Kymco Bet&Win 50 – drgania kierownicy i lusterka podczas postoju. Pomocy!

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #165845 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Witam mam pytanie do użytkowników skuterów kymco, kupiłem niedawno używany bet&win50 2005r był używany sporadycznie 6800km przejechane , zrobiłem przegląd w motor-land , wszystko okej wymienili tylko pompę wody, bo nie była szczelna, a tak wszystko sprawne, moje pytanie czemu lusterka oraz osłona drgających przy postoju, jak jadę to drgań nie ma, zauważyłem tez ze tłumików z tylu prawdopodobnie powoduje drgania skutera. Ktoś coś wie na ten temat. przyspieszenie bez zmian, nie szarpie itp Może to normalne w tym modelu? Obroty jak widać na filmie.

    Film przedstawiający owy problem. Z góry będę wdzięczny!

    #165853 Reply
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    sprężynki sprzęgła do wymiany na ciut twardsze.

    #165858 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    To 2T i takie drgania to normalka na wolnych obrotach.

    #165860 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Tak jak myślałem, 2T taki ich urok, ale nie przeszkadza mi to jakoś, wolałem sie upewnić, czy wszystko okej. Dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam!

    #165864 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 490Postów:

    jakie drgania to norma?
    *wolne* obroty skutera to jakieś 1700-2200obr. Przy tej prędkości obrotowej w zasadzie nie ma prawa być drgań- chyba że ma za niskie wolne.

    Drgać to może junak M06 co jest jednocylindrowym 4T sprzed 50 lat co ma wolne na poziomie 300-350 obr min.
    Ten to drgał aż się laski gotowały jak na wibratorze.

    #165931 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Wombat trochę nie rozuniem, czyli mam się tym przejmować, czy to normalne, nie mam zbyt wysokich obrotów na postoju, ogólnie skuter zrywny, był w serwisie i nic nie mówili, tylko miałem wyciek z pompy wody delikatny i wymienili na nowa. Mam jeszcze jedno pytanie czasem nie odpala jak jest zimny ze starter, musz mu trochę gazu dodać i nie ma problemu, odpali, czy filtr paliwa wymienić? w serwisie nie wymienili. Z kopa pali również, tyle że też trzeba trochę gazu dodać.

    #165932 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Akumulator kupowałem niedawno nowy, 3Ah.

    #165933 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 490Postów:

    a ile masz tych wolnych obrotów? to powinno dobijać 2000.Wtedy już jest za duża czestotliwość na drgania.
    Ale jeżeli przy takiej prędkości sa drgania to jest cos nie tak

    #165934 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Jeśli mam 2tys to są drgania ale od ruszania, już wyżej ich nie ma, jak jadę również nie ma, tylko takie lekkie jak stoję. Jeśli w serwisie mi nic nie mówili(mktor-land) to chyba nic się nie dzieje. Sam juz nie wiem…

    #165936 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Mi wiruje od wydechu, może jego czas dobiega końca?

    #165939 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

    Przy takim przebiegu jak piszesz to ten wydech jest dopiero co wypalony,spokojnie do tych 30000km wytrzymuje.

    #165947 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Hmmm…mam jeszcze pytanie ostatnie, chodzi o zapalenie, jak chce odpalić ze startera to musze mu podróżować rolgazem kilka razy i odpala, jak tego nie zrobię to nie za każdym razem, czy możliwe ze filtr paliwa jest zapchany, nie był wymieniany od nowości raczej, a słyszałem ze co 5_6tys się wymienia. Co o tym sądzicie?

    #165968 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    http://youtu.be/dvbyyiIAOXQ
    Załączam film, problem pojawił sie niedawno, jak jeżdzę to potem normalnie są obroty jak odpale to tak chodzi, był w serwisie kymco, czy mogę domagać sie, żeby to jeszcze raz wyregulowali?

    #165975 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    Witam Kolego, jestem świeżym użytkownikiem B&W, ale parę jego drobnych narowów już zidentyfikowałem. W Twoim przypadku moim zdaniem masz zbyt niskie wolne obroty. Jeżeli na filmie zapalałeś zimny silnik, to tak jakby ssanie nie działało. Doczytałem się, że ssanie automatyczne jest oparte o element bimetaliczny, czyli reaguje na temperaturę. To wyjaśniło mi dlaczego niekiedy zimny, ale stojący na słońcu skuter trudniej odpala i trzeba mu pomagać gazem. Jeżeli u Ciebie jest tak na zimno, to wygląda to na słabo działające automatyczne ssanie. Sądzę, że śmiało możesz skonsultować to z serwisem. Pozdrawiam

    #165978 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    To było na ciepłym, przejechalem wcześniej jakieś 5km, pytanie do Ciebie czy tobie też wibruje na kierownicy, lusterka jak jest na postoju?

    #165979 Reply
    kacisonfire
    Użytkownik
    • 2
    • 16Postów:

    Jak mam zimny to ssanie załącza, potem już spadaj obroty, obroty są jak na filmie, czasem jak jadę i stoję na światłach to są wyżej i się utrzymują, to się pojawia jak juz zgasze silnik i zapale to wręcz na takie jak widać na filmie. Silnik nie gaśnie.

    #165985 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • 2 876Postów:

    To jest tak, że im mniejsze obroty, tym większe drgania. Ja dodatkowo zainstalowałem szybę, więc jeszcze ona dostaje wibracji, ale sądzę, że to z powodu zbyt niskich wolnych obrotów. Na Twoim filmie są zdecydowanie za niskie – około 1000 obrotów. Myślę, że pomiędzy 1,5 a 2k drgania powinny zanikać. Nie przejmowałbym się tym zbytnio. Wygląda jednak, że gaźnika w serwisie nie wyregulowali idealnie.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Bet&Win 50 – drgania kierownicy i lusterka podczas postoju. Pomocy!
Twoje informacje:




Back to top button