Kymco Agility 50 4T - BLOKADY (ile ich jest i gdzie)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #38468 Reply
    Lukson
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 48
    • Postów: 67

    Witam moze ktos orientuje sie gdzie w agility 50 4T sa umieszcony blokady?

    #38694 Reply
    Piotrekacm
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 53
    • Postów: 53

    ja mam agility city. i pewnie jedna jest w gaźniku

    #38810 Reply
    Borsuk011
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    w moim agility rs były 2 blokady.
    tuleja wariatora i moduł (2 kabelki fioletowe).

    #39724 Reply
    Lukson
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 48
    • Postów: 67

    mi w serwisie odblokowali tzn zmienili tuleje przy wariatorze i dysze w gazniku nic nie wspominali o module…?!

    #39728 Reply
    Borsuk011
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 10
    • Postów: 10

    W moim serwisie też nic nie wspominali o blokadzie modułu, dopiero później znalazłem na necie, że mozna odblokować. Jeżeli masz moduł na 8 pinów to wystarczy wyciągnąć (nie przecinać) 2 fioletowe kabelki i możesz się cieszyć większą prędkością 🙂

    #39731 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Lukson – ile Ci teraz wynosi v-max ?

    #39842 Reply
    Lukson
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 48
    • Postów: 67

    Kapuchon napisał:

    Lukson – ile Ci teraz wynosi v-max ?
    W tej wersji bez blokad na tuleji wariatora i zmienionej dyszy w gazniku na prostej , nie z gorki:) idzie rowne 70km/h pod wiatr 65 to max. pod gorke 55 max. zastanawiam sie na odcięciem modulu cdi ale boje sie ze silnik wtedy mocno ucierpi bo za duze obroty beda, i teraz pytanie czy odciecie modulu oprocz zwiekszeni pred max poprawia przyspieszenie w dolnym zakresie predkosci?????

    #39851 Reply
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • Postów: 2 671
    • Postów: 2 689

    Ile Ty chcesz aby 4T jeździł ?

    #39852 Reply
    Lukson
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 48
    • Postów: 67

    Kapuchon napisał:

    Ile Ty chcesz aby 4T jeździł
    predkosc max mi odpowiada pytales sie ile mi pojedzie to ci opisalem..
    przyspieszenie tylko takie srednie jest…to bym chcial poprawic, po odcieciu modulu pojdzie 80 dyszek ale kosztem silnika wiec chyba nie warto

    #39859 Reply
    tombitt
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 166
    • Postów: 169

    Moja RS-ka przyspiesza do 70-ki i się blokuje, bo na tyle pozwala moduł fabryczny. mnie to wystarcza i nie będę tego zmieniał ze względu na trwałość silnika i spalanie które jest ekstremalnie niskie:)

    #84335 Reply
    Radek59
    Użytkownik
    • 0
    • Postów: 1
    • Postów: 1

    Co do blokad molliwe jest ze masz jeszcze na kolanku w wydechu, a co do przyspieszenia polecam rolki wariatrora wymienic na lżejsze. W moim przypadku rolki wariatora wymieniłem na 5g i ma super przyspieszenie.

    #111260 Reply
    Ormos
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 7
    • Postów: 8

    wiecie gdzie mogę mieć blokady w kymco agility bo zdjąłem wszystkie i moduł odblokowałem ale wciąż jedzie 50km/h ?

    #190335 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    Sorka za odkopanie tematu, ale mam pytanie. Jaką dysze Trzeba włożyć do kymco agility 50 4t żeby szybciej szedł? Na razie mam zmienioną tylko tulejke w wario i idzie licznikowe 60.

    #190479 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    Widzę że nikt nie wie jaką dysze trzeba włożyć, zatem jeszcze jedno pytanko.

    http://forum.mieloch.pl/poradnik-jak-odblokowac-modul-w-agility-oraz-new-dink-4t-t46332.html

    Korzystał ktoś może z poradnika z powyższego linka? Chciałbym odblokować moduł tylko trochę się boję czy będzie dobrze tym sposobem.

    #190490 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 087
    • Postów: 21 142

    przecież w tym linku korzystali z poradnika z tego linka..

    #190873 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    Dla zainteresowanych,

    http://forum.mieloch.pl/poradnik-jak-odblokowac-modul-w-agility-oraz-new-dink-4t-t46332.html

    odblokowałem moduł tym sposobem i działa ( V max z 60 wzrósł na 70 km/h), także polecam.

    #190889 Reply
    brylant1717
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 106
    • Postów: 136

    Dysza główna ma gwint M5?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Agility 50 4T - BLOKADY (ile ich jest i gdzie)
Twoje informacje:




Back to top button