Kymco Downtown 125 – opinie.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Kymco Downtown 125 – opinie.

Ten temat zawiera 31 odpowiedzi, ma 14 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 5 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 21 przez 30 (z 32 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #176624
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 927

    „Co do Twojej wiedzy to Kymco to córka Hondy jeden z modeli BMW jeździ na silnikach z Kymco, śmiem twierdzić że nie ustępuje konkurencji.”

    Z tą „córką” to trochę się wyrwałeś, a wspólna historia z Hondą (z resztą dość dawno zakończona) akurat nie ma wpływu na obecne wyroby

    #176625
    Zdjęcie profilowe snajper061
    snajper061
    Użytkownik
    • Postów: 692

    Tak kymco to jest zenka syna szwagra brata ciotki wujka antkowiaka babki dziadka kuma jurka teścia córka

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Zimowy przegląd w ASO Honda do 25% taniej

    Nie czekaj w kolejce na serwis wiosną. Skorzystaj z zimowego przeglądu w ASO Honda i zyskaj do 25% na olej, części i serwis.W akcji biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Honda. Umów się na wizytę u lokalnego dealera pomiędzy 14 października, a 21 grudnia 2019.
    #176633

    Max Lange
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Planowalem także zakup dt 125. Zauważ, ze jest dość ciężki jak na 125, ma fatalną pozycje, dużo o tym na zagranicznych forach, sprawdziłem to osobiście, tylko pozycja krzeselkowa dla wysokich bardzo niewygodna, aktualnie niedostępny, cena na przyszły rok jest nieznana.
    Jest SYM gts / joymax 125 za 14.500. Jakość, wykonanie i design na wyższym poziomie, wygodna pozycja, bardzo doceniany w Europie. W Polsce jest przedstawiciel i pojazdy są jeszcze dostępne.

    #176635
    Zdjęcie profilowe roomcajz
    roomcajz
    Użytkownik
    • Postów: 1 073

    Raven napisał:

    Z ABS ceny są odpowiednio 18,9 kpln i 14,9 kpln.

    masz słuszność, moje niedopatrzenie

    #176651

    Max Lange
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Zobacz
    http://sym.pl/gts-joymax-125
    Zawsze warto sprawdzić co oferuje konkurencja.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #176654

    Lukas Rush
    Użytkownik
    • Postów: 46

    Raven napisał:

    „Co do Twojej wiedzy to Kymco to córka Hondy jeden z modeli BMW jeździ na silnikach z Kymco, śmiem twierdzić że nie ustępuje konkurencji.”
    Z tą „córką” to trochę się wyrwałeś, a wspólna historia z Hondą (z resztą dość dawno zakończona) akurat nie ma wpływu na obecne wyroby

    No dobrze fachowcy z Koziej Wólki nie wyrwałem się tylko tak jest nadal, współpracują zresztą wszystko jest na ich stronie,
    co więcej w 2009 wystartowała dodatkowo współpraca z Kawasaki. Silniki dal BMW więc nie wiem co się przypieprzacie.
    Co do ciebie snajper jak troszkę pożyjesz lub otworzysz którąś z kolei firmę/spółkę(bo nie wiem czego Ci brakuje wieku czy wiedzy) może poznasz slangowe określenie tego typu przedsiębiorstwa w tym wypadku rozruchu i tak to się nazywa w Polsce spółka córka.Już pomijam że post nic nie wnosi. Posty mają coś wnosić do tematu a nie wyrażać opinie jeżeli mnie poprawiacie proszę o konkrety poparte choćby linkiem.

    #176655

    Max Lange
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Dla BMW został opracowany kompletny model skutera z wyjątkiem ramy, gdyż jest aluminiowa a Kymco takich nie robi, więc BMW dała swoją. Kawasaki kupiło jeden model Kymco, jest prawie identyczny , różnica w cenie kilka tysięcy. W erze globalizacji nie ma markowych produktów jest mnóstwo podwykonawców dostawców podzespołów i klientów którzy chcą dopłacać za logo lub nie.

    #176656

    Max Lange
    Użytkownik
    • Postów: 8

    Spółka córka to określenie kodeksowe, dotyczy powiązań kapitałowo-własnościowych. Kymco było podwykonawcą Hondy, bazowalo na myśli technicznej, musiało tez wypracowac standardy jakościowe. Ważne, ze z Tajwanu – kraju skuterów, gdzie ruch uliczny podporządkowany jest skuterom, produkcja wykonywana jest z japońską dbałością w rozsądnej cenie.

    #176657
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 2 986

    Żadne określenie kodeksowe, a całkowicie potoczny odpowiednik spółki zależnej…

    #176660
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 559

    Dokładnie. Nie Spółka-Córka oznaczająca robienie tego samego i w ten sam sposób pod inną fasadą (jakby tak honda chciała to by se na tajwanie wybudowała własną fabrykę) tylko PODWYKONAWCA. Może nawet powołaną tylko w tym celu ale jednak nie pod marką honda – i nie bez powodu.
    Podwykonawstwo oznacza ZLECENIE wykonania części podzespołów na zewnątrz. Możemy tylko zgadywać że zapewne częścią „opłaty” był dostęp do technologii czy też planów konstrukcyjnych hondy. Tak jak fiat 126p był fiatem włoskim ale jednak polskim i im dłużej ta produkcja trwała tym bardziej oddalał sie technologicznie od fiata z silnikiem 600. Analogicznie ciągniki Massey Fergusson w Ursusie czy Daewoo Arcadia (czyli honda Legend), brytyjski Rover z silnikami hondy, civic i legenda.
    I kymco żyło z tego jak pącząki w maśle jak na swoje warunki.
    Produkowali NA LICENCJI HONDY a nie że produkowali Hondy. Do Hond robili tylko części, jakieś. Tak jak Nissin, Denso, NGK i pewnie 20 tyś innych podmiotów. W hondzie za to spotkasz cześci sygnowane Nissin, Denso…a nie spotkasz sygnowanych Kymco. Wiec chyba nie był to aż tak strategiczny partner.
    Współpraca, podwykonawstwo dla hondy, śmondy, edka lub pana boga oznacza tylko tyle że konkretne elementy podwykonywane dla tych konkretnych odbiorców mają odpowiednią jakość wymuszoną przez kontrole techniczną odbiorcy i tu NIE MA DZIEDZICZENIA że ponieważ kymco produkuje dla hondy to wszystko co produkuje kymco jest jakości hondy. A ciągle ktoś usiłuje przemycać miedzy wierszami taką myśl.
    Honda ma też brzydki zwyczaj udostępniania kooperantom tylko tego co uznała za szajs -np po dwu latach produkcji połapali sie że silniki H23A z Accord i Prelude to przyszłe źródło problemów wiec sprzedali go Roverowi z którym chwile kooperowali. Nigdy natomiast nie pozwollili produkować B16 B18 i H22A poza japonią. Peraz nawet jak fabryka w UK produkuje Civic type-R to jednak silniki do niej przyjeżdżają w paczkach z japonii.
    Wiec nie jest tak że prestiżi jakość sie dziedziczy na wszystko. Nie jest i jak sie pomysli to widać dobrze a jak ktoś rozumie prawa rynku Motoryzacyjnego to nawet wymyśli dlaczego.
    To pięknie że na stronce sobie napisali o najnowocześniejszych technologiach(chyba mieli na myśli lampki LED). Niestey nie mają najnowocześniejszych technologii bo nie mają tego co ma BMW, Yamaha, Honda – nie mają własnego i doinwestowanego działu R&D (Badań i rozwoju). Nie są w stanie zaprojektować Hayabusy, CBR1000RR czy innych maszyn tej klasy. Nie są w stanie zaprojektować supertrwałego własnego rozwiązania układu wtryskowego- dlatego Agility 125 ma wciąż gaźnik i silnik konstrukcyjnie w 1983roku. Kymco w posiadanie tej technologii wejdzie jak ona stanieje a im sie będzie opłacało ją odkupić. teraz jej nie mają i sami nie stworzą. Skopiować jej nie mogą (choć na pewno mają na stole) bo jak sie rozejdzie że rąbneli sobie rozwiązanie to przestaną dostarczać dla BMW, Yamahy i Hondy. I zostaną im tylko chińskie skutery produkcji tajwańskiej wykonywane na maszynach których nie będzie sie już opłacało drogo serwisować.
    To co Kymco ma na pewno to wyszkolone kadry produkcyjne i dobre jakościowo maszyny o dużej dokładności plus wdrożony system zarządzania i utrzymania jakością – wymusili to na niej „wielcy” kontrahenci. To jest ich przewaga nad czystej krwi chinolami.
    Ale z tego potencjału korzystają głównie jako podwykonawca części nie pod własną marką. Częściowo (szczęśliwie) to sie przekłada na ich własne produkty ale one też coraz bardziej chiną jadą.
    Nie trzeba tu znać kymco, historie i opublikowane materiały. Wystarczy postawić koło siebie najnowsze 125 hondy, yamahy i kymco i porównać parametry.A potem zastanowić sie z czego te różnice wynikają? Otóż nie wynikają z ceny. Niższa cena to skutek a nie powód.
    niższa cena to skutek gorszych materiałów, implementacji starych rozwiązań dla których nie trzeba budować i utrzymać działu R&D w takiej formie aby był w stanie projektować jednostki od zera. Na własną ręke tworzą plastiki, poprawiają detale.
    Dokładnie te same prawa tylko posunięte jeszcze krok dalej dotyczę tzw: chinoli. Ci w jakość i rozwój ładują jeszcze mniej i są ewidentnie gorsze lub raczej grosze.
    Ale granica jakości już nie jest stała. Zrobiło sie premium w skuterach i economic w skuterach – nawet tajwańskich. A nawet w tzw topowych. Wszyscy uciekają z kosztami. różnie w różnych modelach ale tendencja jest stała i wyraźna.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 21 przez 30 (z 32 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie