po naprawie swojego kymco(koszt ok.1500zl)zostanie mi jakies 500 ktore chciałbym przeznaczyc na przeróbke,co byscie proponowali wymienic I jak by to sie odbilo na osiagi/spalanie
Wymień Cylinder 70ccm , Dysza na większą i jakiś wydech. Ale nie jestem pewien czy w 500zł się zmieścisz. Nie polecałbym tuningować skutera ponieważ to zmiejsza żywotność silnika i może Ci nawet 6l100km spalać. Kolega ma Keeway Matrix 72ccm i mu 6-7l100 spala. Więc odradzam. Mam quantuma 4t odblokowany na seryjnych częściach i spala ok. 2,5-3l100 i osiąga 70kmh. Jeżeli masz 2t to jeszcze. Ale 4t nie opłaca się tuningować. Jeżeli chodzi o osiągi to będą większe ale nie za bardzo.
mam 2t I I tak mi spala w granicach 5l,tłumik I cylinder zmienie pozniej narazie myslalem nad wariatorem rolkami sprzęgłem tylko nie wiem jaka Czesc co daje I o Ile bym podciagnol osiagi
Stary. Jak Ci teraz spala 5l To jak go zduningujesz to może nawet z 10l palić. Wiem co mówie sam tego doświadczyłem
Jak masz 2t to tłumik kupuj.
A co do wypowiedzi GodTGF - Takie są efekty domowego tuningu 4t ! 2t jest prostej budowy, nie to co 4t i każdemu się tak wydaje co za problem ?
Ja mam tuning Kymco 4t na 90ccm, spalanie 3.5l przy jeździe 80-90km/h, od razu widać jak to jest zrobione, że wszystko chodzi tak jak ma chodzić.
Według mnie to wymiana cylindra nie ma sensu.Tak jak Aras pisze najpierw wydech albo coś z napędu (wariator,sprzęgło i dzwon)do za ok. 500zł kupisz to z firmy Naraku
a ile by mi dał taki sportowy tłumik do osiągów/spalania i czy nie musiałbym nic innego zmieniać?
na początek to może jakieś dobre wario np polini high speed evolution czy coś w tym stylu, spalanie pozostanie bez zmian , a przyspieszenie i v max będzie lepsze
radwan962 napisał:
a ile by mi dał taki sportowy tłumik do osiągów/spalania i czy nie musiałbym nic innego zmieniać?
Tłumik daje z 10 kmh(tak mi się wydaje)zmieniać nic nie będziesz musiał oprócz tego że odblokować jak coś to regulacje.