Kymco bet&win 50 2t – opinie użytkowników

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Kymco bet&win 50 2t – opinie użytkowników

Tagi: 

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Druid Druid 4 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #183181
    Zdjęcie profilowe Padalec
    Padalec
    Użytkownik
    • Postów: 886

    Proszę o subiektywne wypowiedzi użytkowników 🙂

    #183193
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Ale tak konkretnie, to o co Ci chodzi?

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #183240
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 728

    zbliżony gabarytami i masą do junaka 607, tu oba

    mało użytkowałem (z 60km) ale z moich obserwacji:
    – wygodna kanapa ale mniej miejsca na wyciągnięcie nóg
    – siedzi się dość wysoko
    – tylny hamulec szału nie robi
    – światło przednie szału nie robi
    – to kloc, tą masę czuć przyspieszając i hamując za to ładnie siedzi na asfalcie
    żeby go łamać na winklach potrzeba dobrych opon
    – prędkość odblokowanego około 75-80m/h licznikowe i mam wrażenie że spalanie wtedy sie zbliża w okolice 5 litrów (przy zero-jedynkowym traktowaniu gazu) ale długo się zbiera do tych 75km/h.
    – bardzo mało wibracji z silnika (w ostatnich sztukach z 2012 które miały silniki by honda nie by kymco)
    – manetki dobrze leżą w rekach i skręca tam gdzie chcesz. Ogólnie bardzo zwarta konstrukcja, sztywna. Choć kloc.
    – podłoga nie jest płaska wiec sobie mało na niej przewieziesz

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #183265
    Zdjęcie profilowe Padalec
    Padalec
    Użytkownik
    • Postów: 886

    Dzięki miśku – jak zawsze zwiężle i konkretnie
    Ciekaw jestem jak jak pod względem eksploatacji wygląda bet&win – bo ogólnie ludziska sobie chwalą

    #183267
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    OK. Miałem roczną przygodę z Beduinem. W tym czasie przeturlałem blisko 4k km. Zero problemów technicznych. Zazwyczaj odpala od pierwszego strzału, niekiedy potrzebne lekkie odkręcenie manetki.
    Skorupa – w miarę estetyczna. Moim zdaniem nieprzemyślane jest obustronne wcięcie bryły owiewki skutera z przodu, akurat na wysokości kolan. Latem to nie przeszkadza, zimą aż się prosi o użycie motokoca, zwłaszcza – że reklamowany nawiew na kolana ma sens tylko z motokocem. Błędem konstrukcyjnym jest też boczna nóżka, zaopatrzona w sprężynę. Składa się zbyt łatwo i mnie złożyła się raz, jak skuter stał na podjęździe do garażu. Przy tym nóżka nie posiada dodatkowego wyłącznika zapłonu. Kanapa stosunkowo duża, ale jak na mnie to i tak zbyt mała (182cm/110kg). Pasażer ma dość wygodną pozycję. Duży schowek mieszczący mój sporych rozmiarów kask szczękowy i parę drobiazgów. Dość dobre lusterka wsteczne z niezłą widocznością.
    Silnik – kompletnie bez uwag. Lałem i jeździłem i ani razu nie zawiódł. Pracuje równo. Wombat ma rację z tym zbieraniem, ale to jedna z większych maszyn, z wagą ponad 120kg. Przy 50- 60km idzie wzorowo. Na nowym pasku, na płaskim terenie rozpędzał się do 75km/h (GPS). Teraz dochodzi do 72-73km/h. Z pasażerem do 68km/h. Zużycie paliwa to około 3,5l na trasie, do 4,5l/100km w mieście (0-1) i 4,8l/100km z plecaczkiem. Zużycie oleju to około 1400km/l. Olej syntetyczny.
    Na długich trasach spisywał się bez zarzutu, długimi odcinkami z prędkością 70km/h. Trasę 210km pokonywałem z trzema parominutowymi przerwami w niecałe 4h.
    Wombat pisze o słabym hamulcu tylnym i to prawda. Hamulca bębnowego używałem do spowalniania prędkości. Natomiast bardzo efektywny jest przedni hamulec tarczowy – ostry i nienagannie działający. Światła – do dupy. Trzeba by pokombinować z wydajniejszymi żarówkami…
    O oponach nie będę pisał, bo to chyba słaba strona wszystkich kymkaczy. Szczególnie trzeba uważać na mokrych pasach…
    W sumie – jak nie mógłbym jeździć 125, to nadal bym nim z przyjemnością pomykał… :)))

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #183429
    Zdjęcie profilowe Padalec
    Padalec
    Użytkownik
    • Postów: 886

    Oooo !- ciekawa informacja z tym brakiem wyłącznika zapłonu przy bocznej nóżce – który w sumie jest standardem w większości skuterów.
    Ludziska na necie piszą : że mało awaryjny , że żłopie niesamowicie , że wygodny, że lusterka fajne – ale nikt o tym drobiazgu nie wspominał .
    A jak chłodzenie cieczą się sprawdzało ??? krążą opinię że problemy z szczelnością układu są – trafiają się wadliwe – żle założone uszczelki .
    Jakie ” kapcie ” są zakładane do „beduina” ???

    #183430
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Tak, ta nóżka to w sumie wynalazek, ale staje się groźna w połączeniu ze sprężyną, która ją samoczynnie składa. Najpierw myślałem, że to bardzo wygodne, a potem – po upadku skutera na bok – stwierdziłem, że to idiotyczne…
    Chłodzenie wodą sprawowało się bez zarzutu. Szczególnie w upalne dni na dłuższej trasie pozwala bez obaw kręcić dość długo na wysokich obrotach bez obaw o przegrzanie. Ja na wszelki wypadek stosowałem jeszcze olej syntetyczny, chociaż wiem, że większość korzysta z półsyntetyku…
    Nie pamiętam nazwy opon – nazwa, która nic mi nie mówiła. W sumie nie są tragiczne, ale jak teraz pojeździłem na Michelenach, to dopiero czuć różnicę…
    Z tym żłopaniem, to trzeba wziąć poprawkę na tuning. Ja go tylko odblokowałem i nic nie przerabiałem. Wiem, że tuningowanie jest dość proste i efektywne, ale zwiększa zużycie paliwa… Myślę, że stąd te legendy o żłopaniu…
    I jeszcze, co mnie zdziwiło, na fabrycznym wydechu jest cichszy niż wiele 4T…

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #183431
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 728

    żłopią – bez względu na regulacje.
    to 120-130kg samego skutera, moco zabudowanego, z łapaczem powietrza do układu chłodzenia. To stawia opory jak jedzie a mocy tam nie ma nadmiaru. tego sie nie oszuka.
    A jak go potraktujesz z buta (ręki) mocniej – a chłodzenie do tego zachęca – to potrafi pociągnąć.
    Dodatkowo masa zwielokrotnia pobór paliwa przy drobnych usterkach. tu bez przesady. Są solidne i trwałe ale wieczne nie są i tym bardziej wolne od typowych gaźnikowych przypadłości nie są.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #183434
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    ten sam silnik co w s9,jak zdejmiesz wszystkie blokady,i dasz mu ostro w p to 5l połknie i się nie zakrztusi,akurat na ten silnik narzekać nie można[taka kombinacja hondy xr8 i chinola gy6 za to twardy jak kaczyński:D]

    #183438
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Opony zapewne ma CST, w Vitalce takie miałem i nie były takie złe.

    Router WS 50 2013
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie