Kymco people 50 tuning polini , pomożecie wybrać części . Prosze

Cześć , mianowicie kupiłem skutera kymco people 50cc 2005r 6000tys/km . Znam sie co nie co na mechanice , pracuje w warsztacie , a ogólnie mieszkam w Chicago . Tak wiec chciałbym od was dowiedzieć sie kilku rzeczy. Na tuningu nie znam sie zbyt bardzo ale w kymco zabrakło mi sprężenia , tak wiec postanowiłem mimo tego ze jest to pierwszy moj TUTAJ motor przy okazji tej awarii pobawić sie trochę w tuning . I proszę o kilka wskazówek jakie części wybrać i jakie będą niezbędne. Chce założyć cylka 70cc-72cc co myśle ze wiarze sie razem z korbowodem , nowy gaźnik , sportowy wariator , wydech , tłok oczywiście , mianowicie chodzi mi o to co założyć dokładnie , żeby reszta części taiwanskich nie rozleciała sie w cholerę , z powodu zbyt dużej , mocy . A wiec proszę o jakieś podpowiedzi , CENA NIE GRA ROLI , PATRZĘ NA JAKOŚĆ . Robię go dlatego , ze kupiłem go jako pierwszy motor i nie mam zamiaru go sprzedawać tylko chce zostawic go sobie , a podirytowalem sie ze względu tego ze stracił sprężenie , a mam go jakieś 1,5 msc . Wspomnę tez ze codziennie robiłem nim około 30-40 km . Dziękuje czekam na ciekawe propozycje pozdrawiam SIEJĄCY GROZĘ TAIWAN !

ciężko ci doradzać nie bardzo wiedząc jakie formy masz dostępne. Zakładając że mniej więcej to co wszędzie to dobre i trwałe zestawy cylindrowe to Malossi Sport 70 (żeliwne), do tego wariator typu Malossi Multivar lub Stage6 SportPro, do tego 19mm gaźnik Dellorto, wydech klasy Yasuni C16, Stage6 Pro Replica lub jakiś porównywalny Arrow dla tej klasy “średnie 70cm” - czyli około 10KM. Pasek Bando lub Dayco. dzwon sprzęgła S6 WingCooler i jakieś sportowe sprzęgło.
Nie wiem jakie wały masz dostępne i tu ci nie poradze ale ponieważ to rocznik 2005 to już sprawcowany jest. Dla świetego spokoju wał i uszczelniacze z łożyskami bym zmienił.