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle 125 Kymco Pulsar s 125

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness Deep_Nothingness 4 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #191542
    Zdjęcie profilowe apollotychy
    apollotychy
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam
    potrzebuje opinii o motorze. Mam parę niepokojących spostrzeżeń i chciałbym je skonfrontować. Jeśli ktoś jest szczęśliwym posiadaczem proszę kontakt na forum. Niepokoją mnie odgłosy z silnika podczas przyspieszania , praca skrzyni biegów /ciężko włączyć N , prędkość ok 90 km/h /salon zapewnia 115 km/h/ .

    #191742
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Pojazd nowy? Jak tak, to jeszcze pewnie nie dotarty, więc nie masz co liczyć na dostępność maksymalnej mocy. Jeżeli chodzi o biegi, to spróbuj wyregulować linkę sprzęgła. Być może jest zbyt luźna i dla tego biegi wchodzą ciężko. Poza tym często spotykałem się z ciężko wchodzącym luzem. Co do hałasującego silnika, to jak dobrze widzę masz 157FMI czyli na łańcuchu rozrządu. Sprawdź jego napinacz oraz luz zaworowy.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #191782
    Zdjęcie profilowe apollotychy
    apollotychy
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Deep_Nothing… napisał:

    Pojazd nowy? Jak tak, to jeszcze pewnie nie dotarty, więc nie masz co liczyć na dostępność maksymalnej mocy. Jeżeli chodzi o biegi, to spróbuj wyregulować linkę sprzęgła. Być może jest zbyt luźna i dla tego biegi wchodzą ciężko. Poza tym często spotykałem się z ciężko wchodzącym luzem. Co do hałasującego silnika, to jak dobrze widzę masz 157FMI czyli na łańcuchu rozrządu. Sprawdź jego napinacz oraz luz zaworowy.

    Nowy z salonu. Jest po pierwszym przeglądzie /1000 km/ . W sumie wszystkie dolegliwości ustapiły jedynie licznik zatrzymuje się na 90 km/h jak zaklęty. Ani km więcej czy na prostej czy z górki. GPS podaje max predkosc 91 km/h. Biegi wchodzą płynnie przy wyższych obrotach, ale z luzem to już tak rozowo nie wygląda, albo wejdzie od razu albo jest zabawa.

    #191791
    Zdjęcie profilowe Deep_Nothingness
    Deep_Nothingness
    Użytkownik
    • Postów: 538

    Pojazdy z tymi silnikami mają blokadę na module zapłonowym, trzeba wymienić moduł na nowy. Ponadto spotkałem się z informacja jakoby ebonitowa podkładka przychodząca pomiędzy głowice a króciec ssący gaźnika miała zwężenie ograniczające przepływ mieszanki.

    Było, ale się zmyło:
    Zipp Quantum RS
    Toros F16
    Keeway Hurricane
    Obecnie lata:
    Romet K125
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie