Kymco który wybrać?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco Kymco który wybrać?

Ten temat zawiera 36 odpowiedzi, ma 14 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe MaxMaxim MaxMaxim 6 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 37 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #48538
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Witam!

    Zamierzam kupić skuter firmy Kymco.
    I tu mam dylemat.
    W salonie mogę kupić motorower Kymco NEXXON 50 4T za równe 4tys.zł…
    Ale trafiłem na ofertę kupna Kymco VITALITY 50 2T z 2009r. z przebiegiem 11tys. km…za równe 2.5tys. zł. – nie odblokowany – więc teoretycznie nie był żyłowany… Chyba 11tys.km dla tego silnika to niedużo….?
    Czy ktoś z Was mógłby mi doradzić, który wybór będzie lepszy? NEXXON ma silnik Hondy czterosuwowy – spala ok. 2L/100km – ale ma mniejszą moc 3.2kM….
    VITALITY ma silnik 2T moc 5kM i zdecydowanie lepsze osiągi…kosztem spalania…nowy kosztuje ok. 5tys. zł…
    Muszę szybko podjąć decyzję.
    I tu dylemat nowy czy używany? Nowy za 4tys.zł , używany za 2,5tys. zł – w którym przypadku mamy lepszy stosunek jakości, osiągów do ceny?
    Pozdrawiam, Bernard z Zabrza.

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #48539
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    nexxon nie ma silnika Hondy. A ile spala to Ci powie ktoś kto ma nexxona – ale na pewno nie 2l 😉 11 tyś dla silnika Vitalki to nie dużo. Że zablokowany to trochę lipa, bo pewnie jest duży próg na wariatorze i pasek wytarty nieźle.

    Router WS 50 2013
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #48540
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Kolejne pytanie…
    Jak oglądałem filmy na YouTube z tymi skuterami, to miałem wrażenie, że są stosunkowo małe. Jak to wygląda w rzeczywistości? Mam 176cm wzrostu. Czy te skutery będą odpowiednie dla takiego wzrostu?
    Swego czasu miałem Keeway`a Hurricane i Matrixa. Hurricane był trochę dla mnie za mały… Jak można porównać Kymoco do Keeway Matrixa jeśli chodzi o gabaryty?
    Jakie są różnice w charakterystyce jazdy dla 4-ro biegowego NEXXON`a i automatycznego VITALITY? Jak sprawuje się automatyczne sprzęgło? Czy przy słabym silniku 3.2kM nie jest ono kłopotliwe?

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #48542
    Zdjęcie profilowe klekocix
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 484

    benekpe napisał:

    Witam!
    Zamierzam kupić skuter firmy Kymco.
    I tu mam dylemat.
    (…)

    Kolega ubiegł mnie o kilka minut z pytaniem 🙂

    Też mam temat w sprawie Kymco, z tym, że innych modeli.
    A że szkoda dublować tematy – piszę w tym.

    Jakie są różnice miedzy Kymco Agility 4T a Kymco Agility City 4T?
    Oprócz różnicy w wielkości kół oczywiście 🙂

    Byłem pewien prawie zakupu Agility z kołami 12″ aż tu wypatrzyłem wersję City. Większe koła = większy komfort jazdy, mniejsze obciążenie łożysk… A poza tym to chyba jeden i drugi skuter to to samo? Nawet kosztują identycznie…

    Kymco Agility 50 4T
    http://otomoto.pl/kymco-agility-kymco-agility-salon-polaska-M2837421.html

    Kymco Agility City 50 4T
    http://otomoto.pl/kymco-agility-city-a-c-50-M2118316.html

    Co sądzicie?

    #48544
    Zdjęcie profilowe Zulwiczek
    Zulwiczek
    Użytkownik
    • Postów: 256

    Ja posiadam Nexxona od 3 lat, jest duży, komfortowy. Fajnie że ma skrzynie biegów bo można się troche pobawić podczas jazdy. Jak na 4T to predkosc po odblokowaniu około 90 licznikowe więc naprawdę całkiem nieźle….bagażnik pod kanapa trochę mały, integral nie wejdzie ale zwykły kask spokojnie, poza tym zawsze można dokupić kufer, Ogólnie sprzet bardzo dobry. Koła duże i nie czuć żadnych dziur. Gdybym mial kupować jeszcze raz skuter zdecydował bym się 2 raz na Nexxona..

    Po zmianie zębatek mozna jeszcze wiecej z niego wycisnąć, ale to zalezy czego oczekujesz, czy lepszego startu czy lepszego v-max

    —————————————–
    Kymco Nexxon 50 – 2.5 letni…Trochę już rozkletonany ale wciąż jeździ 🙂
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #48546
    Zdjęcie profilowe HugoBoss
    HugoBoss
    Użytkownik
    • Postów: 3 266

    klekocix napisał:

    benekpe napisał:
    Witam!
    Zamierzam kupić skuter firmy Kymco.
    I tu mam dylemat.
    (…)

    Kolega ubiegł mnie o kilka minut z pytaniem 🙂
    Też mam temat w sprawie Kymco, z tym, że innych modeli.
    A że szkoda dublować tematy – piszę w tym.
    Jakie są różnice miedzy Kymco Agility 4T a Kymco Agility City 4T?
    Oprócz różnicy w wielkości kół oczywiście 🙂
    Byłem pewien prawie zakupu Agility z kołami 12″ aż tu wypatrzyłem wersję City. Większe koła = większy komfort jazdy, mniejsze obciążenie łożysk… A poza tym to chyba jeden i drugi skuter to to samo? Nawet kosztują identycznie…
    Kymco Agility 50 4T
    http://otomoto.pl/kymco-agility-kymco-agility-salon-polaska-M2837421.html
    Kymco Agility City 50 4T
    http://otomoto.pl/kymco-agility-city-a-c-50-M2118316.html
    Co sądzicie?

    Tylko że ten Agility City to cena netto,dodaj jeszcze podatek 🙂

    #48547
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 646

    Bierz Nexxona tak jak wyżej piszą. Duży, wygodny z dobrym silnikiem. Sprzęgło automatyczne właśnie ułatwia jazdę przy tak małej mocy. Nexxon spokojnie ruszy z dwójki co dla mojego Salmo jest prawie niewykonalne. Masz nowy sprzęt z pewną przeszłością i stanem technicznym.

    Zipp Salmo: przebieg 57459km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 1007km.
    #48548
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Chyba utwierdziliście mnie w przekonaniu, by kupić nowy sprzęt z salonu. Niebawem będę miał 40 lat i dla mnie brawura i wyścigi skuterów nie robią wrażenia. Skuter będzie służył mi wyłącznie do rekreacyjnej jazdy w słoneczne dni, do wypadów na rekonesans wędkarski po okolicznych stawach, czasami do pracy. Jutro w salonie „dosiądę” tą maszynę i ostatecznie podejmę decyzję.

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #48549
    Zdjęcie profilowe Zulwiczek
    Zulwiczek
    Użytkownik
    • Postów: 256

    Dokładnie tak jak mówi kolega Michał…Bierz nexxona, napewno się nie zawiedziesz…no i ten basowy dzwiek, nawet na standardowym tłumiku 🙂

    —————————————–
    Kymco Nexxon 50 – 2.5 letni…Trochę już rozkletonany ale wciąż jeździ 🙂
    #48550
    Zdjęcie profilowe klekocix
    klekocix
    Użytkownik
    • Postów: 484

    Tylko że ten Agility City to cena netto,dodaj jeszcze podatek 🙂

    Prawda, a ja stary, ślepy, nie zauważyłem 🙂

    Ale czemu on jest o tyle droższy? Aż o 30% lepszy od „zwykłego”? 🙂

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 37 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie