Kymco B&W SPORT 2t czy 4t?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #24015
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Witam ! Kompletnie się nie znam na silnikach 2t a 4t. To może podkreślę tak. Chciałbym aby był cichy, wytrzymały. – na tym mi najbardziej zależy. Prosiłbym o pomoc.
    Pozdrawiam.

    #24019
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191

    4T- cichy, większa żywotność, małe spalanie, ale też niższa moc i koszty napraw wyższe 🙂
    2T- głośny, mniejsza żywotność, większe spalanie, ale WIĘKSZA moc i koszty napraw mniejsze 🙂

    Wybór należy do Ciebie :). Pozdrawiam!

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #24020
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Nie ma Kymco B&W SPORT 4T, jest tylko 2T

    #24022
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191

    Dokładnie, może koledze chodzi o inny skuter 4T 🙂

    #24024
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Jest B&W 4T, ale w pojemności 125ccm

    #24030
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    No nie znam się ale to co wyczytałem tutaj
    http://allegro.pl/skuter-kymco-bw-sport-lubliniec-wyprzedaz-i1493742648.html
    To chyba są 4t w 50ccm.

    #24031
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Polecicie mi jakiś który jest wytrzymały, cichy i jest duży?

    #24035
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Ten z allegro jest 2T bo to poj. 50ccm. Jeśli chcesz cichy i duży to tu masz: http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=new+dink+50&category=18467

    #24045
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    W sumie dwusuw nie jest taki głośny, o ile nie będziesz bawił się w tuning 😉

    #24046
    arcio1
    Użytkownik
    • Postów: 1 161

    Kup 2T. Kumpel ma, jak się nie mylę to jest ten sam silnik co w s9. Nieźle się zbiera, v-max koło 75-80, a nie pali niewiadomo ile, więc jest spoko. No i bezawaryjny.

    #24049
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Nie mówcie Mu ” kup” to, bo to bez sęsu. Można powiedzieć jakie się ma zdanie i wypisać zalety 2T i 4T bo jak mu powiecie ” kup 2t bo sam mam albo kumpel ma i jest ok” to jak kupi a nie będzie miał tego czego wymaga to będzie zły na siebie ze posłuchał. Wybór musi sam podjąć analizując zalety i wady co mu bardziej odpowiada.
    4T mniej pali, ma większą żywotność, mniej spalin, jest cichszy od 2T. Wadami są : mniejsza moc od 2T, większe koszty naprawy ze względu na bardziej skomplikowaną budowę.
    2T zalety : większa moc, mniejsze koszty ewentualnych napraw ze względu na prostą budowę.
    Wady : głośniejszy ( osobiście dźwięk 2T mi nie odpowiada bo pierdzi ), więcej spalin które widać i czuć, więcej pali ale porównując pojemność baku do 4T przejedziemy mniej więcej tyle samo kilometrów na jednym baku, mniejsza żywotność niż 4T. Wsumie to samo co koledzy wyżej pisali. Wybór należy do Ciebie co ci bardziej potrzeba. Pozdrawiam.

    #24053
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    kapuchon mówi prawdę. musisz wybrac co ci pasuje. każda pliszka swój ogonek chwali więc każdy poleci to co sam ma. najlepiej oblookaj oba rodzaje silnika.
    btw instrutaż do większości czynności dotyczących 4t znajdziesz z łatwością w necie. łącznie z wymianą cylindra, regulacją luzu zaworowego itd

    #24054
    arcio1
    Użytkownik
    • Postów: 1 161

    Tylko B&W nie kupisz w 4T, będziesz musiał szukać czegoś innego. Np. New Dink.

    EDIT:

    Chyba, że bierzesz pod uwagę większe pojemności.

    #24056
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Z tego co wyczytałem to najbardziej pasuje 4t, ale najlepiej aby był wielkością B&W’a. Nie chce głośnego i aby pierdział i aby było widać wielki dym za mną. No ale strasznie podoba mi się ten B&W. Macie może jakieś podobne?

    #24057
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    2T się nie bój wcale dymu dużo nie leci z tłumika, nie pierdzi jak kosiarka, jest dynamiczniejszy i bardziej żywotny. 4T tylko mniej pali i jest wolniejszy. Jak podoba Ci się B&W to go bierz. Pozdrawiam. 🙂 Madi u HugoBossa 🙂 PS: Właśnie wróciliśmy z Białobrzegów 🙂

    #24058
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Dziękuję bardzo, właśnie mnie namówiłeś na kupno ! ;). Już wybrałem (kupuję jednak B&W), dziękuję wszystkim za udzielanie i pomoc ! A daleka ta podróż, jak się jechało :)?

    #24060
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Czy 2t się tankuje normalnie jak 4t na stacji czy nie? Bo też wyczytałem, że jakieś mieszanki się robi. Nie zbyt to rozumiem.

    #24061
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Zrobiliśmy dziś 80 km (ja Madi zakończę dzień z przebiegiem 140 km), trasa częściowo przebiegała dobrymi drogami ale niestety część dróg była w stanie tragicznym. Byliśmy świadkiem jak gość w aucie złapał gumę na wielkiej dziurze. Pozdrawiam.

    #24062
    Suawek
    Użytkownik
    • Postów: 888

    Nie robi się mieszanki bo robi to za Cibie mieszalnik. Są dwa zbiorniki, jeden na paliwo a drugi na olej a reszta już Cię nie obchodzi. Zbiorniczek oleju starcza na ok tysiąc km.

    #24063
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Tankujesz normalnie, lejesz benzynę do zbiornika a olej mieszankowy do zbiornika oleju, który ma zazwyczaj około litra pojemności.

    #24072
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Dodam tylko że olej leje się raz na jakiś czas. Nie powiem Ci co ile bo nie jeżdżę 2T niech ktoś się wypowie co ile mniej więcej leją olej w 2T.

    #24077
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    BoxeR możesz zajrzeć do tego tematu,kolega kupił właśnie Kymco B&W,popytaj jak się sprawuje itp 😀

    http://www.skuterowo.com/forums/topic/wybor-50cc-do-2k-chiny

    #24082
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    Mam w garazu B&W z rocznika 2010, na liczniku 100 km., jezedzony od tygodnia. Jezeli jestes z Warszawy, zapraszam do obejrzenia, jazdy testowej (malo ktory sprzedawca Ci to umozliwi, a warto) i wymiany opinii.

    #24167
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Także jestem z Warszawy :). Tzn będę jeździł po salonach sprawdzać skutery. Ale jeśli mógłbym któregoś dnia do pana przyjechać i po prostu zobaczyć jak on wygląda i czy będzie ok to było by super :). Moje GG (4509885). Albo na PW :). Pozdrawiam.

    #24169
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Widzę że na sezon będzie spore grono skuterowców z Warszawy 😀 Fajnie,będzie z kim się spotkać i pojeździć 😛

    #24172
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Także jesteś z Warszawy 😀 ? Jest jakieś otwarcie sezonu albo zloty w Warszawie? Wiem, że czasami coś na Cargo jest. Ale takie główne jak by otwarcie.

    #24174
    roomcajz
    Uczestnik
    • Postów: 1 073

    otwarcie sezonu MUSI być, na pewno około kwietnia będzie

    #24177
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 26

    Jeśli tak to super :). Powinienem mieć jakoś w połowie kwietnia ;).

    #24183
    chaffinch
    Użytkownik
    • Postów: 122

    BoxeR napisał:

    Ale jeśli mógłbym któregoś dnia do pana przyjechać i po prostu zobaczyć jak on wygląda i czy będzie ok to było by super :).

    Wprawdzie widzę, że 90% użytkowników skuterów 50cc mogłoby spokojnie być moimi synami, nie musimy sobie „panować” 🙄
    Póki co jeżdzę w trójkącie Targówek-Zacisze-Marki i prezentację skutera mogę zaproponować właśnie tutaj, ewentualnie – gdy zrobi się cieplej – zamierzam wpadać do Centrum. Polecam się niezmiennie.

    PS. Okulary na zdjęciu profilowym należą do mojej babci 😆

    #24184
    HugoBoss
    Uczestnik
    • Postów: 3 266

    Jestem z Warszawy,ale teraz mieszkam w Grójcu. chaffinch to moje rejony 😀 Musze wziąć jakiś kontakt i jak będę na Bródnie to możemy się spotkać 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button