Kymco Agility City 125 4T brak prądu

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #667487 Reply
    Dino1973
    Uczestnik
    • 4
    • 14Postów:

    Witam.
    Od początku miałem problem z tym skuterem KAC 125 4tbo nie działało tylne światło pozycyjne jedynie „stop” Skuter kupiony wysyłkowo ale dziwi mnie że sprzedawca nie sprawdził przy przeglądzie przed sprzedażowym. Oddałem do serwisu w Gorzowie na gwarancji i zrobiono mi to światło przy okazji 1 przeglądu. Pojechałem do domu i skuter stał 2 dni w garażu. Wczoraj chciałem z synem udać się na przejażdżkę poszedłem więc do garażu odpaliłem (wskaźnik paliwa stał w miejscu) i dojechałem pod klatkę po syna. Wyłączyłem silnik syn ubrał kask chcę uruchomić skuter przekręcam kluczyk zaświeciło się podświetlenie licznika naciskam starter i zgasło nawet silnik nie drgnął. Ponownie zrobiłem to samo i zgasło. Potem to już nic się nie zaświeciło. Macie jakieś sugestie co to może być? Pewnie wiele możliwości ale może ktoś miał taki przypadek i poradzi jak samemu naprawić może błahostka?
    Inaczej czeka mnie pchanie skutera do serwisu z 5km uff nie mam assistance 🙁

    Jeszcze takie pytanie czy ten skuter ma nóżkę „kopniaka” do odpalania? To pierwszy jaki kupiłem i nie mogę znaleźć bo nic nie wystaje?
    Czy jest sposób by go uruchomić żeby tyle nie pchać?

    Dziękuję gdyby ktoś mi pomógł. Pozdrawiam serdecznie.

    #667490 Reply
    Dino1973
    Uczestnik
    • 4
    • 14Postów:

    Tam z tym tylnym światłem okazało się że fabrycznie pin na kostce czy styk był wygięty.

    #667493 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    akumulator ci mogł pasc, zwarcie w rozruszniku..itd.
    ale jeżeli padł to może nie masz ładowania i dlatego zdechł.

    #667495 Reply
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • 195Postów:

    Ooo, faktycznie, nie ma kopniaka. 🙁 https://m.youtube.com/watch?v=iq6mh06ow3Y Fajnie! Możliwość montażu takowego jednak istnieje. Dodatkowy koszt, ale można. To przecież zmodyfikowany na ^nową modłę^… GY6 125. * Sprawdź stan akumulatora: napięcie na zaciskach oraz poziom elektolitu, jeżeli masz kwasowy (umiejętnie podważyć i wyciągnąć tzw. zintegrowany korek), popatrzeć czy płyty akumulatora są zalane na te minimum 1…3 milimetry tuż powyżej. Różnie z tym bywa, bo ludzie nie umieją często, prawidłowo zalewać takich akumulatorów. Nawet serwisanty. 🙁 Jeżeli aku będzie oki, sprawdź poprawność mocowania klem na nim oraz punkt mocowania masy na silniku. Działaj skutecznie. 🙂

    #667497 Reply
    Dino1973
    Uczestnik
    • 4
    • 14Postów:

    Ten mój chćiaż nowy to 2017r. A drogi jest montaż tego kopniaka? Dobrze gdyby był gdyby ręczny padł. Może faktycznie akumulator bo skuter choć nowy to 2017r. Muszę zobaczyć też te klemy i gdzie ta masa się znajduje uff Dzięki chłopaki za podpowiedzi.

    #667588 Reply
    Dino1973
    Uczestnik
    • 4
    • 14Postów:

    Ten punkt mocowania masy na silniku jak wygląda? Niestety nie znam si~. Czy jak padło ładowanie akumulatora i się wyładował to już się nie nadaje?

    #667590 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    akumulatory bardzo „nie lubiejo” głebokiego rozładowania – tzn uznaje sie za takie jak napięcie spadnie poniżej 10-9V.
    Bardzo dzielnie znoszą to akumulatory YUASA i EXIDE – do 4-6V można zajść kilka razy i potem żyją w dobrej kondycji.
    A tanie akumulatory potrafią stracić parametry po jednym takim numerze.

    Masa to taki kabel z ujemnej klemy akumulatora do bloku silnika i/lub ramy. Może ich być kilka w kilka miesc. Najcześciej masy mają kolor zielony w chińczykach i chińczykopodobnych.

    #667594 Reply
    ZOW
    Uczestnik
    • 0
    • 195Postów:

    Uuu, to będzie… dość długi wątek. Chłopie, widać, że zaczynasz z tym tematem niemal od zera. Masz zatem dużo wiedzy do przyswojenia ku sobie. Grunt, abyś to kolejno sobie ogarniał. Kroczek tu, kroczek tam. Fajnie zatem jest. Po gwoździu jest z tym fest. Figo fago i lumbago. 😉

    #667595 Reply
    Dino1973
    Uczestnik
    • 4
    • 14Postów:

    Masz rację jest co przyswoić. Do tej pory nauczyłem się wymienić żarówkę z tyłu no i wyjmować akumulator. Ale stał się cód i udało się odpalić skuter. Odkręciłem klemy na moment i potem dokręciłem. Poruszałem i poukładałem kable i…jest prąd 😁 Fajnie bo mam małą satysfakcję. Dzięki chłopaki za sugestie. Teraz muszę nauczyć się wymiany żarówek z przodu bo może się przydać na trasie. Pomału postaram się jak najwięcej nauczyć. Pozdrawiam

    #667614 Reply
    Dino1973
    Uczestnik
    • 4
    • 14Postów:

    Nie chcę zakładać nowego tematu więc dopytam tu. Jaką dobrą ładowarkę i akumulator polecilibyście do mojego kymco agility city 125? Jak często podładowywać tą ładowarką?

    #667618 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 484Postów:

    jak jeździsz czesto to wcale. kup ładowarke procesorową taka jaka jest w lidlu i z głowy

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Agility City 125 4T brak prądu
Twoje informacje:




Back to top button