Kymco Agility 50 4t - wolno jeździ i staje pod górę

Tagi: ,

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #89401
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Witam ,otóż mam taki problem z moją Agilitką , po odpaleniu skutera
    muszę przekręcać manetką aby nie zgasł oraz aby w ogóle ruszył z miejsca, bo po ruszeniu jedzie max. 25 km/h
    Drugi mój problem to taki że gdy motor widzi górkę(nawet małą) jedzie max 10-20 km/h podczas jazdy samemu, bo gdy jadę z kimś skuter nawet nie utarga.
    Co mam robić???
    Cylinder już czyściłem.

    #89427
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 795

    Regulacja i czyszczenie gaźnika. Zawory dobrze ustawiłeś ?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #89434
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    Odkręc tekielek ten od góry gaznika sprawdz czy jest taka czarna membranka i wyjmij ją spr ją czy nie jest przedziurawiaona

    #89435
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    @AraS gaźnik czyściłem 2 razy, jakie zawory??
    @zahrad77 Jaki tekielek.

    #89441
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122
    #89442
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    to chodzi o to pomyliło mi sie chodzi o dekielek ten od góry czarny możesz go miec taki złoty odkręc go i zob na ta membrane tu masz zdjęcie tej membrany http://allegro.pl/membrana-gaznika-quest-benzer-kingway-skuter-4t-i2786457926.html

    #89446
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Później sprawdzę , jeśli jest dziura to co mam zrobić, kupić nowe???

    #89447
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Chodzi ci o ten czarny plastik i pod tym to ma być???

    #89456
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Tak. Jeśli odkręcisz 2 śrubki na tym dekielku i go ściągniesz to zobaczysz membranę. Sprawdź luzy zaworów i do tego porządna regulacja gaźnika a jeśli nie pomoże to zmierz kompresję ( tak na przyszłość nie czyść cylindra z całego nagaru bo możesz rozszczelnić silnik. W ogóle to jaki przebieg tego skutera ? Mówisz jeszcze że czyściłeś cylinder czyli zdejmowałeś głowicę. Dałeś nowe uszczelki ?

    #89458
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Przebieg to 4175 km.
    Uszczelki zostawiłem te same bo były w dobrym stanie.

    #89459
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Nie ważne że były w dobrym stanie. Przy każdorazowym demontażu zakłada się nowe uszczelki. Zmierz kompresję a zobaczysz.

    #89460
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Cym można by zmierzyć kompresję i jak ????
    Jestem szary w tych sprawach. 🙁

    #89468
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12
    #89470
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    mówie ci sprawdz pierwsze membrane mniej roboty a na 99 to jest membrana bo tez tak miałem w zipp basic

    #89487
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Membrana jest cała.

    #89489
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    zapomniałem dodać że skuter jeździ 65 km/h (do blokady) po prostej po rozgrzaniu a pod górę wtedy jedzie max 25 km/h i wolniej

    #89496
    zahrad77
    Użytkownik
    • Postów: 122

    a masz takie wrażenie jak by sie dusił?

    #89500
    Maciejaa
    Użytkownik
    • Postów: 58

    mam podobny problem w swoim agilu, tzn mi ogólnie jeździł 65 po rozgrzaniu, teraz jeździ max ok 57 licznikowego, a pod górkę spada do 45, chyba ze ma jakieś slabe dni to potrafi spaść do 35 ale nie poniżej, ( ale moja waga to 100kg) ale za to jak daje mu gazu czasami jak by się zaciął i poprostu buczy jak by jechał na maxa a prędkość jest ok 30 i musze popuścić gazu i znów dodać i silnik mu coś dziwnie pracuje,

    #89502
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    najlepiej kupić nowy tłok , cylinder i wtedy zobaczyć , bo to nie są duże koszty , na allegro za 50 zł można kupić , a pewnie problem by minął, poza tym to zawsze myślałem że kymco to dobra firma , ale jak widać to tylko pozory, nie dość że słabe i wolne to jeszcze się psują bardziej niż chinole 😀

    #89505
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    50 zl?

    #89524
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    zahrad77 napisał:

    a masz takie wrażenie jak by sie dusił?

    Tak zawsze po ruszeniu „na zimno” tak czuję.

    #89907
    miszcz4
    Użytkownik
    • Postów: 12

    No ludzie, pomożecie mi czy założyć gdzie indziej temat

    #90008
    Maciejaa
    Użytkownik
    • Postów: 58

    ogolni na twoim miejscu nie dlubalbym tylko serwis odrazu niech daja nowy egzemplarz lub silnik bo jak dadza nowy skuter to odnowa musisz go ubezpieczac itp

    #101256
    morgy1234
    Użytkownik
    • Postów: 12

    Lukario napisał:

    najlepiej kupić nowy tłok , cylinder i wtedy zobaczyć , bo to nie są duże koszty , na allegro za 50 zł można kupić , a pewnie problem by minął, poza tym to zawsze myślałem że kymco to dobra firma , ale jak widać to tylko pozory, nie dość że słabe i wolne to jeszcze się psują bardziej niż chinole 😀

    kymco to jest dobra firma
    a jakieś chińskie gówno

    ja mam agilitke przebieg 11 460 i żadnej awarii a i pod górkę nie staje

    więc Lukario jak gówno wiesz to się nie wypowiadaj bo być morze zajeździł silnik to tak jest

    ja bym proponował sprawdzić kompresje i przeczyścić gaźnik

    a i jak na 4t to nie są wolne

    #101267
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    nie bądź taki mądry bo głupich zabraknie ;P poza tym co ty o mnie wiesz morgy1234. to co napisałem to było tylko moje obiektywne stwierdzenie. zresztą ja na chinolu 4T zrobiłem 13000 km bezawaryjnie i nagle się popsuł lecz jeździ ale tylko 65 więc nim nie jeżdżę i na wiosnę zrobię dopiero remont lub sprzedam ten złom. sam się dziwię że tyle nim przejechałem bo dostawał w dupę na maxa. powiedz mi czy tą swoją agilitką przejechałeś przez wodę sięgającą kierownicy ? pewnie nie albo paliłeś kapcia aż do pęknięcia opony? lub jeździłeś we 3 osoby? ja swoim chinolem jeździłem po lesie i bezdrożach i wcale nie miałem do niego szacunku bo to tylko chińczyk , więc nie zachwalaj mi tu kymco , bo jak bym się do niego dorwał to nie wiem czy przejechałby tyle co mój.
    no i jeszcze osiągi:
    v max = 75km/h
    przyspieszenie 0 – 50 = ~10 s
    spalanie- 2/100
    poza tym siedzi jeszcze oryginalny pasek 😉
    sprzęgło jak nowe , wariator tak samo, rolki również – 0 zużycia
    jedynie coś z silnikiem nawala

    #101295
    like70
    Użytkownik
    • Postów: 34

    …”przejechałeś przez wodę sięgającą kierownicy ?”- większej głupoty na tym forum nie było! Wstaw film bo jak nie zobaczę to nie uwierzę.
    Chyba trzeba ustanowić nagrodę ZŁOTEGO TŁOKA dla najlepszych.

    #101296
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 2 986

    Poczekaj jeszcze z tym Tłokiem, zaraz się znajdzie ktoś kto nurkował na swoim skuterze :), a spalanie ma 0,7 l na 100 km 🙂

    #101313
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    możecie nie wierzyć ale z tą wodą to było na serio. w wakacje pewnego dnia była ogromna ulewa, padało kilka godzin. kiedy przestało padać pomyślałem że sobie pojeżdżę skuterem , więc tak też zrobiłem , zrobiłem kilka kilometrów i nagle zobaczyłem że na drodze stoi audi a3 zanurzone do szyb(tak to była niezła kałurza xd). pomyślałem sobie że co? ja nie przejadę ? 😀 ruszyłem mało nie odpadły plastiki bo jak się rozpędziłem to nieźle mną przyhamowało , ale dobra jadę dalej , kiedy już byłem obok tej audicy , skuter nagle zaczął się dusić , ale nie przejąłem się tym gdyż to było do przewidzenia. wyjechałem z kałuży ,jednak nie mogłem już jechać skuterem bo nie miał mocy. po powrocie do domu wyczyściłem filtr powietrza i gaźnik niestety nic nie pomogło. mój ojciec myślał że może cylinder pękł od różnicy temperatów czy coś w silniku(przez wentylator naleciało sporo wody) na szczęście nic z tych rzeczy. na drugi dzień odpalam skuter i wciąż się nie wkręca. pomyślałem że moduł zalało bo kąt wyprzedzenia zapłonu był stały – tak wywnioskowałem po pracy silnika , wyjąłem moduł , położyłem go w zamkniętym samochodzie(była tam wysoka temperatura) , po kilku godzinach zamontowałem moduł , odpalam , gaz do oporu , skuter się wkręca więc się przejechałem ,wszystko wróciło do normy i po tym zdarzeniu przejechałem ok 4000km aż teraz znów się popsuł…
    wiem, że brzmi to niewiarygodnie , ale tak było naprawdę, większość z was pewnie nie odważyłaby się zrobić niczego podobnego no ale cóż. może zrobię kiedyś filmik i wrzucę na yt żeby nie dowiarkom pokazać co nie co nt. zabawy na skuterze 😉

    #101316
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    Lukario napisał:

    możecie nie wierzyć ale z tą wodą to było na serio. w wakacje pewnego dnia była ogromna ulewa, padało kilka godzin. kiedy przestało padać pomyślałem że sobie pojeżdżę skuterem , więc tak też zrobiłem , zrobiłem kilka kilometrów i nagle zobaczyłem że na drodze stoi audi a3 zanurzone do szyb(tak to była niezła kałurza xd). pomyślałem sobie że co? ja nie przejadę ? 😀 ruszyłem mało nie odpadły plastiki bo jak się rozpędziłem to nieźle mną przyhamowało , ale dobra jadę dalej , kiedy już byłem obok tej audicy , skuter nagle zaczął się dusić , ale nie przejąłem się tym gdyż to było do przewidzenia. wyjechałem z kałuży ,jednak nie mogłem już jechać skuterem bo nie miał mocy. po powrocie do domu wyczyściłem filtr powietrza i gaźnik niestety nic nie pomogło. mój ojciec myślał że może cylinder pękł od różnicy temperatów czy coś w silniku(przez wentylator naleciało sporo wody) na szczęście nic z tych rzeczy. na drugi dzień odpalam skuter i wciąż się nie wkręca. pomyślałem że moduł zalało bo kąt wyprzedzenia zapłonu był stały – tak wywnioskowałem po pracy silnika , wyjąłem moduł , położyłem go w zamkniętym samochodzie(była tam wysoka temperatura) , po kilku godzinach zamontowałem moduł , odpalam , gaz do oporu , skuter się wkręca więc się przejechałem ,wszystko wróciło do normy i po tym zdarzeniu przejechałem ok 4000km aż teraz znów się popsuł…
    wiem, że brzmi to niewiarygodnie , ale tak było naprawdę, większość z was pewnie nie odważyłaby się zrobić niczego podobnego no ale cóż. może zrobię kiedyś filmik i wrzucę na yt żeby nie dowiarkom pokazać co nie co nt. zabawy na skuterze 😉

    nie wiem czy mam sie smiac czy plakac, przejechal przez wode ktora ma metr „głeboksci” tą historią przebiłeś dzieciaka z podstawowki ktory twierdzi, ze wypil 1l spirytusu lol

    #101349
    elloco
    Uczestnik
    • Postów: 511

    Lukario napisał:

    możecie nie wierzyć ale z tą wodą to było na serio. w wakacje pewnego dnia była ogromna ulewa, padało kilka godzin. kiedy przestało padać pomyślałem że sobie pojeżdżę skuterem , więc tak też zrobiłem , zrobiłem kilka kilometrów i nagle zobaczyłem że na drodze stoi audi a3 zanurzone do szyb(tak to była niezła kałurza xd). pomyślałem sobie że co? ja nie przejadę ? 😀 ruszyłem mało nie odpadły plastiki bo jak się rozpędziłem to nieźle mną przyhamowało , ale dobra jadę dalej , kiedy już byłem obok tej audicy , skuter nagle zaczął się dusić , ale nie przejąłem się tym gdyż to było do przewidzenia. wyjechałem z kałuży ,jednak nie mogłem już jechać skuterem bo nie miał mocy. po powrocie do domu wyczyściłem filtr powietrza i gaźnik niestety nic nie pomogło. mój ojciec myślał że może cylinder pękł od różnicy temperatów czy coś w silniku(przez wentylator naleciało sporo wody) na szczęście nic z tych rzeczy. na drugi dzień odpalam skuter i wciąż się nie wkręca. pomyślałem że moduł zalało bo kąt wyprzedzenia zapłonu był stały – tak wywnioskowałem po pracy silnika , wyjąłem moduł , położyłem go w zamkniętym samochodzie(była tam wysoka temperatura) , po kilku godzinach zamontowałem moduł , odpalam , gaz do oporu , skuter się wkręca więc się przejechałem ,wszystko wróciło do normy i po tym zdarzeniu przejechałem ok 4000km aż teraz znów się popsuł…
    wiem, że brzmi to niewiarygodnie , ale tak było naprawdę, większość z was pewnie nie odważyłaby się zrobić niczego podobnego no ale cóż. może zrobię kiedyś filmik i wrzucę na yt żeby nie dowiarkom pokazać co nie co nt. zabawy na skuterze 😉

    Odkupię od Ciebie ten pływający skuter, oczywiście jak poręczysz że po remoncie dalej będzie pływał po wodzie 🙂
    Jak bys w takiej wodzie zanurzył go , to gwarantuje Ci że moduł byłby najmniejszym problemem. Zamiast mieszanki paliwowo- powietrznej pojawiła by się wodno-paliwowa, chyba że masz jakiś skuter na wodór 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button