Kymco agility 72ccm 4t mały v-max

Witam.
Otóż mój problem wygląda następująco. Mój v-max wynosi zaledwie 60 km/h po prostej. Przed zmianą części leciał podobnie. Dlatego moje pytania brzmi, gdzie może być problem, dlaczego prędkość jest stosunkowo niska?
Setup:
cylinder 72ccm
wariator wm
rolki 5,5
sprężyna centralna +1000
sprężynki sprzęgła +1500
dysza 85
Dziękuję wszystkim za każdą odpowiedź.
Pozdrawiam.
Dodam jeszcze, że na rolkach 6,5 g i 7 g leciał podobnie.

A przeciw talez tez zmieniles?

Przeciwtalerza nie zmieniałem. A czy on może mieć wpływ na mój problem z małą prędkością?

Pasek może się ślizgać na zużytym przeciw talezu. Przynajmniej tak mi się wydaje. Sprawdź czy pasek się nie ściera.

Przeciwtalerz wygląd ma dobry, nie wiem jakie są oznaki zużycia?
Dzisiaj odkręcałem pokrywę i pasek wyglądał mi na dobry stan. Nie widać było oznak ścierania.

Moduł orginalny?, możliwe ze masz przy blokowany moduł. Albo inną blokadę
Która blokuje v-max

jeśli masz przeciwtalerz oryginalny top po prostu pasek nie będzie miał się gdzie zmieścić ,bo zabraknie mu miejsca na talerzu .Miałem podobna sytuacje w Hondzince , i zmieniłem przeciwtalerz na polinii . Porównując go z oryginałem było jakieś 15% większy-średnicowo (na oko) i tu pasek miał się gdzie wkręcić...

Moduł napewno odblokowany, przed wymianą cylindra leciał 75 licznikowo.
A teraz tylko 60km/h.
Lemonek gdzie taki przeciwtalerz można znaleźć do 4t ?

mielech motocykle albo allegro.pl

pollini kosztował około 100zł. dobrze nie pamiętam bo to jakiś czas temu było...Ale jeśli mówisz,że przed wymianą cylindra leciał 75 a teraz 60 to poszukał bym przyczyny gdzie indziej..Sprawdzałeś kąty tego wario? Wydaje mi się (choć mogę się mylić),ze przeciwtalerz powinien być dopasowany pod dane wario.

Wariator wymieniałem przed wymianą cylindra. I wtedy osiągał te prędkości. Po wymianie cylindra coś spadła bardzo. Próbowałem już regulować rolkami,sprężyną centralną, sprężynkami. Nic to samo no może 60-65km/h. Dzisiaj z ciekawości założyłem oryginalny wariator, niestety to samo.

A wcześniej przed wymianą cylindra regulowałes sprzęgło ? Teraz jedzisz na takim samym ustawieniu? I jak wygląda sprawa z gaźnikiem? Dobrze wyregulowany?

Przed wymianą cylindra nie regulowałem. Po wymianie zacząłem, bo chciałem coś zaradzić. Gaźnik napewno dobrze wyregulowany próbowany na dyszy 80,85,90 aktualnie 85.