KYMCO AGILITY 50 4T - PO ODBLOKOWANIU (efekty?)

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #39368 Reply
    Lukson
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 48
    • Postów: 67

    Witam,
    Dziś moje Agility po przejechaniu 1000 km w końcu zostało odblokowane.
    Została wymieniona dysza w gaźniku i tuleja wariatora.
    Co się zmieniło?

    1. Przyspieszenie – hmmm? no właśnie chyba jest takie same nie zauważyłem znacznej poprawy… a jak to u was wygląda?

    2. Prędkość max. wzrosła z 50 km/h do 70 km/h na prostej bez problemu. natomiast jak jest lekkie wzniesienie to niechce sie rozpedzic powyżej 55 km/h, ważę okolo 80 kg wiec chyba powinien lepiej pod górke/wzniesienie iść??

    3. Podobno spalanie teraz powinno byc mniejsze ale to jest w trakcie testu.

    a jak to wygląda w waszysz agilkach?

    #39602 Reply
    Borsuk011
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    Nie wiem jak w zwykłym Agility, ale w moim agility rs 4T miałem jeszcze moduł zablokowany co ograniczało obroty. Tak jak u ciebie jechałem max 70 km/h ale po zdjęciu blokady już śmiga 80 km/h bez problemu.

    #39603 Reply
    TERMIT_PL
    Uczestnik
    • 2
    • Postów: 328
    • Postów: 330

    @up

    Mierzyłeś prędkość może jakimś GPS czy polegasz tylko na liczniku ? Bo w 4T 70km/h to już jest max.Chyba,że inne rolki zakładałeś…

    #39607 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    Borsuk011 na pewno nie jedzie 80 km/h. 4T 50 ccm więcej jak realne 60-65 nie pójdzie

    #39612 Reply
    Borsuk011
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    Prędkości są licznikowe, bo pewnie Lukson w licznikowych się pyta.
    Mam świadomość, że prędkość realna jest niższa, więc sprawdzę sobie dzisiaj z ciekawości GPS-em i podziele się informacją.

    madi napisał:

    Borsuk011 na pewno nie jedzie 80 km/h. 4T 50 ccm więcej jak realne 60-65 nie pójdzie

    Według mnie trochę to pesymistyczne założenie. Bardziej skłaniem się do jakiś powyżej 70 km/h tak jak Termit zasugerował. Z drugiej strony to skutery 4T nie są aż takie wolne (przynajmniej nie wszystkie) jak by mogli sądzić użytkownicy 2T. 🙂

    #39629 Reply
    Borsuk011
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    Sprawdziłem prędkość z GPS. przy licznikowym 80 km/h jedzie realne 73 km/h więc, madi, nie jest tak źle 😀

    #39720 Reply
    Lukson
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 48
    • Postów: 67

    sprawdzałem licznikowo, idzie max 70 i trzyma taką predkość ani 1 km wiecej, natomiast co do gps to zawsze zaniża, nawet jadąc samochodem pokazuje o jakies 5 km wolniej, poniewaz odswiezanie pozycjonowania gpsa w najdokladniejszych modelach mozn ustawic odswiezanie co 0,25s co daje wlasnie odchylenie 5km/h wiec sugerowanie sie wlasnie predkosci gsa jest niedokladne wzgledem predkosci licznikowej…

    #39721 Reply
    Lukson
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 48
    • Postów: 67

    jesli chodzi o modul cdi sciagniecie tej blokaty pozwala wkrecic sie silnikowi na mega duze obroty dzieki czemu idzie te 80km/h a le podobno silnik mocno dostaje …tak slyszalem i ze nie warto zyskac te 10 km kosztem skrcania zywotnosci silnika..

    #39722 Reply
    Lukson
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 48
    • Postów: 67

    Zaczne sie chyba rozgladac za jakims lekkim zestawem tuningowym , poniewaz nie tak jak v max. mnie interesuje a poprawa przyspieszenia bo jak dla mnie to kiepsko sie zbiera… ktos moze cos polecic?
    natomiast jak jest lekkie wzniesienie to nie idzie pod gorke wiecej niz 55km/h moze ten typ tak ma…..

    #39723 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    posty się edytuje tak na przyszłość.

    w 4t masz mało opcji tuningu. chyba jedyną racjonalną opcją jest wymiana cylindra na 80 ccm. Do tego oczywiście zmiana wariatora i może elementów sprzęgła.

    #39844 Reply
    Lukson
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 48
    • Postów: 67

    madi napisał:

    posty się edytuje tak na przyszłość.
    w 4t masz mało opcji tuningu. chyba jedyną racjonalną opcją jest wymiana cylindra na 80 ccm. Do tego oczywiście zmiana wariatora i może elementów sprzęgła.

    wymiana cylindra odpada, jakies inne propozycje na poprawe chocby przyspieszenia?

    #39846 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    zmiana wariatora, ale dużo to nie da…

    #39861 Reply
    tombitt
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 166
    • Postów: 169

    Ja to bym nic nie zmieniał i zostawił tak jak jest:)) Spalenie poniżej 2l/100Km jest super! Po jakie licho poprawiać „fabryke”kosztem spalanie i trwałości jednostki;)

    #44611 Reply
    jackjan
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Witam. Po 1000km, odblokowali mi KYMCO AGILITY CITY 50 4T rocznik 2010, i jestem zawiedziony. Piszecie o 70km/h, u mnie 55km/h z góry (odczyt z licznika) to max. Przyspieszenie też nie uległo poprawie. Gość który odblokowywał powiedział że dyszę i tulejkę wariatora zmienił i że po tym zabiegu skuter musi się rozjeździć. Przejechałem już 100km i nic się nie zmieniło, dalej 55km/h z góry. Jak to wygląda w tym skuterze, proszę o sugestie, czy atakować gościa, czy tak ma być??? Wczoraj przejechałem się skuterem znajomego, Chińczyk z CAREFOUR za 1400zł, 4T po wyprowadzeniu ze sklepu i do dziś 70-80km/h.

    #44612 Reply
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • Postów: 5 767
    • Postów: 5 788

    wygląda na to, że zostałeś oszukany, bo skuter jedzie jak zablokowany (czytaj: nadal jest zablokowany).

    #100931 Reply
    morgy1234
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 8
    • Postów: 12

    możesz jeszcze zawory wyregulować

    #100932 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    morgy1234 napisał:

    możesz jeszcze zawory wyregulować

    daj sobie spokój „Napisano 1 rok temu”

    #100933 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    morgy1234 napisał:

    możesz jeszcze zawory wyregulować

    daj sobie spokój „Napisano 1 rok temu”

    #100934 Reply
    rkos
    Użytkownik
    • 32
    • Postów: 645
    • Postów: 677

    Domino działasz mi już na nerwy, napisał trudno nie musisz go nagradzać pucharem archeologa, jego sprawa i przestań wszędzie się wymądrzać, bądź w ogóle przestań się udzielać…

    #100940 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • Postów: 1 554
    • Postów: 1 610

    rkos napisał:

    Domino działasz mi już na nerwy, napisał trudno nie musisz go nagradzać pucharem archeologa, jego sprawa i przestań wszędzie się wymądrzać, bądź w ogóle przestań się udzielać…

    kazdy ma jakies problemy.

    #111257 Reply
    Ormos
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    Mam problem odblokowałem kymco agility i wciąż mi jedzie 50km/h co mam jeszcze zrobić?

    #112665 Reply
    smolen2881
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 8
    • Postów: 8

    Witam , podłącze się do tematu 🙂

    Moja Agilitka(4T , 2013) ma podobnie kupiłem nówkę z wymienioną tuleją i dysza…skuter dość(jak na 50) mocny ale magiczne 55 przekraczam tylko z górki. Może docieranie ma coś tu do rzeczy ?

    Wskaźnik paliwa „leeko' oszukuje , 130 km przejechałem i na wskażniku 3/4 baku …a później prawie spadła na zero spanikowałem i na stacje , okazało się że wlałem tylko 2,7l co oznacza że w zbiorniku miałem jeszcze 2,3 l co starczyłoby na około 100km :0

    #112676 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    tak, te paliwomierze naprawdę oszukują. Cały czas pokazują full, a potem nagle spadają. Ja już się przyzwyczaiłem, że jak wskazówka jest poniżej czerwonego pola to zostało mi jeszcze 1L benzyny, który starczy na około 40 km, i, że powinienem powoooli na stacje jechać, ale powiem wam, że lepiej mieć większą rezerwę niż stanąć na ruchliwej trasie 3 pasmowej bez pobocza.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: KYMCO AGILITY 50 4T - PO ODBLOKOWANIU (efekty?)
Twoje informacje:




Back to top button