Kymco Bet&Win 50 - pompa wody magnetyczna.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #160750 Reply
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 40
    • Postów: 44

    Jak w temacie kupiłem kymco bet&win 50 z pompą magnetyczną to jest link do tej pompy :http://www.autopartsway.com/PartDetails.cfm?W0133-1608728/BOS&a_aid=78baf74f&a_bid=6773b32f

    nie wiem czy ta pompa powoduje to że cały czas muszę ładować akumulator,nadmieniam że ładowanie jest bo sprawdzałem.Jeżeli to może być wina pompy to prosił bym o przesłanie mi schematu połączenia węży do normalnej pompy wody kymco bet&win 50 2t lc 2005r.Dzięki z góry.Liczę na jakieś podpowiedzi.

    #160783 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    Nie magnetyczna a elektryczna

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #160821 Reply
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 40
    • Postów: 44

    dzięki za poprawkę ! ale co więcej możesz powiedzieć na ten temat??

    #160851 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    nie jestem wróżką i nie wiem ile ci zostało z oryginalnej instalacji.

    Myśle że masz wyjety wirnik i uszczelki z dekla po prawej stronie silnika – albo nawet nic nie masz wyjete tylko pompa jest odłaczona (dość głupie). Trzeba kupić zestaw naprawczy i podłączyc po staremu

    Nie wiadomo jakie były powody tego że ktoś zmienił pompe – -oszczędził na regeneracji/naprawie oryginalnej czy była nie wystarczająca po przeróbkach

    #160854 Reply
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 40
    • Postów: 44

    dlatego właśnie chodziło mi o schemat węży lub zdjęcia instalacji.Wiem że wróżką nie jesteś

    #160868 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    sie pobiera z interneta manual napraw gdzie wszystko masz rozrysowane i pokazane.
    nie pytasz, nie prosisz, nie czekasz a wszystko wiesz.

    http://www.scooterunderground.ca/knowledge/manuals/pdf/B&W%20250%20Owner’s%20Manual.pdf

    http://www.motor-land.nazwa.pl/ksiazki_serwisowe/bw50/B1.pdf

    itd..

    #160939 Reply
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 40
    • Postów: 44

    pierwszej strony co zapodałeś to niema
    a w motor-landzie nic nie widać .
    Kieruje pytanie do tych co takie kymco mają i mogą się wypowiedzieć w temacie lub przesłać fotki a nie odsyłają do stron które nie istnieją albo do kiepskich poglądowych zdjęć.Jak możesz pomóc w tej sprawie to pomóż a nie jakieś mądrości i linki do kit wie czego.narazie poczekam na tych co mają jakąś wiedze w tym temacie.

    #160941 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    No i widzisz WOMBAT – dobrze chciałeś , serce na dłoni , skuterowy samarytanin itp. a tu w podziękowaniu – „Jak możesz pomóc w tej sprawie to pomóż a nie jakieś mądrości i linki do kit wie czego”
    Eechhhhhh życie !

    #160942 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    tak, tez mi sie słabo robi na taką roszczeniową postawe i zero ataku z własnego intelektu.

    W końcu skoro chłopak sie poświęcił i napisał posta na forum bełkocząc coś o pompie magnetycznej to zakichanym obowiązkiem pedałów na forum jest mu pomóc jak się da a w najgorszym razie przyjechać i zrobić.ON PRZECIEŻ NAPISAŁ. To przecież chyba wystarczy wkładu z jego strony w jego własnej sprawie.

    Pif1, to /itd…/ na końcu mojego posta znaczyło że takich manuali jest w necie zatrzęsienie a te są akurat przykładowe – choć wg mnie akurat układ chłodzenia na nim widać. Proponuje popatrzeć dalej niż na pierwszą i drugą stronę tych manuali lub wpisac sobie w google

    kymco bet&win 50 service manual

    i klikać linki. Znajdziesz na 100% to czego szukasz bo ja właśnie sprawdziłem i jest.
    niestety, wymaga to może nawet aż 4 minut zaangażowania wiec nie wiem czy podołasz.

    podpowiem, strony 11-0 do 11-12 manuala:

    11. COOLING SYSTEM 11-0 BET & WIN 50
    SERVICE INFORMATION———————————————— 11- 1
    TROUBLESHOOTING—————————————————– 11- 1
    RADIATOR —————————————————————— 11- 3
    WATER PUMP ————————————————————– 11- 5
    THERMOSENSOR———————————————————- 11-11
    THERMOSTAT————————————————————– 11-12

    A pierwszy link jest. Tylko jak zapewne nie widzisz (choć widzisz) nie zaznacza się cały najeżdżając myszką. Wiec trzeba go w całości zaznaczyć i wkleić pole Adres: przeglądarki. To też wymaga zaangażowania i rozumienia tego na co się patrzy.

    #160943 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    Żeby nie było że same off-topy walę a nie pomagam 🙂
    Mam propozycję rozwiązania tego problemu z nieszczęsną pompą :
    Pif1 – poszukaj w Łodzi autoryzowanego warsztatu f-my KYMCO , doprowadz tam czerwonego „beduina” i po prostu powiedz- „pan zrobi”
    Zero stresu , szukania i kombinowania . Pan zrobi i za parę dni będziesz się cieszył jazdą.

    #160946 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 382
    • Postów: 21 437

    można też zamienić w moim linku B1.pdf na B11.pdf

    Jest to jakaś opcja. Ale ja bym nie rezygnował z magnetycznej pompy.

    MAGNETYZM NISZCZY KRYSZTAŁY! – jak kiedyś mówili w TV.

    #162131 Reply
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 40
    • Postów: 44

    Widzę że na tym forum nie da rady się dogadać zadałem bardzo proste pytania i prośbę o fotki układu to zostaję ciągle odsyłany do instrukcji to nie o to chodzi że nie umiem sam wyszukać jak niektórzy powyżej twierdzą bo jako zdjęć układu w necie nie ma .W innym poście zapytałem o świece lub zamiennik bum instrukcja teraz pytam o schemat układu chłodzenia znów instrukcja.gdy miałem wcześniej gilere runner na forum gilery podesłali fotki grzecznie i normalnie się wypowiedzieli krok po kroku jak co zrobić i nikomu do głowy nie przyszło by z kogoś szydzić czy wyśmiewać instrukcje to można sobie ściągać i tak wszystkiego nie widać a tym bardziej nie usłyszysz przydatnych rad chyba że bardzo przydatna rada „WEŹ ZAPROWADŹ NA SERWIS” godna forum.Szczere podziękowania za super rady.Pozdrawiam Wombata i Padalca.

    #162137 Reply
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 636
    • Postów: 638

    Dostałeś sensowne linki do instrukcji serwisowych, nawet ja to pojąłem i ściągnąłem sobie te pliki na HDD kompa, a nazbyt rozgarnięty nie jestem. 😛

    Wombat, klepnął tutaj m.in. linka (instalujesz Adobe Reader i sobie przeglądasz takiego pdf-a):

    http://www.motor-land.nazwa.pl/ksiazki_serwisowe/bw50/B11.pdf

    Jest tam cały układ chłodzenia pokazany krok po kroku, więc zupełnie jest niezrozumiałe, że kogoś, kto poświęcił swój czas, próbując Cię nieco uświadomić w tym temacie, bierzesz sobie na buta i ślesz mu faki przy tym. Nie masz szacunku dla innych i nawet nie masz szacunku dla samego siebie. 🙁
    Jak coś Ci ciągle rozładowywuje akumulator, to podłącz sobie szeregowo z akumulatorem (w stanie spoczynku) taki zwykły miliamperomierz i dość szybko ustalisz przyczynę… tajemniczego poboru mocy. Elektryczną pompę cieczy zawsze można podłączyć sobie *po stacyjce* i tym sposobem wypada już z kręgu podejrzanych złodziei mocy.

    Edit:
    Mamy swoje humory tutaj (życie potrafi każdemu dokuczyć i to się może czasami przenosić we wpisach), ale tacy bardzo źli to nie jesteśmy. Działaj skutecznie i szerokości dla Ciebie. 😀

    #162138 Reply
    pif1
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 40
    • Postów: 44

    Dziękuję za radę właśnie o to mi chodziło,a nie żebym zaprowadzał na serwis tak to każdy potrafi.jeszcze raz dziękuję.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Bet&Win 50 - pompa wody magnetyczna.
Twoje informacje:




Back to top button