Kymco Agility City 2t – prędkość

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #163358 Reply
    Andy
    Użytkownik
    • 2
    • 18Postów:

    Witam
    Chciałem zapytać czy skuter ma właściwe osiągi. Mianowicie przejechałem już 1100 km, a więc chyba już go dotarłem. Od przebiegu 100km został odblokowany (dysza z 70 na 82, zaspawana kiszka w wydechu, oraz zdjęta tuleja z wario). Jeźdzę od początku na Mobil 2t – półsyntetyk. Silnik starałem się dotrzeć na zmiennych obrotach, nie przekraczając wszakże 45-50 km/h, a do pierwszych 300 km jeździłem 35-45 km/h. Docierany był w temperaturach od +5 do +15 stopni.
    Skuter obecnie osiąga na prostej 60 km/h, sprawdzone z dwoma gps-ami. Oczywiście przy małej górce pojedzie i 65 a nawet 70 km/h, jednak na prostej tylko 60. Zbyt ciężki nie jestem – 77kg. Zaznaczę, że przyspieszenie najlepsze jest pomiędzy 45-55 km/h. Powyżej 55 pomimo, że zostaje na manetce tak z 30% jeszcze do odkręcenia, to reakcja na dodawanie gazu jest praktycznie żadna (gaźnik oryginał).
    Ostatnio zmieniłem dyszę na 90 jednak powróciłem szybko do starej 82, gdyż na większej dyszy był jeszcze wolniejszy.
    Teraz pytanie, czy ta max. prędkość to norma w tym modelu, czy można na serii wykszesać z niego te z 6-7 km/h więcej – to by już mnie zadowoliło. Obecnie jeżdżę z prędkościami ok.50 km/h. Skuter spala wówczas równo 2,5 l na setkę. Jest więc dosyć ekonomiczny, ale czy mógłby być szybszy?
    pozdrawiam i liczę na odzew.

    #163558 Reply
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • 358Postów:

    City to dość duży i ciężki skuter. Wydaje mi się, że wszystko się zgadza i raczej seryjny więcej nie pójdzie. Przychodzą mi do głowy ewentualnie 2 rzeczy. Bardzo mało pali jak na 2t, to daje do myślenia.
    Ja bym obstawiał albo moduł, albo króciec dolotowy. Króciec warto sprawdzić, czy nie ma sztucznie zwężonego przelotu.
    Jednak jeśli pali mało, to musi kręcić niskie obroty(wiem, że nie masz obrotomierza), więc może warto przyjrzeć się modułowi. Wiem, że są w sprzedaży moduły odblokowane, więc seryjny mogę się założyć jest zablokowany.
    Jeśli króciec nie jest wąskim gardłem stawiałbym na moduł. Jeśli chcesz zwiększyć prędkość o kilka km/h to radził bym Ci lekki tuning, czyli moduł plus jakiś sensowny wydech. Spalanie trochę wzrośnie, dynamika się poprawi, prędkość też. Twój silnik ma w serii 5KM, więc powinien rozbujać taki skuter do około 70km/h.
    Sprawdź jeszcze, czy rura doprowadzająca powietrze do filtra powietrza nie jest pognieciona – tak na wszelki wypadek.

    #171664 Reply
    Tomasz Rybicki
    Użytkownik
    • 6
    • 36Postów:

    Dodam Coś od siebie, moj starszy brat ma nim przejechane ponad 1600km, i po odcieciu tej rurki przy wydechu i zaspawaniu jego skuter ciągnie niesamowicie dobrze, przyspieszenie ma ogromne, sprawdzałem to przy swojej wadze a waże 120kg tęgi zemnie chłop. i aż się zdziwiłem, pali jakieś 3l na 100 chociaz raz nim jechałem w trasie bocznymi ulicami to przy predkości 60-70 do której rozpędzał się na kilku metrach spalił nawet żekłbym 4l wachy, wiem że tankowałem do pełna zrobiłęm 138km i zatankowałem znowu z 4litry na stacji.

    Brat nie ma żadnych przeróbek w nim w sensie cylinder sportowy wydech nic, jedynie zdjęte 2 ograniczniki. Skuter jest genialny ma moc i to dużą w zapasie. Ja planuje jedyne co zrobić w przyszłości ze swoim city to dać 70cc cylinder i ustawić ogranicznik na 60km, bo wiecej mi nie trzeba, ale gdyby jeszcze miał wieksze przyspieszenie. to by była bajka. Ja swoim aktualnie mam 360km, i jest super.

    #171672 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Właśnie – moduł. W Kymco jest blokowany bodajże do 9000. A pali mało, bo chłopak nie jeździ v-maxem tylko mniej. Chyba, że źle zrozumiałem.

    #171683 Reply
    Miro
    Użytkownik
    • 3
    • 27Postów:

    Jeśli chodzi o skutery 50cc to duże znaczenie ma ciężar rolek w wariatorze, lżejsze sprawiają, że skuter szybciej przyspiesza i ma mniejszy v-max, cięższe odwrotnie, może być tak, że monter dał rolki o innej wadze (lżejsze)
    Andy faktycznie nie wspomniał czy zmienił zwężkę kolektora na tą odblokowaną, w KYMCO 2T też jest taka blokada.

    #171685 Reply
    Andy
    Użytkownik
    • 2
    • 18Postów:

    Witajcie
    Miro, to tu mi ciekawą rzecz zapodałeś. Faktycznie żadnej zwężki kolektora nie wymieniałem. Gdzie jest ta blokada i jak ona wygląda? Przed gaźnikiem czy na wydechu? Jak ją wyrzucić, zmienić?
    Mój słabo ciągnie pomiędzy 25 – 40 km na godzinę, później i wcześniej już lepiej. Gdy pod górkę mam poniżej 50, to się zmuli do 30km/h, gdyż nie ma siły ciągnąć.Jeśli jednak przykręcę do 60 to jedzie bez problemu.
    Dodam, że mam aktualnie 2200km przejechane i v – max urósł do 65km/h, a przy lekkiej „z górki” to i 72-73 miałem. Spalanie nadal ok 2,5 l na setkę przy jeździe do 50 km/h

    #171708 Reply
    Miro
    Użytkownik
    • 3
    • 27Postów:

    To taki jakby dystans z tworzywa sztucznego pomiędzy gaźnikiem, a cylindrem, ale nie pamiętam dokładnie czy bliżej cylindra czy gaźnika, bo pomiędzy nimi jest też tzw. kolektor dolotowy.
    Tak to wygląda: https://imagizer.imageshack.us/v2/996x331q90/536/QINFIa.png

    #171738 Reply
    Andy
    Użytkownik
    • 2
    • 18Postów:

    Piękne dzięki za objaśnienia. Powiem tak: gdy odblokowywałem skuter sprzedawca-mechanik coś wspomniał jak sobie teraz przypomniałem o braku zwężki w dolocie powietrza. Może być tak, że ten mechanik mnie tylko zbył takim tłumaczeniem. Czy to możliwe, że mój egzemplarz jej nie miał? Zdjął mi tulejkę z waria i zmienił na tę bez progu, zaspawał ślepa kiszkę i zmienił dyszę, jednak zwężki chyba nie było. Stąd moje pytanie Miro do Ciebie, skąd wiesz że city 2t na pewno ją mają?

    #171746 Reply
    Miro
    Użytkownik
    • 3
    • 27Postów:

    Akurat czy City 2T ją ma to nie wiem, ale skoro Bet&Win 2T ją miał oraz tuleja, dysza i ślepa kiszka to skąd ta różnica? Każdy jest omylny i może mechanikowi coś się pokićkało. Żeby być absolutnie pewnym trzeba by samemu to rozkręcić i popatrzeć porównując do zdjęć jakie udostępniłem.

    #171757 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Miro napisał:

    To taki jakby dystans z tworzywa sztucznego pomiędzy gaźnikiem, a cylindrem, ale nie pamiętam dokładnie czy bliżej cylindra czy gaźnika, bo pomiędzy nimi jest też tzw. kolektor dolotowy.
    Tak to wygląda: https://imagizer.imageshack.us/v2/996x331q90/536/QINFIa.png

    A to nie jest przypadkiem między cylindrem a wydechem? Kształt mi tak sugeruje…

    #171762 Reply
    Miro
    Użytkownik
    • 3
    • 27Postów:

    Z całą pewnością nie, poza tym jak już wcześniej pisałem, to jest tworzywo sztuczne (widać też gumowe oringi), a nie metal, więc po cylindrze by się zwęgliło.

    #176395 Reply
    Andy
    Użytkownik
    • 2
    • 18Postów:

    Witajcie
    Teraz mogę napisać, że na pewno w Agility City 2T żadnej zwężki (kryzy) nie ma. Rozebrałem, prześwit za gaźnikiem w stronę cylindra nie jest niczym ograniczony. Żadnego ograniczenia! Ten dystans z tworzywa, jest jak należy, czyli pełen duży otwór o tej samej średnicy co kolektor dolotowy do gaźnika za nim. Jego zadaniem jest więc, tylko ograniczenie nagrzewania się gaźnika od cylindra w czasie jazdy.
    Mój City jest fabryczny, więc istnieje 100% pewność, że ten model takiej blokady nie ma. Podejrzewam, że największym kłopotem w osiągnięciu większej v-max jest tylko fabryczny tłumik (obecnie przy ściągniętych wszystkich blokadach skuter dociąga tak do od 60 do 65 km/h w zależności od warunków drogowych). Ogólnie jest to spoko motorower. Jedyną poważniejszą wadą jaką po dotychczasowej eksploatacji zauważyłem to jego beznadziejnie twarde zawieszenie, które odbiera większość przyjemności z jazdy. Jak ktoś chce mieć zdrowy kręgosłup to odradzam zakup tego „drogowego skoczka”. Jak ktoś lubi poskakać, to jak najbardziej można sobie go sprawić.

    #176401 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    A nie masz czasem blokady na tulejce vario?W linku, kymco też je stosowało.
    http://www.skuterowo.com/forums/topic/tuleja-na-wariatorze-4tzipp-quantum-classic

    #176473 Reply
    Andy
    Użytkownik
    • 2
    • 18Postów:

    Jasne, że nie mam. Tulejka, dysza w gaźniku i ślepa kiszka poszły pierwsze na odstrzał.

    #176500 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    No to została tylko wymiana komina i zdjęcie blokady obrotów(wymiana modułu) tu masz co nieco opisane z innego forum.
    http://forum.mieloch.pl/odblokowany-modul-do-agility-rs-super-8-t53399.html

    #176549 Reply
    malfeusz
    Użytkownik
    • 13
    • 88Postów:

    ja mam pod poł roku ten skuter, po zdjęciu blokad chyba wszystkich, leci 70 no 60 z laski rozpędza się do 70 🙂 chociaż nie wiem czy wszystkie blokady zostały zdjęte, te nad wydechem leci jakiś przwód do skrzyneczki i w dół do wydechu lub silnika, nie wiem co to niby jest. Ja teraz w nim zamontowałem wydech LeoVince Touring, to zamykam licznik w 30 sekund, dodam że wario zmieniony został na multivar malossi i centralna. Ja i tak jeżdżę z predkościa 60 po mieście, nie kiedy poza miastem pojade te 70-80, ku memu zdziwieniu licznik nie przekłamuje nawet o 1km/h, albo mam nie sprawne nawigacje, ja osobiscie do zawieszenia, nic nie mam zalezy kto jakie ma upodobania zawieszenie zawsze można wymienic na droższe od skutera. Mnie bardzo drażnią plastiki czołowy plastik na postoju stuka non stop, podłożyłem chyba wszędzie podkładki i dalej coś [email protected]#$ stuka. Ja mam jeszcze zamocowane handbary.

    #176554 Reply
    trapez
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    witam tez posiadam agility city 50 2t mam pytanie czy dobry wydech naprawde poprawi duzo osiagi?????,ja mam seryjny odcieta tylko rurka pozatym zmieniona tulejka i dyszka paliwa jedzie na prostej 60-65km a drugie pytanie to na jakim oleju jezdzicie ????

    #176555 Reply
    trapez
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    witam tez posiadam agility city 50 2t mam pytanie czy dobry wydech naprawde poprawi duzo osiagi?????,ja mam seryjny odcieta tylko rurka pozatym zmieniona tulejka i dyszka paliwa jedzie na prostej 60-65km a drugie pytanie to na jakim oleju jezdzicie ????

    #176567 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    zdefiniuj staranniej „dużo poprawi”.Wg mnie to poprawi „trochę”.

    #176570 Reply
    trapez
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    w tej chwili na prostej wyciagne 65km ale pod gorke szybko go muli moje pytanie jaki wydech i o ile poprawi osiagi mojego agility city50 2t???

    #176588 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    O chłopie wydech to od jelcza 100koni jebnięcie jak koń z 4 kopyt a olej to do frytek do do pączków jest za słaby i śmierdzi trupem:D ciężko samemu poszukać dedykowany wydech do swojego moto Google nie boli.

    #176592 Reply
    trapez
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    nie rozumię twojego wpisu snajper, albo pisz jak czlowiek albo nie pisz wogole,jezeli wydaje ci sie ze jestes elokwetny i zabawny to sie mylisz,w kabarecie nie masz szans,a jak ci mama robi pączki ze starego i zuzytego oleju to sie nie dziw ze ci trupem smierdzi

    #176629 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    Nie spinaj się a i od mojej mamci to sam wiesz co nie będę się wyrażał,a wydech synku to tańszy 1 lepszy 2
    http://shop.mieloch.pl/wydech-tecnigas-q-tre,pZ049757.bhtml
    http://shop.mieloch.pl/wydech-leovince-tt-e,pZ037323.bhtml

    #176634 Reply
    trapez
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    no i nie mozna bylo od razu tak tato??? dzieki. myśle ze kupie ten drugi.pozdrawiam

    #176638 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    Jak masz więcej kaski to ten jest najlepszy ale to już inna półka cenowa
    http://shop.mieloch.pl/wydech-stage6-pro-replica-chrom,pZ009174.bhtml

    #176642 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    ale to wygar do wyczynowego cylindra na 12000 obrotów. W seryjnym to raczej bez sensu.

    #176645 Reply
    trapez
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    patrząc na te wydechy co mi podaliście mam pytanie czy te dwa co podał snajper nie będą szybko rdze łapać??? bo ten trzeci wygląda jakby miał lepsze pokrycie,ja tam się nie znam za bardzo i teraz jestem w kropce. może napisze czego oczekuje a wy panowie pomożecie w doborze odpowiedniego wydechu. zależy mi aby nie byl glośny,bardziej basowy odgłos żeby nie drażnil ucha.dobrze wykonany,chodzi mi o pokrycie no i najważniejsze te lepsze osiągi niż na seryjnym wydechu.cena tak do 400zł. da sie cos wyszukać czy bujam w obłokach????

    #176647 Reply
    trapez
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    a co myslicie o tym leovince tournig do kymco agility city 50 2t???

    #176662 Reply
    snajper061
    Użytkownik
    • 2
    • 691Postów:

    Kolego jak się bawić to sie bawić drzwi wyjeba.. okno wstawić 😀 Ok teraz bez jaj ale ja bym założył s6 pro,gar 70 minimum i gazior min.19mm wydechy wedle wytycznych u dołu
    http://shop.mieloch.pl/wydech-giannelli-go-e,pZ049382.bhtml
    http://shop.mieloch.pl/wydech-tecnigas-silent-pro-e,pZ023734.bhtml
    http://shop.mieloch.pl/wydech-yasuni-eco-e,pZ050828.bhtml

    #176664 Reply
    trapez
    Użytkownik
    • 2
    • 32Postów:

    ja ze skuterem to mam do czynienia pierwszy raz,kupilem do jazdy do pracy w cieplejsze dni,nie znam sie,ok w takim razie ktory ty bys zakupi wydech konkretnie

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Agility City 2t – prędkość
Twoje informacje:




Back to top button