Kymco – co wybrać ??

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #26275 Reply
    husky
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    Cześć Panie i Panowie !
    Jestem na forum świeżaczkiem i jeszcze nie mam skuterka 😥
    Ale to ma się zmienić 😉 oglądam ofertę firmy Kymco – w Częstochowie mam dobry układ z dealerem na Tartakowej, mój kolega jest ich dobrym znajomym i klientem, tak że kupię Kymco to już wiem, podobnie jak wiem że chcę 50stkę 2T; ale trochę zatrzymałem się przy wyborze; na początku zatrzymałem się nad Super 9 – skuter kultowy, nie ma co omawiać 😉 aczkolwiek jestem dużym chłopcem (192 cm i 0,1 Tony wagi :D) i trochę mi przyciasnawo na Super 9tce i ostatnio oblookałem Bet&Win’a podoba mi się bardziej w nim ilość miejsca, szafa, kanapa, i większy zbiornik – ale cuś mnie jednak kusi ten Super 9 – może ktoś z Was kto jeździ na jednym z nich i zna obydwa dorzuci jakieś wnioski ? Co do używania – lubię bardzo podróżować i znając siebie zaraz jak tylko dotrę skuterek to będę śmigał po całym województwie (samochodem jeżdżę po całej Europie dosłownie) wszystko przekonuje mnie do Bet & Wina a cena bardzo podobna (100-200 złotych różnicy)
    Stwierdziłem nawet że chyba podjadę samochodem na zlot 17 kwietnia u mnie w mieście pod Jasną Górą i pogadam ze skuterowcami, to mi się jeszcze bardziej rozjasni – póki co proszę o komentarze…

    #26278 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Kymco,dobry wybór 😀 A czemu chcesz 2T? Może New Dink 50 4T? Duży skuter,dobry do dłuższych podróży,mniej spali,a cena wachy wysoka. Leszek też „duży” chłopiec,a nie narzeka.

    #26280 Reply
    husky
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    A nie uważasz HugoBossie, że do turystyki to chłodzony wodą lepszy ? Trochę się boję jak siądę taki słoń na wiatrowcu i zacznę śmigać po górkach Jury… całe popołudnie w środku upalnego lata….
    A jak z Vmaxem New Dinka 4T – ile to lata odblokowane ??
    Odblokowane B&W pali ponoć od 3,5-4,3 w przypadku New Dinka będzie to aż istotna różnica ??

    #26281 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    To niech się wypowiedzą Ci co mają,z reguły skuter 50cm nie nadaje się do turystyki na długie dystanse,wątpię żeby przegrzać nawet silnik chłodzony powietrzem. Ja mam Kymco Vitality,jak jeździłem w lato po 50km bez postoju to nic się nie działo,a wątpię żebyś jeździł cały czas przez 2-3h bez zatrzymania się nawet na te 15min. bo tyłek nie wytrzyma,a w tym czasie silnik ostygnie w cieniu.

    #26285 Reply
    husky
    Użytkownik
    • 2
    • 7Postów:

    A może pogadamy na GG – mój numer 1929163

    #26288 Reply
    Kosik
    Użytkownik
    • 12
    • 681Postów:

    NO wiesz z mojego doświadczenia Ci powiem, że chińczyk 50cc 4t nigdy mi się nie zagrzał, a praaie cały czas na full manecie jeździłem natomiast już piaggio w 2T na drugi dzień po 20 minutach jazdy 😉 ale upał to był..

    #26289 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Ale pozniej bede bo do sklepu trza isc napitki kupic 😀

    #26293 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Jeżeli spalanie Bet & Win Cię nie odrzuca to ja wybrałbym właśnie ten skuter jeśli masz odpowiednią ilość miejsca. Skuter chłodzony cieczą czyli praktycznie cały czas ta sama moc a nie jak w chłodzonych powietrzem gdy jest już dobrze zagrzany to łapie zadyszkę i jest ciut słabszy. Jeżeli masz zamiar dużo jeździć i wycieczkować to 2T będzie chyba lepsze ponieważ 4T ma muła pod górki i podjazdy mimo odblokowania. Takie jest moje zdanie. Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam.

    #26294 Reply
    chaffinch
    Użytkownik
    • 9
    • 122Postów:

    husky napisał:

    A nie uważasz HugoBossie, że do turystyki to chłodzony wodą lepszy ? Trochę się boję jak siądę taki słoń na wiatrowcu i zacznę śmigać po górkach Jury… całe popołudnie w środku upalnego lata….
    A jak z Vmaxem New Dinka 4T – ile to lata odblokowane ??
    Odblokowane B&W pali ponoć od 3,5-4,3 w przypadku New Dinka będzie to aż istotna różnica ??

    Bry!
    Mam miesięcznego, odblokowanego już B&W. Odblokowanie gaźnika +wariatora +tłumika nastąpiło w ubiegłym tygodniu, nie wiem zatem ile skuter pali. Wiem za to, że jego vmax z moimi prawie 100 kilogramami on board wyniosło 71-72 km/h (licznikowo, GPSem nie sprawdzałem).
    Co do temperatury, to ta chłodzona cieczą jednostka (silnik z Super9) nie grzeje się praktycznie wcale, przynajmniej w okolicznościach pogodowych, jakie wystąpiły do tej pory.
    Nie wiem jednak, czy nie przesadzasz: chłodzone powietrzem jednostki mogą mieć problemy w miejskich korkach, ale przy jeżdżeniu turystycznym? Przecież przy stałej prędkości bliskiej maksymalnej chłodzenie będziesz miał na przyzwoitym poziomie, nawet w swojej Jurze…

    #26313 Reply
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    chaffinch napisał:

    chłodzone powietrzem jednostki mogą mieć problemy w miejskich korkach, ale przy jeżdżeniu turystycznym? Przecież przy stałej prędkości bliskiej maksymalnej chłodzenie będziesz miał na przyzwoitym poziomie, nawet w swojej Jurze…

    Nie ma znaczenia czy w korku czy w trasie. AC cylinder mają obudowany i jest owiewany powietrzem z wentylatora. Pęd powietrza nie dociera do cylindra.

    #26317 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Suawek – zadam takie pytanie aby nie zakładać nowego tematu. U mnie cylinder obudowany jest w plastik. Polepszy się chłodzenie po ściągnięciu tego plastiku i czy warto ? Wtedy będzie dostawał się na cylinder brud a nie łatwo ten element czyścić.

    #26620 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 788Postów:

    Wtedy będzie gorzej chłodzony bowiem powietrze z wentylatora nie opłynie całego cylindra tylko jego część i po tym ucieknie gdzieś

    #26621 Reply
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Sorry Kapuchon, nie widziałem wcześnie że pytałeś.
    Wymuszony obieg powietrza ma tą zaletę że czy stoisz czy jedziesz, ciepło z cylindra jest oddawane do powietrza, które jest wyrzucane na zewnątrz.
    Nie wiem jak masz obudowany skuter ale w Kymco cylinder nie był bezpośrednio wystawiony na działanie pędu powietrza.
    Kiedyś się nad tym zastanawiałem ale wydaje mi się że zdejmując pokrywę, łatwo można przegrzać i zatrzeć silnik np w upał w korku.
    Motocykle chłodzone powietrzem zawsze cylindry mają ustawione tak, żeby pęd powietrza miał do nich swobodny dostęp, w skuterze jest schowany w obudowie więc chłodzenie byłoby słabe.

    #26622 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    Czyli najlepiej zostawić jak jest ? 😉

    #26623 Reply
    Suawek
    Użytkownik
    • 32
    • 888Postów:

    Raczej tak.

    #34035 Reply
    arka3
    Użytkownik
    • 1
    • 36Postów:

    Podłączę się 🙂
    W tej chwili posiadam 14 letniego Peugeota Speedfight LC, jednak jeszcze w tym roku chciałbym dokupić nowe Kymco.
    Kwota zaporowa to te 5500zł (i tak będę ratował się kredytem)
    Skuter potrzebuję do codziennych dojazdów do pracy po 25km w jedną stronę w Warszawskich korkach. W tym że nowym skuterem będę chciał się wybierać na dłuższe wycieczki (tak do 100-150km), do Peugeota nie mam już takiego zaufania żeby się tak dalej wybrać.
    Początkowo brałem pod uwagę Agility 4T ze względu na spalanie, ale odradzono mi ze względu na wagę (100kg)
    Co mi doradzicie przy moim wzroście 183cm ?
    – Vitality 2t
    – Agility 2t
    – poszukać Super 8 2t z wyprzedaży ?
    Czy w skuterach chłodzonych powietrzem rzeczywiście trzeba robić tak częste przystanki ? Jak w nich kontrolować temperaturę ?

    #34038 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 788Postów:

    – Vitality 2t ;P

    Choć agility też nie jest złe. O Vitalce złego słowa nie mogę powiedzieć. ( a już 9500 km mam nabite)

    #34040 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 788Postów:

    albo dołóż 200 zł i za 5700 kup Agility City 50 4T, ma 16 calowe koła i dwie tarcze, ma zamykany schowek z przodu (czego brakuje Vitalce) no i fajnie wygląda 🙂

    #34045 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Gdzie Ty masz tarcze z tyłu bo na pewno nie w Agility City 50. Na twoim miejscu dołożyłbym trochę,albo poszukał poprzedniego rocznika tego skutera: http://kymco.pl/?page_id=389

    #34049 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    arka3 napisał:

    Czy w skuterach chłodzonych powietrzem rzeczywiście trzeba robić tak częste przystanki ? Jak w nich kontrolować temperaturę ?

    Z własnego doświadczenia, gdy śmigałem Agility 50 4T, powiem Ci tak; jeśli w 4T zastosujesz dobry motocyklowy olej, taki jak do choppera chłodzonego powietrzem, czyli olej 20W40 SG, możesz robić duże odległości bez postojów nie szkodząc silnikowi, ja robiłem 50-tką nawet 80km non stop. Natomiast wskazane byłoby częstsze stawanie aby ochłodziła się przekładnia pasowa, wariator i sprzęgło…można zastosować tuningowy dzwon z łopatkami poprawiającymi cyrkulację powietrza wewnątrz przekładni.

    #34244 Reply
    arka3
    Użytkownik
    • 1
    • 36Postów:

    Generalnie zakup planuję na koniec sezonu i liczę na spore upusty cenowe, tak więc może coś się trafi. Silnik 4T wszyscy mi odradzają ze względu na moją wagę, że nie da rady. (mam trochę górek i wiaduktów)
    Bębna z tyłu się nie boję, ujeżdżam od czasu do czasu keewaya flascha z takim układem i jest ok. No nie to co mam w Peugeocie, tam staje dęba 🙂

    #34252 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 788Postów:

    HugoBoss napisał:

    Gdzie Ty masz tarcze z tyłu bo na pewno nie w Agility City 50. Na twoim miejscu dołożyłbym trochę,albo poszukał poprzedniego rocznika tego skutera: http://kymco.pl/?page_id=389

    faktycznie nie ma, zasugerowałem się że na focie na ich stronie jest tarcza z tyłu http://kymco.pl/?page_id=4

    #34257 Reply
    damgad
    Użytkownik
    • 0
    • 149Postów:

    dali fotę 125-tki i tyle 😛

    #34258 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 788Postów:

    tak to się kantuje klienterię 😀

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Kymco – co wybrać ??
Twoje informacje:




Back to top button