Kymco Agility City 125 16+

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco Kymco Agility City 125 16+

Ten temat zawiera 88 odpowiedzi, ma 17 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Zeneku Zeneku 1 lat, 5 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 89 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #300586
    Zdjęcie profilowe Zeneku
    Zeneku
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Cześć. Mam model 16+ i zrobiłem nim 650 km. Może ktoś ma taki model, ile to wam wyciąga bo do 80 rozpędza się szybciutko, potem na prostej ciut ponad 90.Czy macie tak samo?

    Zenek
    #300590
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 666

    Miałem zwykłego KACa 125, do 100 licznikowych szedł bez problemu, ale max. leciał 108. Jest tu kolega z +16. Evert…?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #300599
    Zdjęcie profilowe Zeneku
    Zeneku
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Nie wiem właśnie czy ten model 16+ tak ma czy to kwestia dotarcia silnika. Ponad licznikowe 90 trudno go rozpędzić. Może ktoś ma ten sam model i się wypowie.

    Zenek
    #300602
    Zdjęcie profilowe paci
    paci
    Moderator
    • Postów: 5 737

    Zweryfikować musisz te wskazania licznika z GPS może wskazuje dobrze a może zaniża

    #301223
    Zdjęcie profilowe Zeneku
    Zeneku
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Witam. Dziś zrobiłem rundkę moim skuterem i sprawdziłem jak to rzeczywiście jest z tymi prędkościami. Okazuje się że licznik pokazuje trochę za wysokie wartości. Przy licznikowych 95 faktyczna prędkość to 88km/h i tyle przy mojej wadze 90 kg na prostej jedzie ten skuter. Podejrzewam że raczej jest to max dla seryjnego silnika 125 tego typu. Nie chcę na razie zbytnio forsować silnika bo to dopiero 650 km przebiegu ale może ktoś ma kymco 125 i napisze czy sprawdzał podobnie ile jedzie jego skuter.

    Zenek
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #301725

    Lukas Rush
    Użytkownik
    • Postów: 46

    mam zwykłe AC 125 i seryjnie jest straszna lipa szczególnie dla wysokich i ciężkich u mnie 188cm i ponad 100kg licznik zawyża od 5 do 8 km/h w zależności od prędkości generalnie im wyżej tym więcej, seryjnie nie byłem w stanie jechać szybciej niż 80-85 GPS nawet z górki dużo zmienił wariator naraku! Generalnie to tani transport na miasto nie nadaje się do wyjazdów bez ingerencji w siedzisko, po 7k jest coraz gorzej z siedzeniem. Seryjne opony bardzo kiepskie tylko na miasto i trzeba uważać jak jest mokro.
    16+ niewiele się różni przynajmniej z tego co słyszałem w serwisie.
    Próbuję znaleźć przełożenie wtórne coś około 25%+ od roku i niestety bezskutecznie!
    Na chwilę obecną przy moich gabarytach musi być te 15km żeby się nie wkur*iać na mieście, więc będę zmieniał albo na 15konny moto albo na kat. A i 250-400ccm (przy tych chorych cenach za 125 bardziej oplaca się zrobić prawko kupić moto i jeszcze zostanie niż takie Viadro z przed dekady)bo nie kręcą mnie większe prędkości niż przelotowa 100-130,

    #301750
    Zdjęcie profilowe anonim
    Anonimowy
    • Postów: 4 666

    Miałem, KAC 125/2015r. Szedł max. do licznikowych 105-108 (realne około 95 km/h) przy moich 95-98 kg [waga na golasa 🙂 ].
    Natomiast nie miałem żadnych zastrzeżeń do opon (Kenda). Zaczynałem jazdę na początku lutego, nie było kłopotów ani jak było zimno, ani jak było trochę lub bardzo mokro, a na suchym i ciepłym po walnięciu w heble stawał na przednim kole.
    Miałem też 15 konne moto (HYOSUNG GT) i o przelotowej 130 zapomnij. Przelotowa 100-110 tak, vmax około 125-130 (licznikowe).

    #302104
    Zdjęcie profilowe Zeneku
    Zeneku
    Użytkownik
    • Postów: 37

    Dzięki za odpowiedzi. Jednym słowem nie ma się co spodziewać niczego więcej. Myślałem że 125 to chociaż do faktycznej v-max 100 dociągnie ale przynajmniej wiem że tak po prostu jest. Pozdrawiam 😉

    Zenek
    #303819
    Zdjęcie profilowe elloco
    elloco
    Użytkownik
    • Postów: 511

    Zawsze można pokombinować jeszcze z wariatorem i sprzęgłem, seryjny KAC nie chce jechać więcej niż 90km/h przy takich gabarytach, może jakby wsiadł na niego ktoś z wagą 50kg to do setki pociągnie ale też topornie. Pozostaje tylko „dłubnąć” coś w silniku lub napędzie jeśli chcesz czegoś więcej.

    Było kilka chińczyków..Toros, Baotian… Kymco Agility R16 125ccm do 2017r, Szukam jakiegoś „maxi” 🙂
    #303821
    Zdjęcie profilowe eadem
    eadem
    Użytkownik
    • Postów: 2 328

    Ostatnio zrzuciłem 5kg i czuję wyraźnie lepsze osiagi mojej 200tki. Masa kierowcy ma duże znaczenie w małych litrażach. Za kolejne 5 zbędnych kilogramów będzie już rakieta 😀

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 89 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie