Kymco Grand Dink 125 - przeszczep silnika 250

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #308344
    Oktagon
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Witam

    Mam skuter Kymco Grand Dink 125 i chodzi mi po głowie przeszczep na 250. Kupiłem już całego dawcę ale tak naprawde nie mam pojęcia czy swap taki jest możliwy. Czy ktoś z tu obecnych robił juz taki przeszczep ?

    Proszę o pomoc

    #308347
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 030

    przeszczep zawsze jest możliwy. najwyżej jest pracochłonny. ale jeżeli to maszyny z podobnego rocznika/modelu to jest prawie zawsze łatwo. trudniej jak to przejście z gaźnika na wtrysk ale też do ogarnięcia.
    A jeżeli masz całego dawce to przekładasz w miare potrzeb co trzeba

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #308348
    Oktagon
    Użytkownik
    • Postów: 5

    dziękuję za odpowiedź

    No maszynę mam całą i kompletną (oprócz osłon) tam w 250cc też jest chyba gaźnik więc to problemem być nie powinno.
    co ciekawe kolega ma też Grand Dink 250 ale ma silnik z wyglądu identyczny jak ten 125 – jakaś wersja dziwna

    #312977
    Oktagon
    Użytkownik
    • Postów: 5

    Skuter właśnie zakończył sezon i pojechał do mechanika na przeszczep. Będę starał się zdawać relację jak to wygląda.

    #312988
    wuja69
    Uczestnik
    • Postów: 128

    Zdawaj relacje-czekamy zawzięcie.

    #314344
    Oktagon
    Użytkownik
    • Postów: 5

    przeszczep zakończony sukcesem ale nie jest to takie proste jakby się mogło wydawać

    aby było to w ogóle możliwe potrzebujemy całości razem wiązką, modułami i felgą gdyż 250cc ma inny wieloklin niż 125, nawet tłumik jest inny, tak samo jak gaźnik i rozrusznik.

    samo mocowanie w ramie pasuje P&P ale np inne są hamulce – mocniejsze w 250cc – tego wymianieć nie musimy ale zawsze lepiej mieć dobry hebel.

    aby skutecznie przeszczepić te silniki trzeba mieć po prostu kompletnego dawcę.

    koszty:
    dawca 700
    przeszczep wraz z materiałami (klocki hamulcowe, uszczelki, filtry, oleje, rozrząd itp) 1700 PLN
    silnik 125cc sprzedałem za 500
    mam jeszcze jakieś duperele za które dostanę moze ze 200 PLN
    koszt łączny to OK 1700 PLN – fakt, że zrobione mam to mega dokładnie bez druciarstwa itp

    #314444
    Oktagon
    Użytkownik
    • Postów: 5

    dziś trochę testów
    przyśpieszenie jest o niebo lepsze, spod świateł auta zostają daleko w tyle i nie doganiają po 100m
    V-max – 136 w 2 osoby
    spalanie w fazie sprawdzania

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button