Kymco Agility 50 4T - czym sie kierować przy zakupie?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #137284 Reply
    mareksh
    Użytkownik
    • 1

Witam
    Jestem tutaj nowy i powiem szczerze że nie znam się zbytnio na skuterach. Jako pierwszy skuterek chciałby zakupić Kymco Agility. Przy wyborze kierowałem się głównie tym żeby skuterek mało palił był w miarę bezawaryjny oraz żeby czasami dało się na nim pokonać niewielkie odległości w 2 osoby (do 20 km). Czyli myślę że model już wybrałem chyba że macie coś lepszego do polecenia. Jako że do wydania posiadam 2500 ma być to używany skuterek. I tu moje pytanie czym się kierować przy takim wyborze czy wziąć skuter młodszy z większym przebiegiem czy może starszy z mniejszym ( jak to jest z wiarygodnością przebiegów) na co warto zwrócić uwagę. Dodam że jestem ze śląska i tu moje następne pytanie, na sprowadzenie mojej przyszłej maszyny mogę poświecić cały dzień, jak myślicie jaką odległość od miejsca zamieszkania wchodzi w grę. aaa…. i jeszcze jedno czy motocykle kymco różnią się czymś jeżeli chodzi o rok produkcji np. czy któryś model z poprzednich lat był lepszy od innego. a tu podaję link do allegro z ustawionymi filtrami które spełniają moje oczekiwania (2500zł używany) napiszcie czy widzicie coś godnego uwagi

http://allegro.pl/motocykle-5557?string=kymco+agility&buyUsed=1&price_to=2500&price_enabled=1

Z góry dziękuje i pozdrawiam

#137288 Reply
    Michał
    Użytkownik
    • 40

W Kymco modele zazwyczaj nie różnią się ;p Z przebiegiem to lepiej brać mniejszym, ale też nie najmniejszym np 200km, ponieważ wtedy może być taka sytuacja że ktoś na docieraniu katował go i teraz chce się go pozbyć. Sam widziałem taką aukcję (kymco super 9 lc 250km przebiegu za ok 4500). Jak patrzysz na licznik to cyfry muszą być całkiem równe, jak bardzo nierówne to znaczy że kręcony

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

#137293 Reply
    mareksh
    Użytkownik
    • 1