Kymco Agility City 2T – problem z nowym skuterem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco Kymco Agility City 2T – problem z nowym skuterem

Ten temat zawiera 28 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe DooOminO DooOminO 6 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #89600
    Zdjęcie profilowe elpako
    elpako
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Witajcie,

    Ponieważ to mój pierwszy post na forum i wypadałoby się przywitać, witam się, więc „Witajcie” 

    Do tej pory forum czytałem, kilka dni temu kupiłem pierwszy skuter, jest to Kymco Agility City 50 2T MY 2012, przebieg 4km w tym pchałem łącznie z 1,5 km., Jako, że dopiero dziś pogoda nadawała się na wycieczki, postanowiłem ruszyć na pierwszą przejażdżkę, ujechałem 300 m i skuter zgasł, odpaliłem znowu, pochodził na wolnych obrotach po dłuższej chwili zgasł. Dodanie większej ilości gazu skutkowała wzrostem obrotów, ale kiedy spadały to gasł. Generalnie do momentu, kiedy się bardziej nie rozgrzał i jechał na ssaniu to jechał, po rozgrzaniu gorzej.
    Ponieważ naczytałem się o docieraniu, silnik zalany jest mineralnym motulem do 2t, dodatkowo trochę dolane do samego baku, spaliny niebieskie wiec wygląda, ze olej się pali i mam nadzieje, ze smarowania nie zabrakło, paliwo świeżutkie. Macie pomysł, co może być nie tak? Nie mam za bardzo ochoty jechać do serwisu (około 15 km) ale i nie mam ochoty grzebać tam za bardzo, jest coś łatwego co mogę sam sprawdzić? Na moje oko jakby go zalewało, niewyregulowany gaźnik?
    Jeśli już miałbym jechać do serwisu, kto zapłaci za transport? Z tego, co znalazłem w Internecie, płaci serwis, a właściwie producent, macie jakieś z tym doświadczenia?

    Druga sprawa, która mnie zainteresowała, to kapiący olej , stojąc na podnóżku zauważyłem, ze olej miarowo sobie kapie z pewnej rurki (na zdjęciu) rurka wygląda jakby była do tego stworzona – skierowana w dol z dodatkowym uchwytem. Chciałem się upewnić, że tak być powinno.

    Uploaded with ImageShack.us

    #89605
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    A sprawdzales juz v max? manetka byla non stop max?

    .. Bez polskich znak’o’w .
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Zimowy przegląd w ASO Honda do 25% taniej

    Nie czekaj w kolejce na serwis wiosną. Skorzystaj z zimowego przeglądu w ASO Honda i zyskaj do 25% na olej, części i serwis.W akcji biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Honda. Umów się na wizytę u lokalnego dealera pomiędzy 14 października, a 21 grudnia 2019.
    #89606
    Zdjęcie profilowe elpako
    elpako
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Manetka nie wiem czy przekroczyla polowe, kiedy jeszcze jechal normlnie i byl xhlodny silnik jechalem 20 km/h przez pol minuty, mialem zamiar docierac silnik w zadnym razie nie katowac

    #89608
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Czegoś tu nie rozumiem. przecież jak kupiłeś nowy skuter z salonu, to musiałeś go mieć po przeglądzie zerowym. Tzn, że musiał być zalany płynami eksploatacyjnymi, olejami, powinien być wyregulowany przez serwis, zalany naładowany i zamontowany akumulator. Inaczej nie miałeś prawa ruszać tego skutera! Jak ktoś mógł Ci sprzedać taki skuter bez takiego przeglądu?! Sam nalewałeś oleje do nowego skutera? Wiesz co i do czego dokładnie wlałeś? Przecież olej 2T wlewa się do dozownika, a nie do silnika!!! Może ten olej wlałeś do przekładni? Nie rozumiem Twojego przypadku…

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #89609
    Zdjęcie profilowe elpako
    elpako
    Użytkownik
    • Postów: 11

    No dobrze, to raz jeszcze.

    Skuter nowy, z salonu, teoretycznie po przegladzie zerowym, ale po chwili – kiedy jeszcze w garazu stal sobie na wolnych na podnozku (dzialalo ssanie, kolo dosc szybko sie krecilo) zaswiecila sie lampka od oleju – tu moj blad powinienem odrazu sprawdzic czy jest olej, ale zaufalem serwisowi, paliwa bylo tyle, ze wskazowka lezala, ale ze do stacji mam doslownie kilometr, wiec mialem nadzieje ze dojade – tam tez sie chcialem udac. Kiedy zapalila sie lampka od oleju zgasilem skuter, wsiadlem w samochod i pojechalem po olej i paliwo, wrocilem, zalalem, odpalilem, postal jeszcze troche na wolnych na podnozku i pojechalem. Czytalem w kilku miejscach, ze podczas docierania szczegolnie na samym poczatku aby wzbogacic mieszanke dolac setke oleju do baku wiem co wlalem i gdzie.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #89610
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    Jazda bez oleju, dobry pomysl, mogl sie zatrzec.

    .. Bez polskich znak’o’w .
    #89612
    Zdjęcie profilowe benekpe
    benekpe
    Użytkownik
    • Postów: 1 620

    Cytat:
    „Ponieważ naczytałem się o docieraniu, silnik zalany jest mineralnym motulem do 2t, dodatkowo trochę dolane do samego baku” – to są Twoje sowa! Kto więc i co dokładnie zalewał tym olejem? Skąd pewność, że to Motul 2T? Ile dokładnie zostało dolane do baku oleju? Sam pisałeś, że była już rezerwa… Kto dolewał do tego baku oleju? Jakoś nie jasno opisujesz całą tą sytuację. Przejechałeś 2km nowym skuterem. Skuter był po przeglądzie zerowym. Wlany został olej Motul 2T, w baku była rezerwa. Do baku nalany został ten sam olej. Po 2km, zapala się lampa oleju. Przez rurkę przelewową wycieka olej.
    Czy ja dobrze zrozumiałem Twoje wypowiedzi?
    A może było tak, że dojechałeś do domu z salonu, zaświeciła Ci się kontrolka oleju, zobaczyłeś że jest rezerwa, więc pojechałeś po paliwo i olej. Zalałeś bak paliwem, dolałeś oleju do dozownika i trochę do baku… tak było? Potem pojechałeś i miałeś te problemy? Czy już w drodze z salonu do domu?

    Keeway Hurricane – Keeway Matrix – Kymco Nexxon 80 – Honda CBF125 – Suzuki Bandit 600 – Honda Transalp 650

    http://motosilesia.com.pl/

    #89615
    Zdjęcie profilowe dychul
    dychul
    Użytkownik
    • Postów: 971

    Miejmy nadzieję, że nie zatarł się. Sam wspomniałeś, że dałeś trochę oleju do zbiornika. Sprawdź olej w dozowniku. Jeśli będzie spróbuj odpalić. Jeśli skuter nie da się odpalić to mimo odległości wracja z nim do warsztatu. Jakby nie było wywaliłeś kupę grosza. W psim obowiązku sprzedawcy jest wykonać przegląd zerowy i wydać tobie sprawny skuter.

    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/35595] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/35595/icon3.png[/IMG][/URL]
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/35599] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/35599/icon3.png[/IMG][/URL]
    [URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/61978] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/61978/icon3.png[/IMG][/URL]
    #89616
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    na twoim miejscu udałbym się do serwisu 😉

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #89618
    Zdjęcie profilowe elpako
    elpako
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Kto więc i co dokładnie zalewał tym olejem? – ja

    Skąd pewność, że to Motul 2T? – bo tak jest na etykiecie, kupilem go na stacji shell

    Ile dokładnie zostało dolane do baku oleju? – nie wiecej jak 100 ml

    Sam pisałeś, że była już rezerwa… – rezerwa paliwa, kontrolka oleju zaplila sie kilka chwile po uruchomieniu

    Kto dolewał do tego baku oleju? – ja, po tym jak zapalila sie lampka, pojechalem, dokupilem, dolalem

    Podejrzewam, ze skuter zostal zalany w minimalnych ilosciach paliwem i olejem do przegladu zerowego, dlatego kiedy chcialem ruszyc, to wszystko sie zaraz pokonczylo, albo go prawie nie bylo

    dodaniu malej ilsoci oleju do baku to nie zbrodnia, mowi o tym wiele artykulow

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 29 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie