Kymco City 2T, TAKA kompresja, pomiar+dane+filmiki. Słabo odpala.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Kymco City 2T, TAKA kompresja, pomiar+dane+filmiki. Słabo odpala.

Ten temat zawiera 19 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #305945

    Tomi Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Witam, mam 5 letniego Kymco Agility City 50 2T
    obecnie:

    Od półtora roku:

    Kit Airsal 70cc (cylinder, tłok, uszczelki)
    Pasek napędowy DAYCO (wyglada jak nowy)
    Wydech TECNIGAS Q-TRE (nowy wkład, oryginalna wata)
    Gaźnik Keihin dysza 115
    Wzmocniony wał

    PRZEJECHANE na tym 4 tyś. kilometrów.

    Od tygodnia:

    Filtr powietrza ARTEK (nowiutki, czyściutki!)
    Nowiutki bendix i oryginalny nowy filtr paliwa.
    Nowiutkie rolki wariatora Naraku, oryginalna waga 8,5
    Akumulator trzyma full jak nowy!
    Świeca NGK nowiutka, JEST iskra

    Mała wiocha, 2 mechaników od skuterów, 1 zawalony robotą nawet gaźnika do czyszczenia i regulacji nie chce, 2-i bardziej ścigacze, EWENTUALNIE ze skuterów Kymco, Peugeot itp…Moja wiedza i umiejętności to wymiana oleju przekładni, filtrów, max wariator. Aż boje się, że kiedyś skuter padnie i nie będzie miał kto naprawić…ale do rzeczy:

    Zmierzyłem kompresję miernikiem: Kopka – 8 Barów, starter 7-7,5.

    Jak na TEN stan i wiek skutera to względne wartości?

    Czasami mam kłopoty z odpalaniem (kopka i starter), przeważnie na ciepłym po chwilowej jeździe, ze 2 razy przy gaśnięciu słyszałem mały strzał z tłumika, na zimno w 80% przypadków odpala pięknie. Sama jazda, przyśpieszenie czy vmax jak dla mnie to zadowalająco, 80km/h przy moich 90kg, fajnie rusza, nie wyje przy tych rolkach (przy 6,5g wycie obrotów zanim 40-50km/h). Długa, jednostanna jazda (20km) to poezja, cisza, równomiernie…

    To odpalanie na zimnym, dopiero dodanie gazu pozwala odpalić.

    Jeśli się okaże, że wyczyszczenie i regulacja gaźnika NIC nie pomogły?

    #305946
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 907

    to dopiero jeśli się okaże…

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #305947

    Tomi Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Przyznaje, NIE znam się ale jakoś nie wierzę, że mam aż tak zawalony czy rozregulowany gaźnik…Przecież czasem fajnie odpala, sama jazda to już przyjemność i bez kłopotów, żadnego przerywania, gaśnięcia czy wariactw obrotów…

    #305948

    Tomi Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Czy jeśli pościągam wężyki z gaźnika, te 3, doprowadzenie oleju i paliwa – to z tych wężyków będzie zlatywało paliwo z baku i olej? Muszę przed demontażem gaźnika spuszczać paliwo i olej?

    #305949
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 907

    masz sprężanie w okolicy 8 barów a powinienneś mieć w okolicy 10+
    to na moje oko jak na tą kompresje to ci leje za dużo paliwa. Na zimny jest ok ale na ciepłym na rozruch to nadmiar

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #305950

    Tomi Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Chcę działać coś sam, mam sprężarkę, żeby gaźnik wyczyścić, potem mycie w ekstrakcyjnej, niestety te wężyki są na końcach zaciśnięte dziwnymi drucianymi zapinkami, po ich odgięciu nie wracają i ciężko je użyć ponownie, a zaciskać „trytkami” to wstyd i potem ciężko z demontażem…

    #305951

    Tomi Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 16

    To nawet nie chodzi o 50zł za czyszczenie i regulację, czuje, że regulacja skończy się na zabawie śrubkami, skuter na stopce, bez jazd próbnych itp. Wiem, że to zawsze więcej niż sam mogę..

    #305952
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 907

    jeżeli oprócz tego że przy starcie musisz uchylić na 1/4 przepustnice żeby odpalił – i to też tylko czasem – to ja bym tego nie ruszał.
    Jeżeli jedzie jak powinien, pali w normie.. itd – zostawił bym to.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #305954

    Tomi Kowalski
    Użytkownik
    • Postów: 16

    Niestety, TAK „dobrze” reaguje tylko czasami na zimnym, starter, pyk, ciut gazu i OK. Chwila jazdy i na ciepłym niemal nigdy nie mogę odpalić z łatwością….wtedy z 5 razy starter na przemian z kopką i załapuje.

    #305956
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 907

    a przytkaj mu ten filtr powietrza na ciepłym i zobacz czy się nie poprawi

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie