Kymco Agility City 50 2T na przyspieszenie.

heja,
szukam porady/konfiguracji na mojego kymkacza.
2300 km przebiegu i jednak chyba mi ciut malo mocy. Niby przymierzam sie do prawka, niby chce cos mocniejszego, ale jak znam zycie szybko to nie przejdzie. szczegolnie patrzac na nowe egzaminy.
A mile jest trzymanie 50tki na dzialnosci.
Do rzeczy - nie interesuje mnie 100, 120 czy 180km na h. Chodzi przede wszystkim o to zeby ruszal dynamiczniej, a wlasciwie to nawet lepiej jakby polepszyly sie osiagi w przyspieszeniu np z 20 - bo teraz to straszny mul.
Modyfikacji sam byl nie robil - jest na gwarancji, wiec pewnie w serwisie motor landu od razu czesci bym nabyl - stad uzywane odpadaja.
Idealnie jakby juz ktos to przerobil, ale jesli sa tu spece na sucho to chetnie bym usluszal co mozna za 300-400 a co za 800-900. wiecej cos mi sie wydaje ze nie ma sensu wydawac

dzieki!!

Za 300-400 masz sportowy wariator malossi multivar plus pasek bo te standardowe to długo nie posłużą dokładasz jeszcze 3stówki i masz sportowe sprzęgło i dzwon sprzęgła te standardowe mają beznadziejne okładziny przez co sprzęgło się ślizga i efektem tego jest słaby start po takim tuningu i dobrym zestrojeniu to znaczy dobrze dobrane rolki,sprężyna centralna i sprężynki sprzęgła w 3-5sec i lecisz 60km/h i wzrośnie ci troszke spalanie tak około 2/10 litra

Wymień tylko cylinder i spokojnie Ci wystarczy dynamiki. Z wario nie kombinuj, chyba, że w motor-landzie Ci od razu elegancko zestroją napęd z nowym cylindrem. Wał pod 80-tkę spokojnie wytrzyma.

W kymco super 8 przeszedłem drogę od odblokowania, przez sportowy tłumik, sportowy wariator do cylindra 70cc.

Jeżeli chodzi o przyspieszenie z dołu to dają najwięcej:
1. większy cylinder
2. sportowy wariator

ale nie wiem, jak standard wario by się zachował przy 70cc.
Kymco ma dobre części (w tym paski też).

Generalnie do serii wariatora nie poczujesz bardzo
a cylek to już duża różnica.

Ja mam malossi i nie zmieniałem gaźnika. Dolewam oleju
i nic się nie dzieje. W 70cc przydałby się większy gaźnik,
żeby go nie zatrzeć. W airsalu i hebo to mus.

Dzieki za info.
Ale widze ze nikt nico wydechu. Co wiec z twierdzeniem ze najpierw powinienem od wydechu zaczac??

Dzieki za info.
Ale widze ze nikt nico wydechu. Co wiec z twierdzeniem ze najpierw powinienem od wydechu zaczac??

Ja miałem tecnigasa trek, teoretycznie lepszy od next-r.
Podobnież RS2 kręci wyższe obroty i pod 70cc.

Ze względu na 40 urodziny głupio mi było tak jeździć ze snake'm.
Założyłem leo touring - max moment 7300 obrotów. Jest jeszcze tecnigas silent pro. Przy 70cc pięknie odchodzi przy niedużych
obrotach i mniejszym hałasie.

Te sportowe mają peak między 8500 a 9500 obrotów.

Cylinder warto założyć. Jeżeli seryjny tłumik nie pójdzie
powyżej 8000 obrotów (ok 70-74 kmh na liczniku), to można
założyć touringa lub silent pro, kręcą do 9200 rpm.

Na sportowym nie sprawdzałem,ale na treku przy 50cc nie jechałem
szybciej niż na touringu z 70cc. Poza licznikiem gps 77 kmh.

Naprawdę polecam fajne blogi zagraniczne.

Chyba już angielski wszyscy znają.

http://www.pedparts.co.uk/blog/chinese-2-stroke-moped-tuning-baotian-falcon

70cc ma większy moment i moc, więc musi się lepiej zbierać,
powyżej przykład malossi sport + touringowy tłumik na chińczyku
a poziom aeroxa z porządnym tłumikiem sportowym.

Swego czasu Pan Mieloch opisywał strojenie wariatora
i tuning chińczyka z dołączonymi poszczególnymi wykresami
z hamowni. Prawda jest taka, że trzeba zestroić cały układ
poczynając od filtra i gaźnika, przez rodzaj cylindra, wydech i układ napędowy. Dobrze mieć wszystko w jednej klasie, bo jedna część
high-end'owa rakiety nie zrobi i się nie zgra.

A zamiast rakiety lepiej zrobić
prawko i kupić sobie jakiś skuterek,
teraz już świetne są 300-350 cc.

Chociaż samochodziki z turbo, moment i na prostej złapią.
Ale jest fun.

Ale widzę,że młodzieź się uczy, bo cyferki 1991 czy większe
i sensowne rady. Warto poczytać więcej.