Kymco new Downtown 350 - check engine + obroty

Cześć,

Wczoraj zostałem posiadaczem Kymco Downtown 350, skuter jest używany po szlifie z prawej strony. Po włączeniu zapłonu włącza się dioda check engine gaśnie i po odpaleniu znowu zaczyna się świecić. Dopóki skuter jest zimy obroty lekko tylko falują 1100-2300, lecz jak się nagrzeje obroty potrafią samoczynnie skakać do 5-6 tysięcy. Manetką gazu nie mogę odpuścić bo nic nie daje, tylko po naciśnięciu hamulca przedniego obroty spadają do 2,5 i potem znowu rosną. Czy ma ktoś może jakiś pomysł jak można to zreanimować?

https://www.youtube.com/watch?v=qy2Hwo2Gh_k&feature=youtu.be

Druga sprawa, przy ruszaniu czuć drgania na kierownicy mam tylko odniesienie do Satelisa 125 gdzie tego nie ma.

Dziękuję

lapmpka powinna wymigiwac kody błędów
https://www.manualslib.com/manual/836387/Kymco-Downtown-200i.html?page=135#manual
jeżeli sie swieci to znaczy że jakis błąd widzi i ma zapamiętany, odczytaj go bo ich może być 11 i nie ma co zgadywać.
Jak wywyłac reset samodiagnostyki (skasować kody błędów i nich łapie na świeżo):
https://www.manualslib.com/manual/836387/Kymco-Downtown-200i.html?page=137#manual

Komputer pokazał kod o numerze 12. Spróbowałem go manetką skasować ale nadal się pokazuje.

bo musisz skasować najpierw przyczynę błędu. A potem pamieć komputera. Inaczej wciąż będzie błąd.

wg następnej strony 12 mignięć w 200i to czujnik temperatury wody (silnika zasadniczo)
https://www.manualslib.com/manual/836387/Kymco-Downtown-200i.html?page=138#manual

To jak mylisz to będzie bardziej brak ładowania//za niskie ładowanie? Czy wymienić czujnik temperatury silnika? Którą informacją z książki bardziej się kierować? I czy to miałoby rozwiązać problem z obrotami…?

Tak jak kolega napisał wcześniej falowanie obrotów było wina czujnika temperatury.

Cześć. Jestem od dwóch mcy posiadaczem Kymco downtown 350i. Skuter z ABS, TCS. I noodoe. Mój problem jest następujący. Skuter po odpaleniu pracuje równo i prawidłowo. Po przetoczeniu kilka metrów w tył lub przód obroty delikatnie się podnoszą. Po zatrzymaniu po kilku sekundach spadają. Raz miałem też sytuację że po jeździe i zatrzymaniu się dałem skuter na podstawkę i koło tylnie lekko się kręciło. Po ponownym uruchomieniu wszystko wróciło do normy.jazda w temperaturze bliskiej zera stopni. Czek engin nie zapala się. Proszę o wypowiedzi czy jest się czym przejmować.

Martwiło by mnie tylko to ciągnące sprzęgło. O ile na zimno - kiedy wszystkie oleje są jeszcze gęste a obroty lekko podniesione to może sie tak zdarzyć że koło się będzie kręcić (ale też z minimalna siłą) o tyle po nagrzaniu i na PRAWIDŁOWYCH wolnych obrotach już nie powinno się obracać. O ile wolne są prawidłowe.
Może warto popatrzeć w napęd i sprawdzić czy sprezynki na sprzęgle są seryjne i w dobrym stanie…itd - po prostu sprawdzić. Zwłaszcza jak to używka i ma jakiś przebieg.

Witam panowie mam problem ze swoim kymco dinkstreet 125i od pewnego czasu tak jak by spadł z mocy i jadąc wolniej w przedziale obrotow 4000-5500 zapala sie check engine i poszarpuje sprawdzając kod bledu wyzuca 04.

i co oznacza 04?