Kymco Agility RS 50 2T wydech Giannelli v2 jaki wariator kupić?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #294743
    kacper2002
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam jak w temacie mam kymco agility rs 50 2t , odblokowany, wydech giannelli v2. W tym momencie v max mam licznikowe ponad 80 – zamyka budzik. Czy jak zmienię wariator na sportowy coś jeszcze z niego wycisnę? Chodzi o v max. Pytanie jakiej firmy wario kupić? Prosiłbym o odpowiedź tylko i wyłącznie użytkowników kymco, bo wiem że w różnych skuterach różne waria różnie chodzą.

    #294744
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    różne waria chodzą tak jak je wyregulujesz. Na malossi multivar, pollini superspeed lub Stage6 Sport Pro sie na pewno nie zawiedziesz.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #294769
    kacper2002
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Dzięki. Czy ktoś jeszcze się wypowie? Może ktoś z forumowiczów ma któryś z tych wariatorów w swoim Kymco w serii jaka regulacja i jak zmieniły się osiągi?

    #294773
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 965

    gościu, przykładów setupów masz w necie cała czapkę. I kompletnie to nie oznacza że u ciebie zadziałają tak samo.
    Grzebiesz sobie na forum SKZ, Mielocha lub po prostu w necie szukając takich tematów/setupów na forach.
    Po takiej lekturze mniej więcej będziesz wiedział na jakich rolkach i w jaki sposób udało sie to innym zestroić tak że są zadowoleni. Nawet nie licz że wszyscy będą mieli taką samą regulacje.
    Ale mniej-więcej bedziesz znał punkt wyjścia do swoich własnych nastaw.
    Jeżeli masz seryjny silnik to najprawdopodobniej jak kupisz dedykowany do swojego skutera zestaw to zamontowany tak jak jest w pudełku zapewne będzie prawie dobrze lub dobrze.
    Natomiast nie zmieniając pojemności na jakiś szalenie widoczny wzrost osiągów nie licz.

    #294774
    kacper2002
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Dzięki jeszcze raz. Nie chcę walić w skuta 1.5czy 2 tys. bo i tak samolotu z tego nie zrobię, a jak po wymianie waria mam zyskać 5km/h to żaden geszeft. Lepiej iść na PIZZE 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button