Kymco – co wybrać ??

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco Kymco – co wybrać ??

Ten temat zawiera 23 odpowiedzi, ma 10 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe madi madi 8 lata, 11 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #26275
    Zdjęcie profilowe husky
    husky
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Cześć Panie i Panowie !
    Jestem na forum świeżaczkiem i jeszcze nie mam skuterka 😥
    Ale to ma się zmienić 😉 oglądam ofertę firmy Kymco – w Częstochowie mam dobry układ z dealerem na Tartakowej, mój kolega jest ich dobrym znajomym i klientem, tak że kupię Kymco to już wiem, podobnie jak wiem że chcę 50stkę 2T; ale trochę zatrzymałem się przy wyborze; na początku zatrzymałem się nad Super 9 – skuter kultowy, nie ma co omawiać 😉 aczkolwiek jestem dużym chłopcem (192 cm i 0,1 Tony wagi :D) i trochę mi przyciasnawo na Super 9tce i ostatnio oblookałem Bet&Win’a podoba mi się bardziej w nim ilość miejsca, szafa, kanapa, i większy zbiornik – ale cuś mnie jednak kusi ten Super 9 – może ktoś z Was kto jeździ na jednym z nich i zna obydwa dorzuci jakieś wnioski ? Co do używania – lubię bardzo podróżować i znając siebie zaraz jak tylko dotrę skuterek to będę śmigał po całym województwie (samochodem jeżdżę po całej Europie dosłownie) wszystko przekonuje mnie do Bet & Wina a cena bardzo podobna (100-200 złotych różnicy)
    Stwierdziłem nawet że chyba podjadę samochodem na zlot 17 kwietnia u mnie w mieście pod Jasną Górą i pogadam ze skuterowcami, to mi się jeszcze bardziej rozjasni – póki co proszę o komentarze…

    Better than Best !
    #26278
    Zdjęcie profilowe HugoBoss
    HugoBoss
    Użytkownik
    • Postów: 3 266

    Kymco,dobry wybór 😀 A czemu chcesz 2T? Może New Dink 50 4T? Duży skuter,dobry do dłuższych podróży,mniej spali,a cena wachy wysoka. Leszek też „duży” chłopiec,a nie narzeka.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #26280
    Zdjęcie profilowe husky
    husky
    Użytkownik
    • Postów: 7

    A nie uważasz HugoBossie, że do turystyki to chłodzony wodą lepszy ? Trochę się boję jak siądę taki słoń na wiatrowcu i zacznę śmigać po górkach Jury… całe popołudnie w środku upalnego lata….
    A jak z Vmaxem New Dinka 4T – ile to lata odblokowane ??
    Odblokowane B&W pali ponoć od 3,5-4,3 w przypadku New Dinka będzie to aż istotna różnica ??

    Better than Best !
    #26281
    Zdjęcie profilowe HugoBoss
    HugoBoss
    Użytkownik
    • Postów: 3 266

    To niech się wypowiedzą Ci co mają,z reguły skuter 50cm nie nadaje się do turystyki na długie dystanse,wątpię żeby przegrzać nawet silnik chłodzony powietrzem. Ja mam Kymco Vitality,jak jeździłem w lato po 50km bez postoju to nic się nie działo,a wątpię żebyś jeździł cały czas przez 2-3h bez zatrzymania się nawet na te 15min. bo tyłek nie wytrzyma,a w tym czasie silnik ostygnie w cieniu.

    #26285
    Zdjęcie profilowe husky
    husky
    Użytkownik
    • Postów: 7

    A może pogadamy na GG – mój numer 1929163

    Better than Best !
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #26288
    Zdjęcie profilowe Kosik
    Kosik
    Użytkownik
    • Postów: 681

    NO wiesz z mojego doświadczenia Ci powiem, że chińczyk 50cc 4t nigdy mi się nie zagrzał, a praaie cały czas na full manecie jeździłem natomiast już piaggio w 2T na drugi dzień po 20 minutach jazdy 😉 ale upał to był..

    [img]http://images39.fotosik.pl/241/565832411c56f036.jpg[/img]
    #26289
    Zdjęcie profilowe HugoBoss
    HugoBoss
    Użytkownik
    • Postów: 3 266

    Ale pozniej bede bo do sklepu trza isc napitki kupic 😀

    #26293
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Jeżeli spalanie Bet & Win Cię nie odrzuca to ja wybrałbym właśnie ten skuter jeśli masz odpowiednią ilość miejsca. Skuter chłodzony cieczą czyli praktycznie cały czas ta sama moc a nie jak w chłodzonych powietrzem gdy jest już dobrze zagrzany to łapie zadyszkę i jest ciut słabszy. Jeżeli masz zamiar dużo jeździć i wycieczkować to 2T będzie chyba lepsze ponieważ 4T ma muła pod górki i podjazdy mimo odblokowania. Takie jest moje zdanie. Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #26294
    Zdjęcie profilowe chaffinch
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    husky napisał:

    A nie uważasz HugoBossie, że do turystyki to chłodzony wodą lepszy ? Trochę się boję jak siądę taki słoń na wiatrowcu i zacznę śmigać po górkach Jury… całe popołudnie w środku upalnego lata….
    A jak z Vmaxem New Dinka 4T – ile to lata odblokowane ??
    Odblokowane B&W pali ponoć od 3,5-4,3 w przypadku New Dinka będzie to aż istotna różnica ??

    Bry!
    Mam miesięcznego, odblokowanego już B&W. Odblokowanie gaźnika +wariatora +tłumika nastąpiło w ubiegłym tygodniu, nie wiem zatem ile skuter pali. Wiem za to, że jego vmax z moimi prawie 100 kilogramami on board wyniosło 71-72 km/h (licznikowo, GPSem nie sprawdzałem).
    Co do temperatury, to ta chłodzona cieczą jednostka (silnik z Super9) nie grzeje się praktycznie wcale, przynajmniej w okolicznościach pogodowych, jakie wystąpiły do tej pory.
    Nie wiem jednak, czy nie przesadzasz: chłodzone powietrzem jednostki mogą mieć problemy w miejskich korkach, ale przy jeżdżeniu turystycznym? Przecież przy stałej prędkości bliskiej maksymalnej chłodzenie będziesz miał na przyzwoitym poziomie, nawet w swojej Jurze…

    Pzdr,
    Chaffinch
    #26313
    Zdjęcie profilowe Suawek
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    chaffinch napisał:

    chłodzone powietrzem jednostki mogą mieć problemy w miejskich korkach, ale przy jeżdżeniu turystycznym? Przecież przy stałej prędkości bliskiej maksymalnej chłodzenie będziesz miał na przyzwoitym poziomie, nawet w swojej Jurze…

    Nie ma znaczenia czy w korku czy w trasie. AC cylinder mają obudowany i jest owiewany powietrzem z wentylatora. Pęd powietrza nie dociera do cylindra.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie