KYMCO Agility 50 4T – jakie spalanie?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery i Motorowery Kymco KYMCO Agility 50 4T – jakie spalanie?

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kapuchon Kapuchon 7 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #39847
    Zdjęcie profilowe Lukson
    Lukson
    Użytkownik
    • Postów: 67

    Witam,
    Ile palą wasze agilki?:)

    #39853
    Zdjęcie profilowe tombitt
    tombitt
    Użytkownik
    • Postów: 169

    Moja RS-ka dzisiaj w trudnych warunkach górskich w dwie osoby (przeładowana na Kubalonce) spaliła 2.11L/100KM. Normalnie jak jeżdżę to 1,88, choć raz udało mi się zejść poniżej 1.50L/100KM:)

    #39854
    Zdjęcie profilowe Lukson
    Lukson
    Użytkownik
    • Postów: 67

    tombitt napisał:

    Moja RS-ka dzisiaj w trudnych warunkach górskich w dwie osoby (przeładowana na Kubalonce) spaliła 2.11L/100KM. Normalnie jak jeżdżę to 1,88, choć raz udało mi się zejść poniżej 1.50L/100KM:)

    świetny wynik! a powiedz w jaki sposob dokonujesz tak dokladnego pomiaru?:)

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

    Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.
    #39855
    Zdjęcie profilowe tombitt
    tombitt
    Użytkownik
    • Postów: 169

    To proste, tankujesz pod korek i spisujesz stan licznika:)

    #39867
    Zdjęcie profilowe Lukson
    Lukson
    Użytkownik
    • Postów: 67

    tombitt napisał:

    To proste, tankujesz pod korek i spisujesz stan licznika:)

    i co potem jeżdzisz aż ci zgasnie?:) czy to momentu wejscia na rezerwe? i dotankowujesz..

    #39873
    Zdjęcie profilowe tombitt
    tombitt
    Użytkownik
    • Postów: 169

    Jak masz zatankowane „pod korek” i spisany stan licznika, robisz co najmniej 100Km i znowu tankujesz do pełna. To co wejdzie do baku liczysz x100 i dzielisz przez przejechane kilometry.

    Ja zrobiłem 162Km i do baku weszło 3,52L, co po przeliczeniu 3.52×100=352 i dzieląc przez 162 daje nam wynik 2,17L/100Km.

    Nie ma pewniejszego sposobu:)

    #39897
    Zdjęcie profilowe Lukson
    Lukson
    Użytkownik
    • Postów: 67

    tombitt napisał:

    Jak masz zatankowane „pod korek” i spisany stan licznika, robisz co najmniej 100Km i znowu tankujesz do pełna. To co wejdzie do baku liczysz x100 i dzielisz przez przejechane kilometry.
    Ja zrobiłem 162Km i do baku weszło 3,52L, co po przeliczeniu 3.52×100=352 i dzieląc przez 162 daje nam wynik 2,17L/100Km.
    Nie ma pewniejszego sposobu:)

    rzeczywiscie sposob petarda – czytj fajny:)!:)

    #39899
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Można też zatankować pod korek i zrobić 100 km i zalać do tego samego miejsca lub zrobić 50 lub 25km zatankować do pełna i pomnożyć.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie