Kymco Bet&Win 50 2t LC – brac mocy na gorce, nierownomierne przyspieszenie.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Kymco Bet&Win 50 2t LC – brac mocy na gorce, nierownomierne przyspieszenie.

Ten temat zawiera 68 odpowiedzi, ma 9 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe anonim Anonimowy 3 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 69 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #200211
    Zdjęcie profilowe pawlaqse
    pawlaqse
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Witam . Od wczoraj jestem wzglednie szczesliwym posiadaczem Kymco Bet&Win 50, chlodzenie cieza i grzanie raczek przy malych predkosciach bardzo mi sie podoba. Akumulator trup, ale z kopa pali ladnie, obroty w miare trzyma, przyspieszenie… No wlasnie. Slyszalem, ze wal ma nowy, ze nowy pasek jakis lepszy i temu musi sie rozgrzac zanim bedzie mial „pier******cie”.
    https://www.youtube.com/watch?v=BioipSNktXk&feature=youtu.be zarzucam filmik z przyspieszenia 0-60. start ma ok, wchodzi na obroty i do pewnego momentu ciagnie az do 9k rpm i az mozna sie nie utrzymac. jak dobije do 35kmh (na filmiku jest lekko z gorki) jak jest prosto lub pod gorke, to przy 35kmh cale przyspiesze idzie sobie do atmosfery ze spalinami. Pod gorke to az szarpnie ze mozna przez kierownice wyleciec. Pod gorke zwalnia nawet do 45kmh. Na dlugiej prostej 70kmh zlapie, z gorki 80. Po 35kmh spada do 6,5k rpm i tak do 60, potem ida obroty powoli do gory wraz z predkoscia. Nie wiem co sie dzieje, nie da sie przyspieszyc nie osiagajac absurdalnych obrotow. Nie wiem gdzie moze lezec problem. Od razu mowie : ma 42kkm przebiegu i podobno fabryczny cylinder. smiem w to wierzyc patrzac na niego. Jakies rady?
    Wzialem go gdyz moj poprzedni ulegl awarii i nie mialem kasy inwestowac w niego (wydecj jebl) a to jedyne co dawali mi za niego.

    Był Sym Obrit 50 4T – 8kkm
    Było kilka fiatów Uno, była fiesta, był seicento.
    Był też Pugi 406 1.8 150HP+
    Jest Moto Magnus Caravelle 2t

    #200235
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Tak na moje oko, to masz problem z napędem. Prawdopodobnie jest mocno zużyty, wyrobione talerze wariatora, zrypane sprzęgło.
    Nowy pasek, przy zużytych talerzach może tylko pogarszać sytuację. Nie wiadomo jaki jest stan rolek… Najlepiej byłoby napęd który jest po takim przebiegu po prostu wymienić w całości. No i regulacja…

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #200257
    Zdjęcie profilowe pawlaqse
    pawlaqse
    Użytkownik
    • Postów: 60

    To by się zgadzało. Bo silnik rwie rwie i co nagle przy 35kmh traci 70% mocy? To by było dziwne… Obawiałem się, że coś z silnikiem, ale nie miałby takiego rwania. Pasek podobno „karbowany” mocniejszy, ale obstawiam, że kewlarowy (nie umiem tego pisać). Nie chcę ingerować w silnik, bo mnie nie stać.
    Ale już na zaś : jaki wariator do niego byście polecali? I sprzęgło czy co tam z tyłu jest 😛

    Był Sym Obrit 50 4T – 8kkm
    Było kilka fiatów Uno, była fiesta, był seicento.
    Był też Pugi 406 1.8 150HP+
    Jest Moto Magnus Caravelle 2t

     
    Czytaj
    REKLAMA

    TRIUMPH DOBRY MOTOCYKL W DOBREJ CENIE

    Wybierz swój fabrycznie nowy motocykl Triumph i kup go za okazyjnie niską cenę. Oferta ograniczona. Pozostały ostatnie sztuki z rocznika 2018!
    #200258
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Jeżeli pasek masz kevlarowy, a nie miałeś wymienionych talerzy wariatora na wzmocnione, to pasek je dość szybko zniszczy. Te części muszą pasować do siebie.

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #200259
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 955

    jeżeli jakiś oszo wpakował tam kevlarowy pasek to ten pasek zeżarł ci wariator i/lub korektor.

    ziuuummmm….
    #200331
    Zdjęcie profilowe pawlaqse
    pawlaqse
    Użytkownik
    • Postów: 60

    No ogólnie straszna dziwota z nim, silnik na pewno okej, gdyż jak widać rwie jak popier******, ale przy 35kmh traci moc z szarpnięciem aż. 10tego mam wypłatę, pokuszę się chyba o cały nowy napęd. Jakieś propozycje w rozsądnej cenie? Chcę wymienić wszystko po drodze od wału (nowy jest, więc go ruszać nie będę) do przekładni tylnej (tą też zostawie bo wszystko z nią chyba ok). Po oględzinach ustalę, czy pasek też sobie darować. Problem jest też w tym, że przyśpiesza przy dobrym „wyczuciu” na 8,5-9k rpm do tych 35, następnie spada niżej, ale gdy już nadejdzie górka i do 40-45kmh go zwolni, obroty nie idą w górę tylko w dół, więc cvt odpier**** maniane.

    Był Sym Obrit 50 4T – 8kkm
    Było kilka fiatów Uno, była fiesta, był seicento.
    Był też Pugi 406 1.8 150HP+
    Jest Moto Magnus Caravelle 2t

    #200332
    Zdjęcie profilowe pawlaqse
    pawlaqse
    Użytkownik
    • Postów: 60

    A wczoraj już tak szarpnął przy 35 że uderzyłem klatą w kierownice. Postaram się go wtarabanić na górę i na dniach zdjąć pokrywę, coś powinno to wyjaśnić. Aczkolwiek objawy dają jednoznacznie do zrozumienia co nawala.

    Był Sym Obrit 50 4T – 8kkm
    Było kilka fiatów Uno, była fiesta, był seicento.
    Był też Pugi 406 1.8 150HP+
    Jest Moto Magnus Caravelle 2t

    #200334
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 15 955

    ale szarpie bo staje wał i gaśnie czy szarpie i warczy dalej ?

    ziuuummmm….
    #200335
    Zdjęcie profilowe pawlaqse
    pawlaqse
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Ruszam, sprzęgło sobie tam łapie na 4 tysiącach, łapie do końca, z wyczuciem odkręcam mu do końca, przy 15kmh ma już 6tysięcy, nagle momentalnie (jakbym prowadził automat ale nie cvt tylko wziął z garażu volvo xc60 z automatem) obroty idą równo z przyśpieszeniem, stają na 8,5-9k i przy 35kmh nagle spadają do 6,5-7, całe przyśpieszenie momentalnie się kończy i powoli rozpędza się do (na płaskim) 70kmh ale baaaaardzo powoli, pod górkę spada nieraz do 40kmh, z górki leciałem dzisiaj ponad 90kmh (mocnej bardzo, no ale).

    Był Sym Obrit 50 4T – 8kkm
    Było kilka fiatów Uno, była fiesta, był seicento.
    Był też Pugi 406 1.8 150HP+
    Jest Moto Magnus Caravelle 2t

    #200336
    Zdjęcie profilowe pawlaqse
    pawlaqse
    Użytkownik
    • Postów: 60

    Wyobraź sobie że na jedynce w aucie dajesz gaz do końca i przy 35kmh puszczasz. Dokładnie tak szarpie.

    Był Sym Obrit 50 4T – 8kkm
    Było kilka fiatów Uno, była fiesta, był seicento.
    Był też Pugi 406 1.8 150HP+
    Jest Moto Magnus Caravelle 2t

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 69 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie