Kymco K-Pipe 50, pytania.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #147733
    Krisoo
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Witam,
    miałem zamiar kupić Zippa Pro, ale po tylu negatywnych opiniach poszedłem po rozum do głowy i zacząłem szukać innego motoroweru (czy to dobrze, to się okaże). Wpadł mi w oko Kymco K-Pipe 50 i mam kilka pytań dotyczących tego modelu:
    1: Ma on jakąś dziwną skrzynie biegów, z automatycznym sprzęgłem, więc: czy możliwe będzie hamowanie silnikiem? Czy będzie go można dobrze dotrzeć (w artykule napisali, aby na zmianę hamować silnikiem i przyśpieszać)
    2: Wszyscy polecają Kymco, ale niektóre modele są klepane w Chinach, może się ktoś orientuje, jak jest z tym?

    #147747
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Nie znam szczegółów technicznych tego modelu, ale co by nie miał wcale bym się nie zastanawiał. A Zipp to dla niego żadna konkurencja.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #147851
    Krisoo
    Użytkownik
    • Postów: 27

    I jeszcze jedno: jaki on ma bak?

    #147856
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Skrzynia biegów ma sprzęgło sterowane „automatycznie”, biegi zmieniasz normalnie jak w zippie ale nie używasz sprzęgła.
    Modele klepane w Chinach nie różnią się jakością od modeli produkowanych w innych miejscach.
    Jaki ma bak? Trudno powiedzieć, myślę że metal pod plastikową osłoną.

    #147917
    Krisoo
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Wiedziałem, że ktoś tak napiszę, chodziło mi o pojemność. Deganame, dzięki za odpowiedź, ale pytałem się o to, czy można z tym sprzęgłem hamować silnikiem, czy po odpuszczeniu gazu automatycznie rozprzegła.

    #147920
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Dla tego trzeba konkretnie pisać: jakiej pojemności ma bak

    #147933
    martin1996a
    Użytkownik
    • Postów: 546

    K-pipe to normalny motorower tylko że zamiast duszenia sprzęgła przed biegiem jest automatyczne bak ma około 6-8l

    #147936
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Przy zmianie biegów nie musisz nic robić, biegi wyprzęgają się automatycznie. Bardzo intuicyjnie zmienia się biegi w zależności od obrotów. Silnik ten sam co w Nexxonie – bardzo dobra dynamiczna i oszczędna jednostka. Po tuningu do 80ccm spokojnie poleci pod 90km/h. Silnik z legendarnej Hondy Cub. Kymco robi już silniki dla Hondy, Kawasaki, BMW – więc chłopie nie zastanawiaj się ani przez chwilę.
    Spalanie w okolicy 2L/100km. Spokojnie na tym silniku zrobisz kilka setek tysięcy kilometrów bez żadnego remontu. Takie przebiegi Honda Cub robiła na tym silniku bez problemu.

    #147940
    degename
    Uczestnik
    • Postów: 990

    Hamować silnikiem możesz bo sprzęgło rozłącza się przy dość niskich obrotach, gdy przejedziesz się pierwszy raz to zrozumiesz o co chodzi. To tak jak w Golfie III 1.4 Ecomatic – skrzynia manualna ale pedału sprzęgła tam nie ma 😉

    #147954
    Krisoo
    Użytkownik
    • Postów: 27

    Dzięki wszystkim, w takim razie postanowione: w następnym sezonie będzie można zobaczyć kolejnego gościa na Kymco. 😀

    #294528
    Mariusz Przybyszewski
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Witam. Czy odkąd temat był świeży coś się zmieniło w kwestii motorowerów ? czy może pojawiło się coś co bardziej byście polecali w podobnej cenie ? bo widzę że w sprzedaży ciągle są najmodniejsze modele wymienione powyżej, a że teraz jest wyprzedaż to chciałbym sobie kupić jakiś na przyszły sezon.

    #294532
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Pojawiło się tu na forum trochę negatywnych opinii użytkowników K-Pipa 50. Poszperaj, poczytaj. Nie mam specjalnego rozeznania w tej działce, ale może zacznij od określenia swoich potrzeb?

    #294537
    Dziadek_z_Kielc
    Uczestnik
    • Postów: 177

    No popatrz, a kiedyś kolejna opinia takiego misia ryżowego, lekko niedouczonego w mechanice, ale o dość barwnym nicku: benekpe, była zawsze swoistym wyznacznikiem ^luksusu^ dla kolejnych maluczkich. Zwłaszcza na lokalnej dzielni.
    I tyle z tego zostało, ale kiedyś walczył całkiem dzielnie. Chwilami nawet z małymi sukcesami. Podobnie jak i pewien Lucjan z Głębin Wód Tajwańskich.
    Świat się jednak cokolwiek zmienia i momentami bywa dość mocno pozamiatane. Ze wszystkim po kolei. Taka jest proza życia kolejnej jednostki ludzkiej. Trochę smutne, ale bywa całkiem prawdziwe.
    $
    http://motosilesia.com.pl
    .
    Młody, kup to co ci pasuje i na co cię stać. Zawsze są to tylko dwa koła plus napęd silnikiem spalinowym. Laików zawsze się potem kosi na kasę w serwisie dedykowanym.

    #294538
    Mariusz Przybyszewski
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Tak więc moje potrzeby? Chodzi mi o to żeby motorower był w miarę duży w kategorii 50cc bo ważę prawie 100kg i mam 190 wzrostu, ale nie śmiejcie się bo do tej pory jeździłem na jeszcze mniejszych moto hulajnogach SXT; spalinowej 71cc i elektrycznej 1000xl i myślę że na motorowerze jakimkolwiek na pewno bardziej komicznie wyglądał nie będę 🙂 Nie mam uprawnień i z przyczyn osobistych mieć nie mogę dlatego to nie może być nic poważniejszego.. Nie jestem nastolatkiem który szuka pierwszej popierdówki, a szybkiego jednoślada też nie potrzebuję, jedynie żeby był w miarę solidny i bezawaryjny. Jeszcze jeden ważny szczegół, nie lubię tych typowych dźwięków silnika 50’tek bo mnie zwyczajnie irytują, wiecie o co chodzi rymtymtymtym 🙂 Bardziej mi się podoba brzmienie np Zipp pro 50, junaka 904 i ten Kymco wydaje mi się że nieźle brzmi, ale sugeruje się. tylko filmikami z YT. Mam nadzieje że wasze porady są w stanie nakierować mnie tak żebym nie kupił czegoś co się będzie sypało i będę tylko żałował że nie kupiłem innego polecanego np przez kogoś z forum kto ma większe doświadczenie i jeździł na tych pierdziawkach zanim się przesiadł na prawdziwy moto którym ja raczej nigdy jeździć mógł nie będę. 🙂 Dodam jeszcze że nie zależy mi tak na osiągach bo to i tak nie są powalające różnice raczej, byle by to było dosyć solidne i bez przesadnej ilości szpanerskich zbędnych plastików. To by było chyba na tyle, w razie co będę jeszcze pytał. Z góry dzięki.

    #294539
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812
    #294543
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    A o K-Pipe raczej zapomnij, bo to miniaturka jest, sporo lżejsi od ciebie zgłaszali tu kłopoty z podjazdem pod wzniesienia…
    Trzymamy się teraz nomenklatury ściśle i propozycje idą w stronę biegówek. A dlaczego nie skuter?

    #294544
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 812

    Bo nie pisał że skuter,automa na wyprzedaży rocznika w 4t od 1750 nówka.

    #294547
    Mariusz Przybyszewski
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Witam i dzięki za porady. Doprecyzuje troszkę. Skutery takie typowe wyglądające jak wagoniki na karuzeli dla dzieci mi się strasznie nie podobają niestety, Nie dodałem że wygląd też ma dla mnie znaczenie i jeśli Romety to co możecie powiedzieć o RR 50 np ? Budżet też nie musi być ograniczony, mam do dyspozycji około 5 tys także chcę kupić coś optymalnie brzmiącego, wyglądającego i solidnego w tej kategorii.

    #294548
    Mariusz Przybyszewski
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Jeśli chodzi o podjazdy to faktycznie trochę bezsensu by było żeby nie dawało rady, bo nawet moja hulajnoga 71cc pod każdą górę zasuwa bardzo dobrze tylko ten sprzęcik niestety solidnością nie grzeszy i ciągle coś mi się sypie, praktycznie po każdej przejażdżce muszę dłubać no i nie jest to zbyt stabilne. Zaznaczę że mieszkam w górach. Widziałem jak kolesie na skuterach wjeżdżają pod górę całkiem nieźle, ale czy taki motorower jest gorszy ? Może to niezbyt dojrzałe, ale jeśli nie mogę jeździć większym moto to chcę przynajmniej poudawać 🙂

    #294549
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Skuterki nie muszą wyglądać jak dziecięce zabawki, będą raczej podobne do motorowerów wskazanych przez Paciego:
    http://www.kymco.pl/agility-city-50-2t_p_71.html
    http://www.romet.pl/Moto,WHITE_CITY_50,20,633,14211,2015.html
    Mają duże koła, gabaryty zbliżone do wymienionych motorowerów, a może ci się je wygodniej użytkować (brak ciągłej zmiany biegów, szczególnie upierdliwe w 50 i przy 100kg. Inna sprawa, że biegówka mniej mocy traci na przeniesienie napędu, a przy wielkim chłopie ma to niebagatelne znaczenie…
    *
    No nie, w góry to jednak bym chyba wybrał biegówkę… 🙂

    #294554
    eryk30
    Użytkownik
    • Postów: 2

    A co z quadami i częściami do nich? zamawialiście możne kiedyś elementy wydechu jak do suzuki ltr 450?

    #294555
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666

    Ja pierdziu… znów Laczek?

    #294557
    Mariusz Przybyszewski
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Te skutery wyglądają jak bardziej zabudowane hulajnogi a ja takich nie chcę 🙂 wolę coś przypominającego ścigacza, a że nie bardzo wiem którego wybrać to zdecydowałem się na Rometa RR 50 bo ma dobre opinie przynajmniej te które czytałem, a jeśli go nie dostanę to będę szukał dalej może czegoś innego w tym stylu. Bardziej chodziło mi o taką różnicę którego z tych ścigaczo podobnych wybrać, jakość silnika, ramy itd.

    #294559
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 4 666
    #294560
    Mariusz Przybyszewski
    Użytkownik
    • Postów: 15

    Dzięki Zulus 🙂 Oczywiście już widziałem i bardziej mi chodzi o to czy dostanę go po taniości z pewnego źródełka, bo jeśli nie to będę szukał gdzieś indziej. Ogólnie interesuje się tematem motorowerów dopiero od kilku dni i nie pali mi się aż tak z zakupem, mam czas do końca tego roku. Wcześniej rozważałem Zip pro 50, niby najbardziej efektowny i ten ABS, jednak dużo ludzi pisze że są mocne wibracje na wysokich obrotach i plastiki się sypią, gaśnie w deszczu ale może to osobliwy przypadek u gościa. Inny znów silnik wymieniał już po roku i jakieś tam historyjki dziwne z tymi Zippami. Potem rozważałem jakiegoś Junaka 901 lub 904 ale wyczytałem że niby silniki w tych 50’kach to jeden chu chu :]. .Nie bardzo wiem w jakim sensie, czy to że złej jakości, czy tylko w sensie że te same w większości modeli i marek, ale czy są wystarczająco dobre czy fatalne to nie bardzo się orientuję. Podobno silnik w Kymco K Pipe jest dobry i rama też na taką wygląda w przeciwieństwie do Zippa gdzie podobno są słabe spawy i pęka, ale tutaj znów też brak przekonującego potwierdzenia w wypowiedziach to też dalej błądziłem i póki co doszedłem do wniosku że Romety mimo że aktualnie chyba też wsadzają w nie te same Chińskie silniki co w Junaki i Zippy jednak opinie są zbyt przemieszane, dlatego zwróciłem się do was.. Zdaje mi się że Romet przynajmniej powinien być chętniej obsługiwany w naszych serwisach już po gwarancji z racji że jest najbardziej popularny i lubiany moim zdaniem to części też chyba nie powinny być trudno dostępne i przesadnie drogie w razie czego? chyba że nadal błędnie kombinuję. Co by nie było to już pierwsze kroki poczyniłem w kierunku zakupu Romcia RR 50 i w ciągu najbliższych ośmiu dni będzie wiadomo.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button