Kymco Agility 50 4t problem z rozrusznikiem i kilka pyt o blokady

Witam,
Kupiłem Kymco Agility 4t z niedziałającym rozrusznikiem. Póki co jestem zielony jeżeli chodzi o skutery;) ale domyślam się ze rozrusznika sie nie naprawia tylko lepiej kupić nowy? Ile mniej wiecej bedzie kosztował bo na allegro znalazłem tylko jeden i to używany?

Skuter nie miał sciąganych żadnych blokad i wyciąga ok 55km/h.
W Agility 4t są jakieś blokady które łatwo można ściągnąć, a przy tym żeby znacząco nie wzrosło spalanie?

Pozdrawiam

Zależy do tego co padło w rozruszniku bo mogą to być szczotki lub jakaś inna pierdołka. Co do blokad to wprost przeciwnie co do Twoich oczekiwań - silnik po odblokowaniu będzie palił mniej no chyba że ciągle będziesz trzymał manetkę na max. ale jeśli będziesz jeździł z takimi prędkościami jak teraz czyli te 50-55km/h to silnik spali mniej bo nie będziesz musiał go tak piłować aby utrzymać tą prędkość. Niestety co do umiejscowienia blokad w Agilitce nie mam informacji ale zazwyczaj w Kymco blokowana jest tulejka na wariatorze ew. moduł CDI ale w tej sprawie niech wypowie się ktoś kto ma o tym wiedzę.

W kymco agility są dwie blokady tuleja w wariatorze ja odblokowaną tuleje miałem do wymiany w skuterze i jeszcze blokada jest na module

Można w łatwy sposób samemu odblokowąć ta tuleje?

Z tego co mi wiadomo w Kymco tuleje się wymienia na odblokowaną. Przy kupnie nowego Kymco z salonu dostaje się właśnie odblokowaną tulejkę ale jeśli kupiłeś używany sprzęt to podejrzewam że jej nie dostałeś.

Tulejke kupisz za grosze od 4T chinczyka.

Co do rozrusznika, wogole nie kreci? Sprawdz czy wogole prad dochodzi do niego ;)

Może nie rozrusznik tylko przekaźnik rozrusznika padł?

Czy prąd dchodzi do rozrusznika jutro powiem dokładnie co i jak.

A z ta tuleją to gdzie taką najlepiej kupić? Możecie podać jakiegoś linka, bo na allegro jest tego troche, a póki co się nie znam nic;)

A nie masz sklepu z czesciami obok Siebie?