Kymco Like 50 4T - problem z utrzymaniem obrotów.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #128876
    chilli
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam,

    miesiąc temu kupiłam mój pierwszy jednoślad – kymco like 50 4t- jestem trzecim właścicielem.
    Od razu zaczął sie problem z utrzymaniem obrotów. Nie można go odpalić z manetki tylko z kopa. Następnie nie można utrzymać obrotów-szaleją. zawory są wyregulowane.
    Pomóżcie co może być nie tak-jaka przyczyna. Oddałam do serwisu kymco- jak na razie nic nie mogą znaleźć. Teraz chcą rozebrać silnik!
    Skuter stoi już niejeżdżony miesiąc – a ja dostaję szału.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    #128921
    crazydam975
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza bo nigdy ci się nie ustawią obroty możliwe że się zalał czy coś. Najlepiej oddaj do naprawy

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #128924
    crazydam975
    Użytkownik
    • Postów: 18

    Co do odpalania na starter to coś może być z elektro zaworem ssania / Wyreguluj gaźnik a najlepiej wymień .

    #129821
    chilli
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Hej,

    skuter był w autoryzowanym serwisie. Sprawdzili go bardzo dokładnie, powymieniali części i nic nie znaleźli. Dzwonili także do serwisu w Warszawie i tam także nie mieli takiego przypadku.
    Tak jak pisałam, odpala ale po rozgrzaniu obroty zaczynają wariować i nie trzyma obrotów czego konsekwencją jest gaśnięcie.

    Serwis jedynie nie rozbierał silnika. Może tam tkwi jakaś wada.
    Nie wiem co robić. Jak mnie poinformowano koszt silnika to ok 2 000 zł.
    Może masz jakiś pomysł. Gorąca prośba o pomoc.
    Ania

    #129827
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    Coś mi się zdaje że wcisną ci czasami kit że coś może być nie tak , a jak problem jest tylko z odpalaniem to sa 3 rzeczy możliwe :
    – Ssanie
    – Zawory do regulacji
    – Bądź zajechane pierścienie

    Nie daj sobie wciskać nowego silnika za 2000 zł , gdyż to czyste zdzierstwo .

    A tak poza tym ceny najważniejszych cześci
    – dobry cylinder i tłok tak około 150 – 300 zł
    – głowica uzbrojona , kompletna 150- 200 zł
    – ssanie – kilkadziesiąt złotych
    – gaźnik – od 70 do ponad 200 zł

    #129831
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 158

    Jest kilka opcji, co może powodować tą usterkę, dlatego serwis powinien to sprawdzić podmieniając takie części jak:

    -gaźnik (szczególnie sprawdzić membranę w gaźniku)
    -automat ssania
    -króciec gaźnika
    -uszczelki pod głowicą, cylindrem i króćcem
    -przewody paliwowe z filtrem i pompką paliwa
    -uszkodzone gniazda zaworu ssącego w głowicy
    -moduł zapłonowy

    Mi to wygląda na lewe powietrze dostające się do komory spalania, któryś z wężyków króćca, albo sam króciec jest obluzowany. Dobry serwis powinien poradzić sobie z tym w niecałą godzinę. Zły serwis zaproponuje wymianę całego silnika na nowy.

    #129832
    chilli
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Nie dodałam, że zanim skuter trafił do serwisu Kymco był w warsztacie, w którym mąż serwisuje od lat swoje dwa kółka i jak dotychczas nie miał do nich zastrzeżeń. Ale nie poradzili sobie, stąd oddałam go do serwisu stricte dotyczące Kymco. W obu warsztatach (w tym drugim nie wiedzieli, że był w pierwszym) sprawdzili to, o czym piszesz – zawory OK, problemów z ssaniem brak, kompresja OK … Do tego gaźnik, nowe świece, nowy moduł, odpięcie chałupniczo robionego alarmu, zasilanie paliwem + szczelność całego układu, sprawdzenie czy nie ciągnie lewego powietrza, sprawdzenie linki gazu … Kompleksowy przegląd i za darmo, bo jak stwierdzili nie znaleźli przyczyny, usterka jest nadal, więc nie mogą kasować. I jestem w czarnej d… Stąd mój post rozpaczy …

    #129834
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • Postów: 484

    A może ma złą mieszankę , o ile wszystko z silnikiem ssaniem itd jest OK , to nic innego nie przychodzi mi na myśl , poza tym wężyk podciśnienia i paliwowy można by sprawdzić , ewentualnie może pomóc czyszczenie magneta . Nic więcej nie pomogę, moje doświadczenia z takimi objawami się na tym kończą ……

    #129835
    chilli
    Użytkownik
    • Postów: 7

    niestety wszystko o czym piszesz jest zrobione 🙁
    Może teraz faktycznie pozostaje spr silnika. Tylko co? szukanie igły w stogu siana.

    Dzięki serdeczne za pomoc

    #129841
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 158

    Wbrew pozorom ten silniczek jest prosty jak konstrukcja cepa. Jakoś nie chcę wierzyć, ze zrobili to tak dokładnie..

    #134023
    chilli
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam,
    nawiązując do powyższego tematu oddałam go do kolejnego warsztatu. Sugerują wymianę modułu zapłonowego. Jednakże koszt modułu to 380 zł+200 zł robocizna- a i tak nie ma pewności że to to.
    Czy można kupić jakiś zamiennik? szukałam na internecie i są za ok 120 zł. tylko czy będą pasowały? w warsztacie powiedzieli, że jest to moduł nietypowy i raczej nie ma zamienników.

    Z góry dziękuję

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button